20 مدل کابینت جزیره متحرک شیک و مد روز برای دکوراسیون آشپزخانه

کابینت جزیره متحرک با طراحی خلاقانه و کاربردی می تواند زندگی را بسیار آسان کند. اپن جزیره ای متحرک این امکان را به کاربر می دهد تا در صورت لزوم جزیره را به راحتی به هر کجا که نیاز دارد منتقل کند. قابلیت حمل و جابه جایی آسان از ویژگی های بارز اپن متحرک می باشد و آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. چرخ های اپن متحرک به سیستم قفل مجهز می باشد و در صورت نیاز مانند سرو غذا نباید نگران حرکت آنها باشید زیرا براحتی در زمین ثابت می شوند.

 

کابینت جزیره متحرک

 

 

جزیره آشپزخانه متحرک

کابینت اپن متحرک در اشکال و اندازه های مختلف بلند و باریک و یا بزرگ و گسترده و همچنین در سبک های مختلف مدرن، معاصر، کلاسیک و ... طراحی می شوند. سطح کانتر این جزیره ها با متریال های متنوعی نظیر سنگ، فلز یا چوب پوشانده می شود. انتخاب نوع متریال و رنگ آن به سلیقه و سبک آشپزخانه شما بستگی دارد. امروزه سنگ اپن مرمر، گرانیت و کورین به دلیل ویژگیهای خاص و منحصربه فرد بیشتر در بورس هستند. قطعا می دانید که اپن جزیره ای متحرک نمی تواند به سینک ظرفشویی و اجاق گاز مجهز شود. 

 

 

اپن جزیره ای متحرک

 

 

البته اپن متحرک آشپزخانه مزیت های زیادی دارد که عبارتند از:

1-آنها می توانند به راحتی در سراسر آشپزخانه حرکت کنند و به جاهای مختلف منتقل شوند.

2- سطح کانتر گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد تا در هنگام تهیه و سرو غذا یک آشپزی لذت بخش را تجربه کند.

3- همچنین از جزیره متحرک آشپزخانه می توان به عنوان میز غذاخوری برای پذیرایی از میهمانان و سرو غذا استفاده شود.

4- میز جزیره متحرک انتخابی عالی برای آشپزخانه کوچک که فضای کافی برای کار و نصب کابینت ندارند.

 

این مطلب را از دست ندهید: جدید ترین مدل های اپن جزیره آشپزخانه (سال 99)

 

انواع مدل کابینت جزیره متحرک

 

 

جزیره آشپزخانه متحرک

 

 

کابینت اپن متحرک برای آشپزخانه کوچک و کاربردی

خانم های خانه همیشه از کمبود فضا و سطح کانتر در آشپزخانه های کوچک خود شکایت دارند. فضای بسته و تنگ آشپزخانه اجازه هیچ مانوری را به آنها نمی دهد و همین موضوع آنها را به خصوص در هنگام تهیه غذا و آماده سازی پذیرایی از مهمان عصبی و سردرگم می کند. یک جزیره متحرک هر چند کوچک و جمع و جور می تواند به طور معجزه آسایی همه ی این مشکلات را برطرف سازد.

 

اپن جزیره ای متحرک

 

 

کابینت جزیره متحرک کوچک طراحی های مختلفی دارند. برخی از آنها به کابینت و کشو مجهز هستند و علاوه بر افزایش سطح کانتر آشپزخانه، فضای ذخیره سازی بیشتری را نیز برای کاربر فراهم می کنند. برخی دیگر از کابینت های متحرک کوچک طراحی ساده تری دارند و علاوه بر سطح کانتر دارای یک یا دو قفسه باز می باشند.

 

جزیره متحرک

 

 

اگر فضای اشپزخانه تان اجازه می دهد برای راحتی بیشتر از کابینت اپن متحرک دوبل استفاده کنید. این مدل کابینت های متحرک آزادی بیشتری به شما می دهند و در صورت نیاز می توانید در کنار هم و یا به طور مستقل از آنها بهره ببرید. شاید در نگاه اول کوچک و ظریف به نظر برسند ولی مطمئنا کارایی بالای انها شما را شگفت زده می کند.

 

 

میز متحرک آشپزخانه

 

 

کابینت جزیره ای متحرک چند منظوره

اپن جزیره های چند منظوره ثابت معمولا به سینک و گاز مجهز هستند ولی ما این ویژگی را در  اپن های متحرک مشاهده نمی کنیم. در کابینت های متحرک چند منظوره ما سطح بزرگی از کانتر را در اختیار داریم که می تواند به عنوان یک میز غذا خوری عالی عمل کند. برخی از انها دارای چندین کابینت و کشو می باشند و برخی تنها دارای یک قفسه باز بزرگ. در هر صورت این مدل کابینت های متحرک برای آشپزخانه های بزرگ بسیار مناسب هستند.

 

 

میز اپن متحرک

 

 

اگر فضای کافی دارید، می توانید نه یک بلکه دو جزیره آشپزخانه داشته باشید. در این حالت شما می توانید در کنار یک جزیره ثابت، از یک جزیره متحرک نیز استفاده کنید. این کابینت متحرک آشپزخانه می تواند تکمیل کننده جزیره ثابت یا به طور مستقل استفاده قرار گیرد.

 

آشپزخانه متحرک

 

 

اپن متحرک کابینتی

همانطور که از اسمش پیداست این مدل اپن متحرک کاملا کابینتی است و هیچ قفسه بازی در آن مشاهده نمی شود. اپن متحرک کابینتی برای فضاهای کوچک و فاقد فضای ذخیره سازی کافی مناسب می باشد. هیچ چیز بیشتر از کابینت زیاد نمی تواند خانم های خانه را خوشحال کند. زیرا آنها به آسانی می توانند وسایل آشپزخانه خودرا به طور مرتب و بدون هیچ فشردگی در کابینت ها بچینند و براحتی به انها دسترسی داشته باشند.

 

 

کانتر متحرک

 

کابینت متحرک آشپزخانه باریک

معمولا کابینت های متحرک باریک، طول زیادی دارند و برای آشپزخانه های یک طرفه یک موهبت محسوب می شوند. آنها نه تنها می توانند فضای آشپزخانه را از نشیمن جدا کنند بلکه برای میز غذا خوری نیز مناسب می باشند. آنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و هیچ مزاحمتی برای رفت و آمد ندارند.

 

اپن جزیره متحرک

 

 

اُپن جزیره کابینت جزیره متحرک

 

کابینت متحرک

 

کابینت اپن متحرک

 

کابینت متحرک آشپزخانه

 

کابینت جزیره ای متحرک

 

میز متحرک آشپزخانه

 

میز اپن متحرک

 

آشپزخانه متحرک

 

اوپن متحرک

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا