19 مدل جزیره آشپزخانه کوچک مدرن و جدید

وقتی صحبت از ایجاد فضای بیشتر برای آشپزخانه کوچک می شود، تعداد کمی به اضافه کردن یک کابینت جزیره ای کوچک فکر می کنند. بیشتر صاحبخانه ها تصور می کنند جزایر آشپزخانه لوکس تنها در آشپزخانه های بزرگ وجود دارند. این دیدگاه کاملا اشتباه است و هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم آشپزخانه های کوچک نمی توانند جزیره ای باشکوه در مرکز خود داشته باشند. جزیره آشپزخانه هوشمند بهترین راه برای گسترش منطقه آماده سازی ، ایجاد یک گوشه ساده صبحانه و حتی فراهم کردن فضای ذخیره سازی اضافی است. مدل کابینت جزیره ای برای آشپزخانه کوچک این مشکل را با نبوغ و ظرافت حل می کنند. در این مطلب از ایلکا با جدیدترین انواع جزیره برای آشپزخانه های کوچک آشنا شده و قطعا از دیدن آنها لذت خواهید برد.

 

 

مدل جزیره آشپزخانه کوچک

 

چرا جزیره برای آشپزخانه های کوچک یک امتیاز بزرگ محسوب می شود؟

طراحان مدل جزیره آشپزخانه کوچک را طوری طراحی کرده اند که برای فضاهای نه خیلی بزرگ هم براحتی قابل استفاده باشد و حتی نظر آن دسته از افرادی که معتقدند کابینت جزیره ای کوچک فقط فضای آشپزخانه را تنگ می کند نیز به سمت خود جلب کند. جزیره آشپزخانه کوچک که از طراحی هوشمندانه بهره می برند و در عین اضافه کردن جلوه ای بی نظیر به دکوراسیون آشپزخانه، با انجام چند وظیفه در یک زمان، پخت و پز در فضای آشپزخانه را هم بسیار آسان تر از مدل های بدون جزیره می کنند.

 

مدل جزیره آشپزخانه کوچک

 

کابینت جزیره ای کوچک علاوه بر اینکه در بسیاری از آشپزخانه ها گزینه ای عملکردی و ضروری است، اگر در جای مناسب مورد استفاده قرار گیرد می تواند جلوه ای شیک و امروزی به آشپزخانه منزلتان ببخشد. اگر در خانه آشپزخانه ای کوچک دارید مطمئنا با داشتن یک جزیره ی آشپزخانه ی مدرن، می توانید راحت تر و سریعتر غذای خود را آماده کنید. مدل جزیره آشپزخانه کوچک برای آشپزخانه کوچک می تواند  فضای آزاد آشپزخانه ی شما را افزایش داده و سبک آشپزخانه ی شما را تغییر دهد. در حقیقت با انتخاب آشپزخانه جزیره ای کوچک می توانید فضای اضافی برای ذخیره سازی ، آماده سازی غذا و و کارایی آشپزخانه کوچک شما را به حداکثر برسانید. بنابراین، داشتن یک جزیره در آشپزخانه کوچک واقعاً کمک بزرگی است، مخصوصاً برای روزهای تعطیل.

 

17 مدل کابینت جزیره ای برای آشپزخانه کوچک

 

 

جزیره های کوچک آشپزخانه

 

تصویر بالا آشپزخانه ای را نشان می دهد که به تازگی بازسازی شده است. طراح با قرار دادن یک جزیره در آشپزخانه کوچک در وسط آشپزخانه، آن را به نقطه ی کانونی آشپزخانه تبدیل کرده است. ظرافت و گرمای مدل جزیره آشپزخانه کوچک چوبی با لوازم برقی مدرن و براق و طراحی خاص کابینت ها هماهنگ است.

 

کابینت جزیره کوچک

 

همانطور که می بینید در این آشپزخانه کانترتاپ میز ناهارخوری به جزیره پانچ شده است. طراح از رنگ های روشن سفید، زرد و سبز به عنوان تم اصلی در آشپزخانه استفاده کرده که با کانترتاپ تیره ی جزیره ترکیبی، زیبا و چشمگیر است.  

 

 آشپزخانه جزیره ای کوچک

 

اگر آشپزخانه ی کوچک و باریک دارید، اپن جزیره متحرک جایگزینی هوشمند برای جزیره های ثابت می باشد. مدل جزیره آشپزخانه کوچک متحرک برای آشپزخانه های کوچکی که فضای کافی برای کار و نصب کابینت ندارند ، انتخابی مناسب هستند. زیرا در صورت نیاز به راحتی به فضاهای دیگر خانه منتقل می شوند و به میز غذاخوری یا سطح کار تبدیل می شوند.

 

اپن جزیره کوچک

 

طراح دکوراسیون این آشپزخانه ی زیبا را با انتخاب یک جزیره آشپزخانه متحرک با طراحی خاص و ساده تکمیل کرده است. این اپن جزیره ی زیبا دارای سه کشو و دو قفسه ی باز می باشد. قفسه های باز بهترین مکان برای قرار دادن وسایل دکوری و یا حتی کتاب های مورد علاقه ی شما می باشند.

 

کابینت جزیره کوچک

 

طراحی این کابینت جزیره کوچک زیبا واقعا منحصر به فرد است. بدنه ی آبی و صفحه کابینت سفید جزیره در همان نگاه اول چشم ها را به خود خیره می کند. این جزیره ی زیبا متحرک است. این جزیره در آشپزخانه کوچک  علاوه بر اینکه سطح آشپزخانه را گسترش می دهد، می توان با قرار دادن دو صندلی بار بر زیر کانتر جزیره از آن به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده کرد.

 

آشپزخانه جزیره ای کوچک

 

 مدل کابینت جزیره ای برای آشپزخانه کوچک

 

جزیره برای آشپزخانه های کوچک

 

جزیره برای آشپزخانه های کوچک

 

جزیره برای آشپزخانه های کوچک

 

جزیره آشپزخانه کوچک

 

جزیره آشپزخانه کوچک

 

کابینت جزیره ای کوچک

 

کابینت جزیره ای کوچک

 

آشپزخانه جزیره ای کوچک

 

آشپزخانه جزیره ای کوچک

 

آشپزخانه جزیره ای کوچک

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا