5 کانترتاپ سنگ کوارتز شبیه سنگ مرمر

کانترتاپ کوارتز

 

طرفداران کانترتاپ های کوارتز می دانند که متریال سازنده ی کانترتاپ آشپزخانه کوارتز برای آشپزخانه های شلوغ و پر رفت و آمد عالی است. اگرچه ظاهر شیک سنگ کوارتز می تواند به سنگ دلخواه شما مانند مرمر نزدیک باشد اما برخلاف سنگ طبیعی مرمر نگهداری از سنگ کوارتز آسانتر می باشد. اگر شما علاقه زیادی به سنگ مرمر طبیعی دارید ولی به کارامدی سنگی مانند کوارتز احتیاج دارید. پیشنهاد می کنیم گزینه های زیر را بررسی کنید.

سایلستون- لاگون

صفحه کابینت سایلستون

اگر شنیدن نام لاگون شما را به یاد چیزی با نرمی خاص بیاندازد خیلی دور از انتظار نیست البته کوارتز نیز آن را انکار نمی کند. ریزهای خاکستری نرم و ظریف در سنگ سایلستون همانند سنگ طبیعی مرمر ظریف و خواستنی است. این صفحات بزرگ بیشتر برای پنل پشت سینک استفاده می شوند. ترکیب سفید و خاکستری سنگ سایلستون به اندازه کافی ظریف و متنوع است که درکانترتاپ آشپزخانه و حمام عالی به نظر می رسد. سنگ کوارتز بدلیل ویژگی خاص انعطاف پذیری، انتخاب خوبی برای خانه هایی با سطح نگهداری کم است.

کامبری-ترکوی

صفحه کابینت کوارتز تورکای

سنگ کوارتز ترکوی مانند یک روز برفی سرد درخشان به نظر می رسد. کانترتاپ سنگ کوارتز ترکوی در عین سادگی بسیار زیبا و تمیز است. طبیعی است که این سفیدی و شیرینی باعث می شود که در هر فضایی خیره کننده به نظر آید. سنگ کوارتز ترکوی بسیار نرم و ملایم است و برای حمام و آشپزخانه انتخاب خوبی است. سنگ کوارتز ترکوی انتخاب محبوب طراحان برای آشپزخانه است. این سنگ بدلیل دوام، ظاهر شیک و از نظر کاربردی نه تنها برای صفحه کابینت کوارتز آشپزخانه بلکه برای کف و پنل پشت سینک عالی است.

کوارتز مستر- calacutta خاکستری

صفحه کابینت کوارتز مستر

این نوع از سنگ کوارتز سفید خاکستری سنگ مرمر را یادآوری می کند. این سنگ ظاهری کلاسیک، سطحی محکم ، جذاب و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. سنگ کوارتز مستر بسیار شبیه سطح سنگ مرمر سرد است تا حدی که متخصصان سنگ نیز در تشخیص آن دچار اشتباه می شوند. با این حال سطح سنگ کوارتز مستردارای خاصیت انعطاف پذیری است و لکه و خش بر نمی دارد. اگر شما بدنبال سنگی با سطح نرم و رنگ مات هستید مطمئن باشید که انتخاب شما سنگ کوارتز مستر می باشد. سنگ کوارتز به خاطر ویژگی های منحصر به فرد و ظاهر شیک و بی نظیرش بهترین گزینه برای کانترتاپ آشپزخانه و کف می باشد.

سنگ کوارتز Carrara Grigio

صفحه کابینت کوارتز

مسلما همه به دنبال سنگ مرمر سفید کامل نیستند. اگر شما سنگی شبیه به مرمر با رگه های خاکستری و با ویژگی های خاص می خواهید Carrara Grigio را در نظر بگیرید. خاصیت نرم تن رنگ سنگ آن را گرم و جذاب کرده است . این سبک خاص کوارتز یک انتخاب دوست داشتنی برای آشپزخانه است که باعث زیبایی و خیره کنندگی سطح کانترتاپ آشپزخانه می شود. همچنین این سنگ یک انتخاب عالی برای صفحه کابینت کوارتزآشپزخانه و سرویس بهداشتی وحمام می باشد.

سنگ کوارتز Calacatta Nuvo

صفحه کابینت کوارتز

اگر به دنبال سنگی با سبک دراماتیک هستید سنگ کوارتز Calacatta Nuvoرا انتخاب کنید. این سنگ دارای رگه هایی خاکستری دربرابر سفید روشن است. سنگ کوارتزCalacatta Nuvo  از رگه های سنگ مرمر تقلید کرده و باعث جذابیت سنگ شده است. سنگ کوارتز شباهت زیادی به سنگ مرمر دارد اما مانند آنها نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. انتخاب سنگ کوارتز  Calacatta Nuvo در کانترتاپ آشپزخانه، صفحه کابینت آشپزخانه و حتی پنل پشت سینک شگفت انگیز است. این یک سبک بی انتها است که به طور کامل هر فضایی را تغییر می دهد.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( کوارتز و کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی و کابینت آشپزخانه فعالیت دارد.

 

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا