کانترتاپ مناسب برای آشپزخانه در فضای باز چیست؟

 آشپزخانه در فضاي باز يک محل دوست داشتني است که خانواده مي توانند آنجا دور هم جمع شوند و علاوه بر تفريح، آشپزي کنند. این آشپزخانه ها اساسا در امتداد فضاهای زندگی داخلی گسترش یافته اند و یک مکان فوق العاده برای گذراندن زمان در طول تابستان می باشند. برخی از آن ها با عناصری چون فر مخصوص پیتزا، شومینه و کباب پز تکمیل گشته اند و این مورد باعث می شود چنین فضایی برای سرگرمی و اوقات فراغت بسیار مطلوب باشد. کانترتاپ و صفحه کابینت بدلیل کاربرد بالا از قسمتهای مهم آشپزخانه فضاهای باز محسوب  می شود، لذا باید زیبا و مستحکم باشد. همچنین در نظر داشته باشید که اگر چه دوام و استحکام متریال انتخابی کانتر مهم است ولی زیبایی آن مهم تر است زیرا شما می خواهید متریالی را انتخاب کنید که نقطه کانونی آشپزخانه شما باشد و محیط را گرم و زیبا کند.

 

بهتر است در هنگام انتخاب کانترتاپ مناسب برای آشپزخانه در فضای باز دو نکته مهم را در نظر داشته باشید.

1- متریالی را برای صفحه کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید که در برابر تغییرات آب و هوا بسیار مقاوم باشد.

2- هزینه ها را برآورد کنید و بودجه ای مناسب در نظر بگیرید،.

 

بهترین صفحه کابینت آشپزخانه در فضای باز چیست؟

 انتخاب بهترین متریال برای کانترتاپ آشپزخانه در فضای باز  می تواند بسیار جذاب و به همان اندازه عاقلانه باشد. مسلما انتخاب متریال مناسب برای صفحه کابینت و اپن آشپزخانه یک تصمیم بسیار مهم است. زیرا شما باید متریالی انتخاب کنید که علاوه برعمر و دوام زیاد، از نظر زیبایی نیز چشم گیر باشد. به نظر می رسد که استفاده از صفحات کابینت استیل ضد زنگ یا چوب ساج، چوب خیزران یا صفحات آهنی ضد زنگ بادوام و مناسب نباشد. رایج ترین متریال ها برای صفحات کابینت آشپزخانه بیرونی شامل بتن، سنگ های مصنوعی مانند کورین، و سنگ های طبیعی مانندگرانیت وسرامیک است.

 

صفحات کابینت سنگی

انواع مختلفی از سنگ وجود دارد، و شما می توانید هر یک از آنها را در آشپزخانه خود در فضای باز استفاده کنید، اما آیا سنگهای متخلخل مانند سنگ مرمر، سنگ آهک مناسب هستند، شاید در ابتدا یک متریال عالی باشند، اما آنها به راحتی لکه شده و در برابر نور مستقیم خورشید تغییر رنگ می دهند.

سنگ گرانیت یک گزینه محبوب و با دوام است. صفحه کابینت گرانیت یکی از انواع صفحه کابینت آشپزخانه است که در بین مردم محبوبیت زیادی دارد.گرانیت همانند کوارتز بسیار با دوام است. اگر از گرانیت به خوبی مراقبت شود عمر بسیار طولانی دارد و خیلی دیر خراب می شود. از ویژگی های خاص کانترتاپ گرانیت این است که شما می توانید با آرامش خاطر بر روی آن برش بزنید زیرا اصلا به کانترتاپ آسیبی وارد نمی شود. همچنین کانترتاپ گرانیت در برابر حرارت خیلی بالا مقاوم است و ظروف بسیار داغ آن را نمی سوزاند. سنگ گرانیتی با رنگ متوسط انتخاب کنید زیرا سنگهای تیره تر گرما را جذب می کنند و در روز های گرم شما را آزار می دهند.

یکی دیگر از گزینه های مناسب صفحه کابینت با سنگ صابون است. اگرچه رنگ های موجود در طیفی از رنگ های خاکستری تا سیاه، انتخاب رنگ شما را محدود می کند، اما سنگ صابون دارای مزایای فراوانی مانند مقاومت در برابر حرارت، رنگ و باکتری است. همچنین، بر خلاف سنگ گرانیت، سنگ صابون غیر متخلخل است بنابراین به مهر و موم نیازی ندارد. همچنین در برابر غذاهای اسیدی مانند مرکبات، سرکه و گوجه فرنگی مقاوم است که این یک ویژگی عالی و منحصربه فرد، در محیط آشپزخانه فضای باز است.

کانتر و صفحات کابینت کورین در بین مردم بسیار محبوب هستند زیرا با وجود ظاهر زیبا و جذاب به عنوان یک میز در سرو غذا و مکانی برای برش سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ کورین یک متریال مدرن و مناسب برای صفحه کابینت آشپزخانه در فضاهای باز است، زیرا کورین در برابر رطوبت سینک یا رطوبت های موقتی که بر روی کانترتاپ ایجاد می شود مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. سنگ های کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. این سنگ، مصنوعی و دست ساز بوده و تنوع بسیار زیادی در نوع رنگ، بافت و شکل دارد. سنگ های کورین حس و حالی لوکس به آشپزخانه می دهند که توسط هر کس و با هر سلیقه ای قابل لمس می باشد. در گذشته بدلیل قیمت بالا و گران سنگ های طبیعی قشر خاصی از جامعه توان استفاده از این سنگ را داشتند ولی امروزه با به وجود آمدن سنگ های مصنوعی کورین و با ویژگیهای خاص و منحصر به فرد و هم چنین زیبایی و جذابیت و قیمت ارزانتر مورد استقبال افراد متوسط و سطح پایین جامعه قرار گرفته است.

 

صفحات کابینت بتنی

انتخاب بتن یک انتخاب بی نظیر نیست. چرا؟ اگر به درستی نصب نکنید، ممکن است ترک بخورد. بنابراین پیدا کردن یک نصب کننده با تجربه بسیار مهم است. مقاومت قطعا یکی از دلایل اصلی انتخاب صفحه کابینت بتنی است. این متریال بسیار با دوام و سخت است و به راحتی تراشیده نمی شود. شما می توانید اپن و صفحات کابینت آشپزخانه بتنی را در هر شکل ، بافت و رنگ دلخواه سفارش دهید. و در مقابل صفحات کابینت بتنی مانند گرانیت و کوارتز گران هستند. صفحات بتنی باید به طور مرتب مهر و موم شوند، آنها به رنگ قهوه و آب حساس هستند و همچنین قرار دادن وزن زیادی در گوشه ممکن است موجب شکسته شدن آنها شود.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید و اجرای سنگ طبیعی گرانیت، سنگ مصنوعی کورین را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

کانتر آشپزخانه فضای باز

 

کانتر آشپزخانه فضای باز

 

کانتر آشپزخانه فضای باز

 

کانتر آشپزخانه فضای باز

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا