11 نمونه از جدیدترین و بهترین رنگ کابینت های گلاس را در اینجا ببینید!

اگر قصد دارید آشپزخانه خود را بازسازی کنید، به خاطر داشته باشید که رنگ کابینت شما می تواند تأثیر زیادی بر ظاهر کلی و احساس فضای شما بگذارد. در چند سال گذشته، کابینت های گلاس براق به دلیل جذابیت بصری چشمگیر، بسیار محبوب شده اند. تنوع گسترده رنگهای کابینت های گلاس از ویژگیهای منحصر به فرد این نوع کابینت می باشد که نمونه آن را در دیگر انواع کابینت آشپزخانه به سختی می بینیم. ترکیب رنگ کابینت های گلاس براق برای آشپزخانه های مدرن خیلی مناسب هستند، آنها نور را به طور موثر منعکس می کنند و باعث می شوند اتاق روشن تر و بزرگتر شود. این ویژگی می تواند برای فضاهای کوچک عالی عمل کند! بهترین و جدیدترین رنگ کابینت های گلاس کدام است؟ این مهمترین سوالی است که ذهن بیشتر مشتریان را در هنگام انتخاب ترکیب رنگ کابینت های گلاس به خود مشغول می کند. ما در این مطلب از ایلکا شما را با جدیدترین و بهترین رنگ کابینت های گلاس آشنا می کنیم. ما را تا پایان همراهی کنید.

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس

بهترین رنگ کابینت های گلاس رنگی است که با فضا و سبک آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد و دکوراسیون داخلی آشپزخانه را بسیار زیباتر و شیک جلوه بدهد. انواع کابینت های گلاس در دو نوع مات و براق در صدها رنگ با تناژهای  مختلف در بازار وجود دارند که باید بر اساس متراژ و میزان نوردهی آشپزخانه بهترین انتخاب را انجام بدهید. معمولا طراحان کابینت های گلاس روشن براق را برای آشپزخانه های کوچک و تاریک یا نوردهی کم پیشنهاد می دهند زیرا این نوع کابینت با قابلیت بالای انعکاس نور، فضای آشپزخانه را روشن، دلباز و بزرگتر از اندازه شما نشان می دهند. رنگهای سفید، طوسی، بژ و کرم در گروه بهترین رنگ های روشن قرار می گیرند که برای آشپزخانه های کوچک بهترین انتخاب محسوب می شوند. البته رنگ های مشکی، قرمز و بنفش نیز از جدیدترین رنگ های کابینت های گلاس می باشند که معمولا کسانی آنها را انتخاب می کنند که جسور هستند و به انتخاب خود ایمان دارند.

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

سفید، بهترین رنگ کابینت هایگلاس

کابینت های گلاس سفید، دارای سطحی براق، تمیز و ظاهری پر زرق و برق است که زیبایی انها در آشپزخانه های مدرن بسیار چشمگیر به نظر می رسد. قابلیت بازتابش نور در های گلاس سفید نسبت به دیگر رنگ ها خیلی بیشتر است و آشپزخانه را روشن تر و بزرگتر جلوه می دهد. نکته دیگر اینکه کابینت های گلاس سفیدآسان تمیز می شود. لکه های موجود در کابینت آشپزخانه سفید با پارچه ای مرطوب به راحتی پاک می شوند و  نیازی به استفاده از حلالهای سخت یا مواد تمیز کننده گران قیمت نیست.

 

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس

 

طوسی، بهترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس

طوسی نیز همچون رنگ سفید در لیست بهترین رنگ کابینت های گلاس قرار دارد و در سالهای اخیر ما آنها را در آشپزخانه های مدرن بسیار می بینیم. طوسی رنگی خنثی است که براحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. ترکیب سفید طوسی یکی از بهترین ترکیباتی است که به خصوص در اشپزخانه های سبک جدید جذابیتی شگفت انگیز دارند.  این ترکیب رنگی برای کابینت های گلاس علاوه بر داشتن رنگی مدرن، یکنواختی و خسته کنندگی کابینت تک رنگ را کاهش داده و نوعی تنوع رنگی را ایجاد می نماید.

 

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس سفید طوسی

 

البته اینکه میزان به کارگیری هر کدام از رنگ های سفید و طوسی در کل کابینت ها چقدر باشد، به خودتان بستگی دارد اما توصیه می شود برای آشپزخانه های کوچک بیشترین سهم را به رنگ سفید اختصاص دهید؛ حتی می توانید کل کابینت ها را به رنگ سفید انتخاب کرده و فضای بین و روی سطح کابینت را به رنگ طوسی اختصاص دهید، این کار باعث می شود فضا بزرگتر به نظر برسد.

 

این مطلب را از دست ندهید: ترکیب رنگ کابینت سفید و طوسی { 10 مدل شیک و پرطرفدار }

 

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس بژ

کابینت بژ یکی دیگر از بهترین ترکیب رنگهای کابینت های گلاس است که به دلیل ظرافت و احساس خوب گرما و صمیمیت در این لیست می گیرد. های گلاس بژ از نوع براقش را ما بیشتر در آشپزخانه کوچک و مدرن مشاهده می کنیم هرچند که زیبایی و جذابیت  های گلاس بژ مات در آشپزخانه های بزرگ  تماشایی است. کابینت هایگلاس رنگ بژ به دلیل ویژگیهای منحصربه فرد، طرفداران زیادی دارد. ترکیب زیبا و عالی بژ با رنگ های گرم و سرد یک امتیاز محسوب می شود و شما می توانید از این ویژگی به بهترین شکل در طراحی داخلی آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس قهوه ای

قهوه ای یکی دیگر از بهترین رنگهای کابینت های گلاس است که دوست داران سبک کلاسیک توجه ای خاص به این رنگ دارند. اگر به رنگ های خنثی و سرد علاقه ای ندارید و ترجیح می دهید در فضای آشپزخانه تان گرما و صمیمت بیشتری موج بزند، ما به شما کابینت های گلاس قهوه ای را پیشنهاد می دهیم. بهتر است برای زیبایی بیشتر از رنگ سفید برای کانتر آشپزخانه استفاده کنید تا فضایی دلباز و روشنتر داشته باشید.

 

پرطرفدارترین رنگ کابینت های گلاس

 

رنگهای کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس مشکی

مشکی یکی دیگر از پرطرفدارین ترکیب رنگهای کابینت های گلاس می باشد که با انتخاب آن می توانید زیبایی و ابهت را در کنار جذابیت فوق العاده در آشپزخانه های کوچک و  بزرگ خود به چشم ببینید. اگرچه افراد کمی هستند که این رنگ را برای آشپزخانه خود مناسب بدانند ولی هستند افرادی که شهامت و جسارت این را دارند تا با انتخاب کابینت های گلاس مشکی جلوه ای لوکس و لاکچری به فضای آشپزخانه خود بدهند. بهتر است برای آشپزخانه های کوچک از ترکیب سفید مشکی استفاده کنید تا فضایی روشنتر، شیک و چشم نواز داشته باشید.

نکته: آثار لکه و ردهای دست بر روی کابینت های گلاس تیره نسبت به رنگ های روشن بیشتر نمایان است. پس اگر وقت کافی برای تمیز کردن زود به زود کابینت ها ندارید، قبل از انتخاب، بیشتر فکر کنید.

 

رنگهای کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس قرمز

قرمز را نیز می توانیم در بین پرطرفدارترین و جدیدترین رنگ کابینت های گلاس قرار بدهیم زیرا قرمز از جمله رنگ های گرم و جیغ است که در هر جایی که باشد، شادی و هیجان نیز در آنجا به خوبی احساس می شود. بهتر است در استفاده از این رنگ کمی خساست به خرج بدهید زیرا کابینت های گلاس یکدست قرمز نمی تواند انتخاب خوبی برای آشپزخانه باشد و در کوتاه مدت از جذابیت آن کم شده و باعث دلزدگی افراد خانواده می شود. کابینت های گلاس سفید قرمز ایده بهتری نیست!

 

جدیدترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس کرم

کابینت های گلاس کرم را به افرادی پیشنهاد می دهیم که علاقه مندند احساس خوب آرامش و روشنی را با هم در آشپزخانه ی خود داشته باشند. رنگ کرم نیز مانند رنگ سفید از گروه رنگ های خنثی می باشد با این تفاوت که نسبت به سفید، احساس گرما و صمیمیت بیشتری در فضا القا می کند. از ترکیب رنگ های کرم قهوه ای، کرم آبی و کرم طلایی غافل نشوید زیرا هر کدام به تنهایی می توانند تغییری شگرف در دکوراسیون آشپزخانه شما ایجاد کنند.

 

جدیدترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت های گلاس بنفش

کابینت های گلاس بنفش نیز یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین رنگ های کابینت های گلاس است که ظاهری متفاوت و در عین حال شیک و دوست داشتنی به فضای آشپزخانه می دهد. بنفش از قدیم رنگ ملکه ها و نماد اشراف، قدرت و ثروت بوده است. اگر چه امروزه بنفش به اندازه گذشته رنگی درباری و دور از دسترس نیست، اما هنوز باشکوه بوده و فضایی اشرافی خلق می کند. رنگ بنفش ترکیبی از طیف رنگ های گرم و سرد یعنی عشق و آرامش می باشد که برای زیبایی بیشتر بهتر است آن را با سفید یا مشکی ترکیب کنید.

 

جدیدترین رنگ کابینت های گلاس

 

انتخاب کابینت های گلاس سفید بنفش برای افرادی که سلیقه های خاص دارند بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این ترکیب رنگ کابینت های گلاس در دسته بندی کابینت مدرن قرار دارد که برای جذابیت هر چه بیشتر آشپزخانه خود می توانید از سنگ مصنوعی کورین برای کانتر استفاده کنید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا