بهترین مارک سینک گرانیتی+ مزایا و معایب سینک گرانیتی

بهترین مارک سینک گرانیتی در بازار ایران کدام است؟ سینک گرانیتی چه مزایا و معایبی دارد؟ سینک گرانیتی خوبه؟ آیا آنها دارای کیفیت گرانیت هستند؟ اینها از مهمترین سوالاتی است که مردم هنگام جستجوی بهترین سینک آشپزخانه می پرسند. بازار مملو از طرح ها، متریال ها  با برندهای مختلف است - از سینک های استیل گرفته تا کورین و گرانیتی و ... هر یک از این متریال ها مزایا و معایب خاص خود را دارد. سینک های کامپوزیت گرانیتی به دلیل ساختاری قوی می توانند هرگونه گرمای ناشی از ظروف آشپزی روی سطوح خود را تحمل کنند. اگر ظاهر طبیعی و شیک را دوست دارید، سینک گرانیتی می تواند بسیار مناسب باشد. در این مطلب از ایلکا ما به بررسی آخرین ترند طراحی سینک آشپزخانه نگاه می کنیم - سینک کامپوزیت گرانیتی.

 

بهترین مارک سینک گرانیتی

 

سینک گرانیتی خوبه؟

سینک های گرانیتی نسل جدید سینک های آشپزخانه هستند که علاوه بر کارایی بالا، با ظاهری بسیار شیک و مدرن ، تمام نیازهای شما را برآورده کرده و انتخابی هوشمندانه هستند. مقاومت بسیار زیاد این محصول در برابر ضربه، یکی از دلایل بسیار مهمی است که استقبال بالای مصرف‌کنندگان از این سینک‌ها را به دنبال داشته و آن‌ها را به یکی از پرفروش‌ترین سینک های آشپزخانه در چند سال اخیر تبدیل کرده است. سینک گرانیتی در مقابل خش نیز دوام بالایی دارد و می‌توان از آن به عنوان یکی دیگر از دلایل محبوبیت سینک‌های گرانیتی نام برد. آنها ظاهری بسیار زیبا دارند که با بیشتر دیزاین‌ها و چیدمان‌های داخلی هماهنگی و تناسب دارند. اما نظرات در مورد سینک گرانیتی متفاوت است و نمی توانیم صد در صد بگوییم که سینک گرانیتی خوبه یا نه؟ در ادامه مطلب ما بیشتر در مورد مزایا و معایب سینک گرانیتی صحبت خواهیم کرد تا شما بتوانید برای خرید سینک گرانیتی راحت تر تصمیم بگیرید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

 

نظرات در مورد سینک گرانیتی

 

مزایای سینک گرانیتی

1.دوام بالا و ماندگاری سینک های گرانیتی !

سینک گرانیتی به طور معمول از 20٪ رزین اکریلیک و 80٪  گرانیت ساخته شده است. این ترکیب باعث می شود قوی تر از دیگران شود. این محصولات تحت فشار بالا ساخته می شوند که آنها را غیر متخلخل ، مقاوم در برابر خط و خش و گرما می کند. همچنین در برابر بسیاری از لکه های خانگی مانند رنگ های خوراکی قرمز، چای ، قهوه و آب چغندر مقاوم است و برخلاف سینک های دیگر، به آب بندی نیازی ندارند.

2. به زیبایی خانه شما کمک می کند !

این سینک ها بسیار تزئینی و شیک هستند. ظاهر و ساختار آنها احساس سنگ طبیعی را به کاربر القا می کند. آنها در اشکال و اندازه های مختلف با رنگ های متنوع و روکش مات در بازار موجود می باشند. در اصل سینک ظرفشویی تنها نوع سینکی است که می توانید با کانتر آشپزخانه خود در اشکال مختلف مطابقت دهید. هر قطعه منحصر به فرد است! بسته به سلیقه شما می توان آن را تراش ، صاف یا کنده کاری کرد. سفید، سیاه و قهوه ای همچنان از محبوب ترین رنگ های سینک گرانیتی به شمار می آیند.

 

کابینت با سینک گرانیتی

 

3. پاک شوندگی راحت !

نگهداری و تمیز کردن آنها آسان است. با استفاده از سینک گرانیتی می توانید به راحتی و با خیال راحت هر نوع ماده ای را بدون ترس از لکه در سینک ظرفشویی بریزید. می توانید تابه های داغ خود را مستقیماً از فر خارج کرده و به راحتی روی سینک ظرفشویی قرار دهید. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که آنها ممکن است سخت و مقاوم باشند اما اگر به خوبی نگهداری نشوند می توانند در کوتاه مدت آسیب ببینند. با این حال، هنگام تمیز کردن آنها می توانید در زمان و هزینه به میزان قابل توجهی صرفه جویی کنید. زیرا برای پاکسازی آنها نیازی به مواد شیمیایی گران قیمت و مواد شوینده نیست. رعایت نکات زیر به عمر طولانی بیشتر آنها کمک می کند.

1.سینک ظرفشویی گرانیتی خود را روزانه با برس نایلونی و مایع ظرفشویی ملایم بعد از هر بار استفاده بشویید.

2. سینک را بشویید و بعد از استفاده با یک پارچه نرم خشک کنید تا از ایجاد لکه و رسوب جلوگیری شود.

3. هرگز از ابزارهای تمیز کننده ساینده یا محلول ها و مواد شیمیایی قوی برای تمیز کردن سینک استفاده نکنید.

4. به طور مرتب از مواد پاک کننده طبیعی مانند سرکه و جوش شیرین برای نقاط سفت استفاده کنید.

 

این مطلب را از دست ندهید: سینک کورین خوبه ( 3 مزیت مهم سنک کورین )

 

4. تنوع زیاد رنگ !

رنگها و ترکیب مناسب آنها نقش موثری در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد. تنوع رنگ سینک های گرانیتی دست شما را برای داشتن آشپزخانه ای با چیدمان دلخواه باز می گذارد. به عنوان مثال، می توانید با انتخاب سینک کرم یا شنی، ظاهری متفاوت و مجلل به کابینت سفید طوسی خود بدهید.

 

سینک گرانیتی smt خوبه؟

 

معایب سینک گرانیتی

قیمت نسبتا گران یکی از مهمترین معایب سینک گرانیتی می باشد که خریدار را دچار تردید می کند. اما به یاد داشته باشید اگرچه آنها از سینک های استیل گرانتر هستند اما هنوز هم این مدل سینک ظرفشویی با ویژگی های شگفت انگیز بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسند. این محصولات به دلیل ویژگی های منحصربه فردی مانند آنتی باکتریال بودن و تمیز کردن بدون استرس و راحت،  ارزش سرمایه گذاری را دارند.

نکته: هرچند سینک گرانیتی سفید به دلیل زیبایی و جلوه خاص، یکی از پرفروش‌ترین ‌گزینه‌های رنگ‌بندی سینک گرانیتی به‌شمارمی آید ولی کوچکترین لکه و کثیفی را شنان می دهد که این خود یکی از بزرگترین معایب سینک گرانیتی سفید محسوب می شود.

 

سینک گرانیتی smt خوبه؟

 

بهترین مارک سینک گرانیتی در بازار ایران کدام است؟

سینک گرانیتی چه مارکی خوبه؟ این یکی از رایج ترین سوالاتی است که ذهن مشتریان را به خود مشغول می کند. فونیکس، SMT و گرانیکو سه نمونه از برترین برندهای ایرانی در تولید انواع سینک گرانیتی هستند.سینک فونیکس در عین حال که از نظر کیفی با محصولات مشابه خارجی برابری می کند، از نظر قیمت نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و یک انتخاب هوشمندانه به شمار می‌رود. فونیکس را می توانیم به دلیل ویژگیهای منحصربه فردی مانند تنوع رنگ، مدل و ضمانت نامه دو ساله به عنوان بهترین مارک سینک گرانیتی نام ببریم.

سینک گرانیتی گرانیکو را نیز می توانیم به عنوان بهترین مارک سینک گرانیتی معرفی کنیم زیرا این برند این با داشتن سالها تجربه در عرصه تولید انواع لوازم آشپزخانه، توانسته نام خود را در میان محصولات داخلی پررنگ کرده و تبدیل به برندی محبوب در بازار شود. سینک گرانیتی گرانیکو محصولی شیک و زیبا است و یک انتخاب مناسب برای آشپزخانه های مدرن امروزی به شمار می‌رود.

سینک گرانیتی smtیکی دیگر از بهترین برندهاست. خیلی ها می پرسند سینک گرانیتی smt خوبه؟ باید بگویم  smt یکی دیگر از برند‌های معروف و محبوب در عرصه تولید سینک‌های گرانیتی می باشد. سینک گرانیتی smt یک محصول ایرانی جذاب می باشد که علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت و دوام بالا آن را به یکی از اولویت‌های خریداران انواع سینک‌های گرانیتی ساخت ایران تبدیل کرده‌ است.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا