دکوراسیون آشپزخانه های مدرن با کانترتاپ سفید

در مقالات پیشین درباره ی انواع متریال های صفحه کابینت آشپزخانه و نقش آنها در دکوراسیون آشپزخانه صحبت کردیم. و اما امروز ما قصد داریم تا طیف وسیعی از متریال های سفید صفحه کابینت آشپزخانه را به شما معرفی کرده و در مورد نقش مهم آنها در دکوراسیون آشپزخانه سخن بگوییم. با ما همراه باشید.

 

کانترتاپ سفید آشپزخانه

 

انواع صفحه کابینت و کانترتاپ سفید آشپزخانه به خوبی با سبک های مختلف طراحی و دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شده و تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما خواهند داشت. اگر شما نیز به صفحه کابینت سفید علاقه دارید، می توانید از بین متریال های مختلف مانند گرانیت، کورین، کوارتز و دیگر متریال ها یکی را انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که نه تنها ظاهر و رنگ کانترتاپ مهم است، بلکه شما باید متریالی را انتخاب کنید که با دکوراسیون آشپزخانه ی شما کاملا مناسب باشد.

 

کانترتاپ سفید آشپزخانه

 

صفحات سفید به طور طبیعی درسنگ های طبیعی مانند سنگ گرانیت و سنگ مرمر رخ می دهند. صفحه کابینت سنگ مرمر و گرانیت طیف غنی از رنگ ها را دارند و زیبایی آنها غافلگیر کننده است. علاوه بر این اپن و صفحه کابینت مرمر و گرانیت دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب هستند. یکی از چالش های عمده در مورد سنگ طبیعی سفید، به خصوص سنگ مرمر این است که شما باید از ریختن آب میوه های خاص، شراب قرمز و غذاهای اسیدی بر روی سطح آن اجتناب کنید. زیرا صفحه کابینت سنگ مرمر متخلخل است و در برابر مواد اسیدی مانند آب گوجه فرنگی مقاومت زیادی ندارد. اگرچه سنگ گرانیت و سنگ مرمر هر دو باید به طور منظم مهر و موم شوند ولی سنگ مرمر سفید بیشتر مستعد لکه می باشد. اگر شما صفحه کابینت مرمر را دوست دارید، اما نگران رنگ آمیزی آن هستید می توانید صفحه کابینت گرانیت را انتخاب کنید. بهتر است بدانید انواع خاصی از سنگ های گرانیت وجود دارند که شباهت زیادی به سنگ مرمر دارند. سنگ گرانیت مانند دیگر سنگهای طبیعی، زیبا،  بادوام و در برابر حرارت و گرما مقاوم است.

 

کانترتاپ سفید آشپزخانه

 

سنگ های مصنوعی و مهندسی ساز مانند کورین و کوارتز تنوع رنگ زیادی دارند و از آنجا که لکه درون صفحه کابینت سفید کورین و کوارتز نفوذ نمی کند، مناسب ترین انتخاب برای آشپزخانه ی شما می باشد.  سنگ کوارتز یکی از سخت ترین متریال های در دسترس  برای صفحه کابینت و انواع مدل های اپن آشپزخانه می باشد و علاوه بر اینکه دهها سال زیبایی خود را حفظ می کند عمر طولانی و دوام زیادی دارد. سنگ های کورین و کوارتز از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ های کوارتز و کورین است. صفحه کابینت کورین و صفحه کابینت کوارتز لمینت ندارد و به همین دلیل در برابر خراش مقاوم است. هم چنین به دلیل تخلخل و نفوذ پذیری سطح کورین، این متریال به راحتی تمیز شده و به درون آن لکه نفوذ نمی کند، از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک نیز جلوگیری می کند و مقاومت زیادی در برابر گرما دارد.

 

کانترتاپ سفید

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا