چگونه آشپزخانه ای شیک و لوکس داشته باشیم؟

چگونه آشپزخانه خود را تزیین کنیم تا لوکس و شیک به نظر برسد؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از افراد به خصوص خانم ها را به خود مشغول می کند. امروزه دکوراسیون آشپزخانه، نمای خانه های مدرن است. اکثر افراد تصور می کنند برای داشتن یک آشپزخانه لوکس حتما باید از فناوری های پیشرفته با جدیدترین لوازم و بالاترین کیفیت مواد استفاده کرد. بدون شک با لوازم شیک و مدرن نه تنها طراحی آشپزخانه شما خوب به نظر می رسند بلکه زندگی شما را نیز آسان تر می کنند ولی برای داشتن یک فضای لوکس و چشمگیر وحی منزل نمی باشد. در این مطلب از ایلکا ما به شما ایده هایی را ارائه می دهیم که آشپزخانه شما را لوکس و شیک جلوه می دهند.

 

6 ایده مناسب برای لوکس نشان دادن آشپزخانه

 

 

چگونه آشپزخانه شیک داشته باشیم؟

 

1-استفاده از سنگ مرمر

آشپزخانه های مرمر همیشه لوکس بودن را هجی کرده اند. انتخاب این سنگ طبیعی زیبا و براق در سطح کانتر آشپزخانه، دیوارپوش یا کف برای داشتن یک فضای لاکچری و شیک کفایت می کند. درخشش و زیبایی سنگ مرمر به قدری چشم نواز است که نگاه ها را به خود خیره می کند. اگرچه قیمت این سنگ نسبتا گران است ولی به دلیل استحکام، عمر طولانی و از همه مهمتر نمای لوکس ارزش سرمایه گذاری را دارد.

 

چگونه آشپزخانه را تزیین کنیم

 

حتی شما می توانید مانند تصویر بالا برای کاهش هزینه های خود از سنگ مرمر فقط برای جزیره آشپزخانه استفاده کنید، اگرچه حجم آن کم است ولی به شدت در لوکس نشان دادن فضا تاثیر گذار است.

 

 

لوکس نشان دادن ا؟شپزخانه با استفاده از جزیره

 

 

2- جزیره آشپزخانه

جزیره آشپزخانه از دیگر المان هایی است که به دکوراسیون آشپزخانه شما نمایی لوکس می بخشد. جزیره نه تنها به زیبایی آشپزخانه اضافه می کند بلکه برای آماده سازی، سرو غذا و نگهداری مواد غذایی بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

 

 

تزیین آشپزخانه

 

اینکه برخی تصور می کنند جزیره فقط برای فضاهای بزرگ خوب است، کاملا اشتباه است زیرا شما حتی می توانید برای آشپزخانه کوچک خود یک جزیره داشته باشید و از مزایای آن استفاده کنید. جزیره آشپزخانه متحرک بهترین گزینه برای فضاهای کوچک می باشند.

 

تزیین آشپزخانه

 

3-استفاده از صندلی های بار مدرن و شیک

امروزه طیف وسیعی از صندلی های بار در رنگ، شکل و جنس های مختلف در بازار است که هزینه زیادی ندارند ولی براحتی می توانند نمای اشپزخانه شما را تغییر بدهند. پس اگر می خواهید آشپزخانه ای لوکس و زیبا داشته باشید در تغییر صندلی های بار آشپزخانه خود تردید نکنید.

 

آشپزخانه لوکس

 

 

صندلی اپن با وجود اینکه بر زرق و برق دکوراسیون آشپزخانه می افزاید، ولی فضای بسیار کمی را اشغال می کند. امروزه در آپارتمان کوچک شهری که هر اینچ از فضای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و جا برای سرویس ناهار خوری نیست، افراد می توانند با قرار دادن این صندلی ها در زیر اپن جزیره فضایی عالی برای غذا خوری، دورهمی های دوستانه و خانوادگی ایجاد کنند.

 

 

نورپردازی آشپزخانه لوکس

 

 

4-لوستر و آویزهای شیک و مدرن

هیچ آشپزخانه ای بدون نور کافی و مناسب لوکس به نظر نمی رسد. نورپردازی آشپزخانه به خصوص برای بالای جزیره از جمله مواردی است که در هنگام دکوراسیون اشپزخانه نباید دست کم بگیرید. لوستر نور زیادی را به آشپزخانه شما وارد می کند و باعث می شود فضا جادارتر و دلبازتر دیده شود. همچنین تهیه و طبخ غذا در نور مناسب آسان تر است.

 

 

لوکس تر نشان دادن آشپزخانه با لوستر

 

 

یک لوستر چشمگیر و زیبا آشپزخانه شما را برجسته می کند. معمولا از لامپ های LED برای زیر کابینت ها و از لوستر و آویز برای سقف به خصوص بالای جزیره استفاده می کنند. نکته مهم این است که قبل از هر انتخابی، سبک و بزرگی و کوچکی آشپزخانه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن یک انتخاب کلیدی و مناسب داشته باشید.

 

 

 

 

5-یک فرش زیبا اضافه کنید.

در آشپزخانه های بزرگ قرار دادن یک فرش در وسط آشپزخانه می تواند جلوه خاصی داشته باشد و جلوه ای لوکس و گرم به فضا ببخشد. خوب پهن کردن فرش در زیر صندلی های بار ایده خوبی نیست زیرا شما باید همیشه برای پاک کردن آنها تلاش کنید تا خرده ریزها را بیرون بیاورید.

 

 

 

6-استفاده از گیاهان سبز و شاداب

آشپزخانه خود را با استفاده از گیاهان سبز و شاداب به روز و زیبا کنید. تقریباً هر آشپزخانه ای که با گیاه تزیین شود، بهتر و لوکس تر به نظر می رسد. این که مانند تصویر بالا گیاهان آویزان آبشار مانند را انتخاب کنید یا گیاهان گلدان بوته ای، دیگر به سلیقه شما بستگی دارد.

 

  

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا