مدل های جدید و شیک میز ناهار خوری اپن آشپزخانه را از دست ندهید!!!

مدل اپن میز ناهار خوری در دکوراسیون آشپزخانه مدرن امروزی به یک ضرورت تبدیل شده است زیرا علاوه بر اینکه از زیبایی خاصی برخوردار است، فضای کمتری را نیز نسبت به میزهای دیگر اشغال می کند. اپن آشپزخانه در بسیاری از آشپزخانه ها یک عنصر مهم است. با این حال، در آشپزخانه مدرن و معاصر، اپن یک مکان خاصی است که معمولا منطقه آشپزخانه را از فضای نشیمن جدا می کند. استفاده از اپن به عنوان میز ناهار خوری باعث می شود تا افراد ضمن صرف غذا در جمع های خانوادگی و دوستانه و حتی رسمی احساس گرما و صمیمیت بیشتری بکنند و لحظات خوشی را در کنار هم داشته باشند. در این مطلب از ایلکا با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با جدیدترین مدل های میز ناهار خوری از دیدن آنها نیز لذت ببرید.

 

میز ناهار خوری اپن

 

جدیدترین مدل های طراحی میز ناهار خوری اپن

استفاده از اپن به عنوان میز ناهار خوری اپنی یک گزینه عالی برای آشپزخانه های کوچک و جمع و جور می باشد زیرا محدودیت فضا به شما این اجازه را نمی دهد تا یک میز ناهار خوری را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. اپن میز ناهارخوری کوچک آشپزخانه معمولا می تواند تنها دو صندلی بار را در خود جای دهند. به جای این که به این موضوع به عنوان یک مشکل نگاه کنید، سعی کنید بهترین استفاده را از این وضعیت ببرید. یک جفت صندلی اپنی را انتخاب کنید که به طور شگفت انگیز و جالبی مکمل یکدیگر باشند.

 

استفاده از اپن به عنوان میز

 

اندازه و شکلی که برای مدل اپن میز ناهار خوری در نظر می گیرید به نقشه و شکل و متراژ اشپزخانه شما بستگی دارد. اگر محدودیت فضا ندارید می توانید قسمتی از اپن جزیره آشپزخانه را به عنوان اپن ناهارخوری انتخاب کنید و قسمت دیگر را به سینک و اجاق گاز مجهز نمایید. این مدل میز ناهارخوری اپن آشپزخانه کارآیی زیادی دارد و شما می توانید برای پذیرایی از مهمان هایتان از این مدل میز ناهارخوری استفاده کنید.

 

اپن میز ناهار خوری

 

اگر دوست دارید طراحی میز ناهار خوری اپن آشپزخانه تان شیک، جذاب و چشمگیر دیده شود، پیشنهاد می کنیم از مدل صندلی اپن با طراحی کاربردی و خاص در اطراف میز ناهار خوری اپن استفاده کنید. شما می توانید از ترکیب صندلی بار با اپن میز ناهارخوری به عنوان یک فرصت طلایی برای اضافه کردن رنگ به فضا یا خلق یک کنتراست شگفت انگیز استفاده کنید. چنین استراتژی می تواند در انواع مختلف آشپزخانه قابل اجرا و مناسب باشد.

 

اپن به عنوان میز ناهار خوری

 

از دیگر روش های طراحی میز ناهار خوری اپن این است که صفحه ای در امتداد صفحه اپن اضافه کنید. قرار دادن چنین صفحه ای به شکل عمود بر اپن آشپزخانه نیز می تواند در بعضی از طرح ها کاربردی باشد. ارتفاع صفحه افزوده شده باید پایین تر از بقیه اپن آشپزخانه باشد. کانتر آشپزخانه طراحی شده به این شکل را می توان با تغییر رنگ و متریال به پیشخوان اصلی افزود و توسط صندلی های ناهارخوری شیک دکور کرد.

 

اپن ناهارخوری

 

یکی دیگر از ایده های جذاب، مدرن و امروزی در استفاده از اپن به عنوان میز، طراحی میز ناهار خوری اپن از طریق ایجاد اختلاف سطح می باشد. در این شیوه، برای رعایت استاندارد ارتفاع میز نهار خوری، کانتر در دو سطح طراحی می شود. معمولا سطح پایین را به سینک و گاز مجهز می کنند و سطح بالایی اپن جزیره را به یک اپن میز ناهار خوری تبدیل می کنند.

 

طراحی میز ناهار خوری اپن

 

شاید شما ترجیح می دهید که اپن آشپزخانه خیلی چشم گیر باشد. رنگ زرد برجسته روی دیواره ی اپن، رنگی شاد است که به خوبی با قهوه ای و دیگر سایه های تاریک آشپزخانه ترکیب شده است. ممکن است صندلی های ساده بار طراحی جذابی نداشته باشند، اما به دلیل آنکه رنگ آنها با اپن در تضاد است ، به خوبی ظاهرشده اند.

 

میز ناهار خوری اپن

 

استفاده از پالت رنگ های گرم و خنثی به شما اجازه می دهد تا آشپزخانه را به عنوان یک منطقه اجتماعی بسیار دوست داشتنی احساس کنید. صندلی های بار کلاسیک طراحی اپن آشپزخانه شما را کامل می کنند و زیبایی آنها لذت بخش است. آنها با هم به خوبی ترکیب شده اند و در عین حال، با طراحی ظریف خود اپن آشپزخانه را برجسته و چشم نواز نشان می دهند.

 

میز ناهار خوری اپنی

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا