سنگ کوارتز سفید

 یکی از مهم ترین ویژگیهای آشپزخانه، دکوراسیون و دیزاین آن می باشد. مسلما یکی از بزرگترین تصمیم گیری ها در زمان طراحی آشپزخانه، انتخاب نوع و جنس کابینت ها و کانترتاپ آشپزخانه می باشد. طراحی کابینت ها در آشپزخانه ای ایده آل و انتخاب کانترتاپ می تواند چالش برانگیز باشد. سنگ کوارتز یکی از متریال هایی است که هر طراح رویای کارکردن با آن را دارد. زیرا سنگ کوارتز علاوه بر زیبایی بی نظیر نسبت به دیگر متریال ها، دارای ویژگی های منحصربه فردی است که سبب بی همتایی آن شده است . اجرای سنگ کوارتز برای کانترتاپ آشپزخانه مناسب ترین گزینه است. صفحات کوارتز سایلستون دارای خواص فیزیکی و شیمیایی متمایزی هستند. این محصول با بالاترین کیفیت ممکن از لحاظ تکنولوژی و مکانیکی ساخته شده است، میزان جذب رطوبت آن نزدیک به صفر است و مقاومت بالایی در برابر لک، خش و ضربه دارد.

سنگ کوارتز سفید بهترین گزینه برای کف، صفحه کابینت و اپن آشپزخانه است. زیرا سنگ های کوارتز سفید در عین حال که  ظریف و مرسوم هستند می توانند فضای آشپزخانه را درخشان و دلباز نشان دهند. آنها آشپزخانه را مانند یک بوم خالی آماده می کنند تا زمینه ای آرام برای تحسین سایر عناصر طراحی باشد- کف چوبی آشپزخانه ، غنی تر می شود، جلوه های هنری به دست می آید و چراغ ها روشن تر می شوند. در اینجا با چند نوع سنگ کوارتز سفید آشنا شوید.

سنگ کوارتز سفید قطبی

سنگ کوارتز سفید قطبی

 

سنگ کوارتز سفید قطبی در اسلبهای 2 و 3 سانتی متری در کوارتز معمولی، ژامبو و کوارتز پیش ساخته در دسترس است. این متریال یک محصول کاملا جامد، روشن، سفید و بی نظیر است که در آن هیچ رگه یا بافتی وجود ندارد. سنگ کوارتز سفید قطبی مانند برف تازه افتاده در یک روز زمستانی آفتابی، ساده و کم رنگ است، اما طبیعتا روشن و زیبا است. سنگ کوارتز سفید قطبی  چند منظوره برای انواع پروژه های داخلی، اپن، صفحات کابینت آشپزخانه و کفپوش ایده آل است.

سنگ کوارتز سفید یخزده

سنگ کوارتز سفید یخزده

 

سنگ کوارتز سفید یخی مانند یک رویا و انحراف لذت بخش از کوارتز سفید را ارائه می دهد. سنگ کوارتز یخی بسیار ظریف و شبیه شیشه ی سفید است و این سنگ یک سطح زیبا و لوکس برای انواع فضاهای مسکونی و تجاری است که در آن لمس یخی مورد نظر است.

سنگ کوارتز سفید یخچالی

سنگ کوارتز سفید یخچالی

 

سنگ کوارتز یخچالی مانند یک ورقه یخی از یخچال طبیعی، درخشان به نظر می رسد. این سنگ کوارتز شیرین و جلا داده شده با یک ابر نازک از سرامیک یخ زده می درخشد و برای صفحات کابینت و اپن آشپزخانه مناسب است.

سنگ کوارتزسفید پری

سنگ کوارتز سفید پری

 

سنگ کوارتز پری سفید با ظرافت های سبک، پودری، قهوه ای، خاکستری، یک کوارتز سفید و سفالی است. این سنگ کوارتز مدرن، مانند قله های برفی چمدان اسکی در روزهای آفتابی زودگذر، درخشان و سفید است. این  سنگ کوارتز جلا داده شده، در اسلب های 2  و 3 سانتیمتر موجود می باشد. سنگ کوارتز پری سفید زیبا و مناسب برای انواع طراحی های داخلی و تجاری ، از جمله کف، دیوار، صفحات کابینت آشپزخانه واپن است.

سنگ کوارتز سفید برفی

سنگ کوارتز سفید برفی

 

سنگ کوارتز سفید برفی مانند شاخه های درخت پوشیده از برف در یک صبح زمستانی برفی نفیس گیر و به طور طبیعی زیبا است. این سنگ کوارتز جامد سفید برای کفپوش، کانترتاپ و دیوار در حمام و آشپزخانه ها  ایده آل است.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا