نقاط قوت و ضعف کانترتاپ کوارتز

صفحات کانترتاپ کوارتز نسبتا جدید هستند، اما مردم آنها را به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و عالی مانند تنوع رنگ و زیبایی ظاهر - ضد خط وخش - ثبات رنگ - مقاوم در برابر شکستن و ترک خوردگی و دوام بالا می شناسند. صفحات کوارتز را سنگ های مهندسی شده نیز می نامند. کانترتاپ های کوارتز برای ماندن در اینجا هستند. در ادامه مقاله نقاط قوت و ضعف آنها را بررسی می کنیم.

چرا کانترتاپ کوارتز انتخاب کنیم؟

 

صفحه کابینت کوارتز

کوارتز محصول تولیدی است و می تواند بسیار جذاب باشد. فرآیند تولید سنگ کوارتز اجازه می دهد تا شما طیف وسیع تری از رنگ ها را نسبت به سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر و یا گرانیت پیدا کنید. ظاهر سنگ کوارتز مهندسی شده، بسیار لوکس و اصیل است. سنگ کوارتز همانند بتن و سنگ گرانیت با دوام است اما بر خلاف آنها در برابر خش و ترک مقاومت بالایی دارد. سطح سنگ کوارتز غیر متخلخل است، بنابراین سنگ کوارتز برخلاف سنگ های گرانیت، مرمر و بتن در برابر لکه هایی مانند چای، شراب ، قهوه و روغن بسیار مقاوم است. علاوه بر این یک سطح غیر متخلخل، آنتی باکتریال است و اجازه ی رشد به باکتری ها و ویروس ها نمی دهد. شما می توانید از تمیزی صفحه کابینت آشپزخانه خود مطمئن باشید و به دلیل این ویژگی بی نظیر پیشنهاد می شود که از سنگ کوارتز در آشپزخانه و حمام استفاده کنید.

دلایل احتیاط در مورد صفحه کابینت کوارتز 

 

صفحه کابینت سنگ طبیعی مرمر

سنگ کوارتز مهندسی شده چند معیار مهم را ندارد. بزرگترین و مهم ترین معیار، قیمت گران سنگ کوارتز می باشد. طبق آخرین تحقیقات، انتظار می رود که قیمت کانترتاپ آشپزخانه کوارتز 115 تا 200 دلار در هر فوت مربع باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که این قیمت ها با  دیگر متریال های کانترتاپ با کیفیت از قبیل سنگ گرانیت، سنگ مرمر و بتنی رقابت می کند. نگاهی به کانترتاپ های کوارتز جدید و به روز بیاندازید. لزوما قیمت بالای کانترتاپ آشپزخانه کوارتز نمی تواند نقطه ضعف بزرگی باشد، زیرا زیبایی آن در چشم بیننده واقعا خیره کننده است. با این حال، برخی از صاحبخانه ها سنگ های طبیعی مانندگرانیت و سنگ مرمر یا حتی چوب را برای صفحه کابینت آشپزخانه خود ترجیح می دهند. در نهایت، صفحه کابینت سنگ کوارتز برخلاف صفحه کابینت سنگ گرانیت، شیشه ها ی فشرده و بتن در برابر گرما مقاوم نیست، بنابراین لازم است که در انتخاب بیشتر احتیاط کنید.

خلاصه ی مقاله

قطعا کانترتاپ کوارتز با کیفیت بالا و تعمیر و نگهداری بسیار کم ارزش توجه بیشتری دارد. بهتر است از نقاط قوت و ضعف و قیمت کانترتاپ کوارتز مطلع شوید و بعد از مقایسه آن با دیگر متریال ها بهترین تصمیم را بگیرید.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی و صفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا