8 طرح زیبا از آشپزخانه های ال شکل سیاه و سفید

طراحی ال شکل همواره یکی از محبوب ترین چیدمان های دکوراسیون داخلی آشپزخانه محسوب می شود. زیرا این یک طراحی بسیار انعطاف پذیر است که در هر فضایی از آشپزخانه چه کوچک، متوسط و یا بزرگ سازگار است و یک انتخاب درست برای هر سبک از آشپزخانه خواهد بود. به علاوه به عنوان یکی از طرح های ارگونومیک صحیح آشپزخانه از نظر گردش کار عملی و کارآمد به شمار می آید.

در آشپزخانه های ال شکل شما براحتی می توانید قانون مثلث کار را اجرا کنید و ضمن تامین نیازهای خود در فضای آشپزخانه هیچ محدودیتی نیز برای نصب پنجره های بزرگ یا حتی سقف شیبدار نداشته باشید. معمولا زنان خانه عاشق آشپزخانه ها ال شکل هستند، زیرا فاصله بین ایستگاهای اصلی آشپزخانه شامل یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی کم است و آنها می توانند با تمرکز و لذت بیشتری پخت و پز کنند.

 

آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید

 

اگرچه سیاه و سفید هر دو از رنگ های خنثی محسوب می شوند ولی ترکیب آنها در دکوراسیون داخلی به خصوص در آشپزخانه شگفت انگیز است. کنتراست و تضاد این ترکیب به زیبایی و جذابیت هر آشپزخانه و با هر سبکی می افزاید و به دلیل ایجاد توهم فضایی باعث بزرگنمایی فضا نیز می شود. در این مطلب از ایلکا ما تصمیم داریم 8 طرح زیبا از آشپزخانه های ال شکل سیاه و سفید را به شما نشان دهیم که می تواند ذهن شما را به خود درگیر کند. پس ما را تا پایان مطلب همراهی کنید و از دیدن این آشپزخانه های دوست داشتنی لذت ببرید.

 

طرح هایی زیبا و لوکس از آشپزخانه های ال شکل سیاه و سفید

 

آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید

 

تم اصلی این آشپزخانه سفید است اما طراح برای تاکید و زیبایی بیشتر، رنگ سیاه را برای کانتر آشپزخانه انتخاب کرده است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید شکل L به سمت داخل است و درنتیجه کانتر به عنوان پیشخوان کار می کند. از همه مهمتر طراحی این آشپزخانه با وجود این کشوها بسیار جادار به نظر می رسد.

 

آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید

 

این یک آشپزخانه بسیار زیبا است. ترکیب سنگ مرمر یا گرانیت در این آشپزخانه حس خاصی از پاکیزگی را به شما القا کرده و لمس زیبایی به چیدمان آشپزخانه می بخشد. دیوارپوش سیاه و سفید مرمر، نقطه کانونی این آشپزخانه لوکس به حساب می آید. سنگ مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این بک اسپلش مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است. به یاد داشته باشید استفاده از یک متریال مناسب و جذاب بک اسپلش در دکوراسیون آشپزخانه می تواند فضای داخلی آن را بهتر و شادتر کند.

 

در این رابطه بخوانید: جذاب ترین مدل های دیوارپوش آشپزخانه های لوکس

 

 

آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید

 

یک آشپزخانه بزرگ با چیدمانی کاربردی و دوست داشتنی! هنگامی که از رنگ های سیاه ، سفید و نقره ای براق در دکوراسیون آشپزخانه استفاده شود، آنها به خوبی همدیگر را تکمیل کرده و یک فضای بسیار زیبا مانند تصویر بالا را ایجاد می کنند. در اینجا جزیره آشپزخانه بسیار چشم نواز است و نگاه ها را به سوی خود جلب می کند. آویزهای سیاه باعث درخشش بیشتر کانتر سفید جزیره شده و کنتراست بین آنها نیز بر جذابیت فضا می افزاید.

 

آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید

 

در اینجا نمونه ای از یک آشپزخانه ال شکل جذاب و زیبا و فوق مدرن را مشاهده می کنید که هر کسی آرزوی داشتن آن را در سر دارد. کابینت ها و جزیره سیاه با کانتر سفید را می توان مهمترین ویژگی این آشپزخانه لوکس نام برد. زیبایی ترکیب اینها غیر قابل انکار است ولی آنچه این آشپزخانه را بسیار متفاوت جلوه می دهد نوع نورپردازی و آویزهای پر زرق و برق و درخشان بالای جزیره می باشد. بنابراین در انتخاب آویز برای جزیره آشپزخانه خود بیشتر دقت کنید زیرا همانطور که می بینید تاثیر آنها در دکوراسیون اصلا قابل چشم پوشی نیست.

 

این مطلب را از دست ندهید: 10 ایده مدرن نورپردازی در آشپزخانه زیبا و لاکچری

 

 

آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید

 

این آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید به گونه ای طراحی شده که بیشترین استفاده را از فضا برده است. کابینت های زیاد و جزیره طویل وسط آشپزخانه علاوه بر فضای ذخیره سازی، سطح گسترده ای ازکانتر را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر فضای آشپزخانه ی شما  اجازه می دهد، یک جزیره طویل می تواند فرصتی طلایی برای طراحی و دکوراسیون چشمگیر و کاربردی آشپزخانه باشد. جزیره های دراز بهترین گزینه برای سرو غذا، پخت و پز و همچنین مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی ودوستانه می باشند.

 

آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید

 

در اینجا نمونه زیبای دیگری از آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید را مشاهده می کنید که رنگ های موجود در آن به زیبایی با هم مخلوط شده اند. ترکیب سیاه و سفید کابینت های آشپزخانه با دستگیره های ساده یک طراحی تمیز و شیک رقم زده است. طراح این آشپزخانه ال با انتخاب هوشمندانه کفپوش و آویزهای چوبی توانسته احساس گرما و صمیمیت بیشتری به این فضای سرد القا کند. فراموش نکنید در آشپزخانه های سیاه و سفید بهترین متریال برای کفپوش، چوب می باشد. چوب یک متریال طبیعی است که با هر سبک از آشپزخانه همخوانی دارد.

نکته: سنگ های کوارتز و کورین به دلیل مزایای منحصربه فرد انتخاب مناسبی برای کفپوش خانه می باشد.

 

آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید

 

به این تصویر بالا خوب نگاه کنید، شما نیز می توانید با کمک یک جزیره نشیمن را از فضای آشپزخانه جدا کنید. کابینت های سفید این آشپزخانه ال شکل با کانتر سیاه پوشانده شده که کنتراست بین آنها بسیار جذاب است.

 

آشپزخانه ال شکل سیاه و سفید

 

در این آشپزخانه بسیار مدرن، رنگ های سیاه و سفید به وفور دیده می شود که ظاهری بسیار درجه یک اما ساده و بی نظیر به کل فضای می بخشد. کابینت های یکدست سیاه با جزیره سفید ترکیبی دلنشین است که در آشپزخانه های سیاه و سفید زیاد می بینیم. سطح چوبی کنار پیشخوان بسیار کاربردی است و به زیبایی سفید جزیره افزوده است.

 یکی از طراحی های مدرن و جالب توجه که به تدریج در حال رایج شدن می باشد، طراحی آشپزخانه های جزیره ای و ایجاد فضایی چند عملکردی به خصوص در خانه هایی با متراژ های کمتر است. اینکه آیا شما آشپزخانه ای کوچک و یا بزرگ دارید مهم نیست، بلکه نکته این جاست که  جزیره ای حتی کوچک با یک رنگ متضاد با کابینت ها و یا تم اصلی آشپزخانه می تواند تضاد و کنتراست زیبایی در آشپزخانه ی شما به وجود آورد.

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا