آشپزخانه هایی ایده آل و زیبا با دیوارپوش کورین

استفاده از یک دیوارپوش (بک اسپلش)  خوب با طراحی مناسب، یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تغییر اساسی در فضای آشپزخانه است. دلیل اصلی استفاده از دیوارپوش در آشپزخانه، تمیز کردن آسان و راحت سطوح است تا آلودگی‌ها و ذرات پخش شده مواد غذایی مانند لکه روغن و... روی دیوارهای رنگ‌شده یا کاغذدیواری اثری باقی نگذارد. دیوارپوش‌ها می‌توانند سبک و رنگ خاصی به آشپزخانه اضافه کنند. این نکته را نیز در نظر بگیرید که دیوارپوش باید با سبک و دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد. طراحان ازمتریال های متنوعی مانند سنگ مرمر، گرانیت، کورین ،کاشی های سرامیکی، سنگ، فلز و شیشه برای دکور دیوار پشتی گاز و سینک طرفشویی استفاده می کنند. در این مقاله ما می خواهیم در مورد اجرای کورین و دیوار پوش کورین  صحبت کنیم.

دیوار پوش کورین

سنگ کورین با تنوع بیش از 140رنگ و طرح مختلف، مناسب برای دیوار پوش (بک اسپلش) آشپزخانه در دسترس کاربران می باشد. اگر در طراحی آشپزخانه خود صفحات کابینت کورین را انتخاب کرده اید، ما به شما پیشنهاد می کنیم با نصب بک اسپلش کورین، دکوراسیون زیبای آشپزخانه ی خود را کامل کنید. شما می توانید با انتخاب یک سنگ زیبا و مکمل با طراحی کلی آشپزخانه کنتراست جذابی را ایجاد کنید. سنگ کورین بدلیل ویژگیهای فوق العاده و نگهداری آسان یکی از بهترین و محبوب ترین متریال ها برای دیوار پوش (بک اسپلش) آشپزخانه به شمار می آید. آنها از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن از ویژگیهای منحصر به فرد صفحات کورین است. هم چنین به دلیل تخلخل و نفوذ پذیری سطح کورین، این متریال به راحتی تمیز شده و لکه به درون آن نفوذ نمی کند، از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک نیز جلوگیری می کند و مقاومت زیادی در برابر گرما دارد. سنگ کورین را می توان با مواد ضدعفونی کننده ی معمولی تمیز کرد، احتیاج به درز گیری سالیانه ندارد و در صورت آسیب دیدگی، می توان با سنباده و مواد پر کننده آن را ترمیم کرد. شما می توانید با خیال راحت از صفحات کابینت و بک اسپلش کورین با حفظ ظرافت و زیبایی اولیه به مدت طولانی از آنها لذت ببرید.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

در ادامه از دیدن آشپزخانه هایی با دیوارپوش کورین لذت ببرید : 

 

دیوارپوش کورین

 

دیوارپوش کورین

 

دیوارپوش کورین

 

دیوارپوش کورین

 

دیوارپوش کورین

 

دیوارپوش کورین

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا