چند ایده ی طراحی دکوراسیون رنگ سفید در آشپزخانه

یکی از با اهمیت ترین چیدمان های منزل چیدمان آشپزخانه است که برای داشتن دکوراسیونی متفاوت و ایده آل در درون فضای آشپزخانه باید به استانداردها و همچنین اصول کاربردی مهم در زمینه طراحی آشپزخانه توجه کنید تا بتوانید فضایی مدرن را در درون آشپزخانه خود ایجاد کنید. رنگ سفید، از جمله رنگ هایی است که نسبت به سایر رنگ ها بیشتر مورد توجه طراحان و ایده پردازان دکوراسیون قرار می گیرد. این رنگ به علت روشنایی ذاتی که در خود دارد، در عین سادگی باعث دلباز شدن فضای آشپزخانه می شود. استفاده از دکوراسیون رنگ سفید در آشپزخانه نیز از ایده های پرکاربرد و جذاب دنیای دکوراسیون ها است.

انتخاب مناسب طرح و رنگ کابینت، کانترآشپزخانه و نورپردازی عالی از تصمیمات مهم و بزرگ در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید. تنوع رنگ و طرح انواع مختلف متریال های صفحه کابینت آشپزخانه با هر نوع سبکی از دکوراسیون آشپزخانه امکان پذیر می باشد. انواع صفحه کابینت و کانترتاپ سفید آشپزخانه به خوبی با سبک های مختلف طراحی و دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شده و تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما خواهند داشت. اگر شما نیز به صفحه کابینت سفید علاقه دارید، می توانید از بین متریال های مختلف مانند گرانیت، کورین، کوارتز و دیگر متریال ها یکی را انتخاب کنید.

 همانطور که قبلا در مقالات پیشین صحبت کردیم اجرای کورین برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه بهترین انتخاب است. زیرا صفحه کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. کورین بهترین سنگ  از لحاظ زیبایی و استحکام می باشد. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین است. این سنگها تنوع بسیار زیادی در نوع رنگ، بافت و شکل دارند.

 

 

آشپزخانه های سفید فضای بسیار مناسبی را برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کنند. شکی نیست که یک آشپزخانه مدرن یا کلاسیک با کابینت های سفید به حد کافی زیبا و شکیل است و نیازی به اضافه کردن رنگ های دیگر ندارد اما بعضی از افراد ترجیح می دهند تا از رنگ های دیگر مانند قهوه ای، نارنجی، سبز، مشکی و … برای جذابیت بیشتر استفاده کنند. رنگ سفید مناسب ترین رنگ برای انواع دکوراسیون می باشد، رنگی که هرگز قدیمی نمی شود و جایگاه خود را از دست نخواهد داد. برای استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون منزل خود به این نکته توجه کنید که ایجاد رنگ های متضاد با سفید در دکوراسیون داخلی خانه ی شما باعث طراحی نمای زیباتر و دکوراسیون مدرن تری در خانه ی شما می شود.

بهتر است بدانید که رنگ سفید یکی از مناسب ترین رنگ ها برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های بزرگ و کوچک می باشد زیرا این رنگ زیبا در عین سادگی باعث ایجاد حس پاکی و نشاط در فضای آشپزخانه می شود. همانطور که می دانید از آنجا که رنگ سفید نور را به خوبی منعکس می کند،  بهتر است در دکوراسیون آشپزخانه های بزرگ و کوچک که فاقد پنجره هستند از رنگ سفید استفاده شود. رنگ سفید از انواع رنگ های خنثی و مناسب برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و کلاسیک است و افراد زیادی تمایل دارند برای دکوراسیون آشپزخانه منزل خود از این رنگ استفاده کنند. یکی از ویژگی های مهم رنگ سفید این است که  قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها را دارد، بنابراین بهتر است آشپزخانه های خود را با تم سفید طراحی کنید تا بتوانید از سایر رنگ های مورد علاقه خود نیز در فضای آشپزخانه تان استفاده کنید. در ادامه ی مطلب نمونه هایی از دکوراسیون آشپزخانه با تم سفید را ارائه می دهیم.

 

استفاده از دکوراسیون رنگ سفید در آشپزخانه نیز از ایده های پرکاربرد و جذاب دنیای دکوراسیون ها است. انواع صفحه کابینت و کانترتاپ سفید آشپزخانه به خوبی با سبک های مختلف طراحی و دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شده و تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما خواهند داشت. رنگ سفید از انواع رنگ های خنثی و مناسب برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و کلاسیک است و افراد زیادی تمایل دارند برای دکوراسیون آشپزخانه منزل خود از این رنگ استفاده کنند.

 

آشپزخانه های سفید

 

آشپزخانه ی بالا نمونه ای زیبا از یک آشپزخانه سفید با دکوراسیون مدرن می باشد. طراح این آشپزخانه شیک، کابینت های سفید و بلند با طراحی خاص سفارش داده است. بلندی کابینت ها درافزایش دید بصری آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد. کابینت ها و بک اسپلش سنگی سفید در کنار کانتر سیاه آشپزخانه کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است.

 از ویژگی های مهم دکوراسیون مدرن این آشپزخانه زیبا، اپن جزیره می باشد. اپن جزیره در طراحی آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می کند. طراح توانسته است با این جزیره زیبا فضای اضافی را فراهم کند و بین منطقه پخت و پز و منطقه نشیمن مرز مشخصی را ایجاد کند. نورپردازی مناسب و اصولی، دکوراسیون مدرن این آشپزخانه زیبا را تکمیل کرده است. البته به یاد داشته باشید که نورپردازی جزیره ی آشپزخانه جدا از نورپردازی کل آشپزخانه می باشد. زیرا اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود و افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره ی آشپزخانه جمع می شوند. بنابراین لازم است که نورپردازی بالای جزیره کاربردی و اصولی باشد.

 

آشپزخانه های سفید

 

تم اصلی دکوراسیون مدرن آشپزخانه بالا، سفید طلایی است. طراح با انتخاب کابینت های سفید، قفسه و بک اسپلش سنگی سفید این آشپزخانه زیبا را به سبک مدرن دکور کرده است. شیرآلات برنجی، دستگیره های طلایی و نورپردازی عالی بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه افزوده است. تضاد بین کفپوش چوبی و کابینت های سفید آشپزخانه بسیار چشمگیر و خیره کننده است.

 

آشپزخانه های سفید

 

طراح،  آشپزخانه سفید و روشن بالا را به خوبی دکور کرده است. تابش نور خورشید، کابینت ها و دیوار های سفید، آشپزخانه را به حد کافی روشن و دلباز نشان می دهد. این آشپزخانه سفید همانند یک بوم خالی است که قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها را دارد. قفسه ها و کانتر جزیره چوبی رنگ و روحی تازه به این آشپزخانه زیبا بخشیده است. صفحات کابینت آشپزخانه چوبی زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای آشپزخانه شما می دهد. صفحات کابینت چوبی زیبایی و گرما دارند و استرس را از ما دور می کنند. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های سنتی و مدرن می باشد. اگر شما عاشق زیبایی های طبیعی هستید و قصد استفاده از یک متریال طبیعی برای اپن و صفحه کابینت آشپزخانه خود دارید، بهترین و مناسب ترین گزینه چوب می باشد.

 ازآنجا که این آشپزخانه ی زیبا فاقد یک میز ناهار خوری می باشد بنابراین طراح با قرار دادن صندلی در زیر فضای خالی اپن جزیره، مکانی مناسب و زیبا برای افراد خانواده و حتی میهمانان ایجادکرده است. حتی شما می توانید برای دیزاین اپن از گلدان های زیبا و دکور های رنگی استفاده کنید تا از خوردن غذا با افراد خانواده در آنجا بیشتر لذت ببرید.

 

آشپزخانه های سفید

 

آشپزخانه بالا نمونه ای زیبا از دکوراسیون مدرن یک آشپزخانه باریک می باشد. طراح با انتخاب کانتر و بک اسپلش مرمر این آشپزخانه بی نظیر را به زیبایی هر چه تمام تر دکور کرده است. تم سفید و خنثی آشپزخانه زیبایی های سنگ مرمر را افزایش داده است. صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود  آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. علاوه بر این اپن و صفحه کابینت مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است. کابینت های سفید با دستگیره های نیکل ساده بسیار جذاب وچشمگیر هستند.

طراح با نورپردازی مونوریل، این آشپزخانه پر زرق و برق را را جذاب تر کرده است. نورپردازی مونوریل یکی از سیستم های جدید نورپردازی به شمار می رود که امروزه طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. استفاده از این سیستم به تنهایی فضایی متفاوت را ایجاد می کند و تجربه ای جدید در فضای آشپزخانه را برای شما به ارمغان می آورد.

 

از ویژگی های مهم دکوراسیون مدرن آشپزخانه های زیبا، اپن جزیره می باشد. بلندی کابینت ها درافزایش دید بصری آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد. صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود  آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است.

 

آشپزخانه های سفید

 

این آشپزخانه بالا نمونه ای جذاب از دکوراسیون سیاه و سفید می باشد. کابینت و جزیره سفید در مقابل صفحه کابینت و کانترتاپ مشکی جزیره، کنتراست خیره کننده ای را ایجاد کرده است. صفحات کابینت سیاه یک انتخاب جسورانه هستند و به نظر می رسد با هر نوع سبکی مطابقت داشته باشند. به کار بردن رنگ های مشکی در آشپزخانه چیز عجیبی نیست اما این یک روند طراحی محسوب می‌شود که امروزه بسیار پرطرفدار شده است.  

نورپردازی در طراحی هر فضایی بسیار مهم است، اما در آشپزخانه، نورپردازی بالای جزیره بدلیل درخشش، زیبایی و کارایی بیشتر امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد. حتی اگر آشپزخانه شما از یک نورپردازی خوب و کامل برخوردار باشد، باز هم لازم است که در بالای جزیره ی آشپزخانه خود، چراغ های اضافی مانند یک آویز زیبا نصب کنید. همانطور که در تصویر بالا می بینید طراح با آویزهای سفید، اپن جزیره آشپزخانه را به خوبی نورپردازی کرده است.

 

آشپزخانه های سفید

 

آشپزخانه بالا، یک آشپزخانه کلاسیک بسیار جذاب است. تم اصلی آشپزخانه، سفید می باشد. طراح با انتخاب کابینت ها، جزیره و کانترتاپ سفید مرمر، آرامش را به این آشپزخانه زیبا آورده است. وسایل جانبی استیل آشپزخانه و کفپوش چوبی با دکوراسیون کلاسیک به خوبی هماهنگ است. به یاد داشته باشید که صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود می تواند آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا کند و زمانیکه با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت  اپن و صفحه کابینت آشپزخانه مرمر روز به روز  افزایش می یابد و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است.

 

آشپزخانه های سفید

 

تم اصلی این آشپزخانه زیبا، سفید کرم است. انتخاب رنگ مناسب برای کابینت و همخوانی رنگ کابینت ها با دکوراسیون آشپزخانه از مهم ترین نکاتی است که باید بر روی آن حساسیت لازم را به خرج دهید. یکی از رنگ هایی که می توانید برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید کرم است و این رنگ بر روی زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما تاثیرگذار است. بهتر است که برای رنگ کابینت آشپزخانه خود از ترکیب رنگ کرم و قهوه ای استفاده نمایید زیرا ممکن است رنگ کرم به تنهایی فضا آشپزخانه را یکنواخت و خسته کننده کند. طراح برای دکوراسیون این آشپزخانه زیبا در کنار کابینت های کرم از کانتر، بک اسپلش و کفپوش سنگی با تناژ قهوه ای استفاده کرده است. زیرا همه ی اینها در کنار هم خیره کننده به نظر می رسند.

 

آشپزخانه های سفید

 

تصویر آشپزخانه بالا، نمونه ای از طراحی یک آشپزخانه کاملا سفید و U شکل می باشد. بک اسپلش سنگی براق برزیبایی آشپزخانه افزوده است. آشپزخانه Uهای شکل انعطاف‌پذيري زيادي دارند. در اين مدل آشپزخانه صفحه روي کابينت و وسايل آشپزخانه در امتداد سه ديوار (دو ديوار موازي و يک ديوار در وسط) آشپزخانه قرار مي‌گيرد. براي همين اين مدل آشپزخانه براي فضاهاي کوچک و متوسط بسيار مناسب است. درآشپزخانه‌هایی که به شکل یو طراحی می‌شوند، بهترین انتخاب در مرحله اول، پیدا کردن پنجره‌هاست، چرا که معمولا این آشپزخانه ها کمترین میزان پنجره را نسبت به سایر آشپزخانه ها دارند. پس ابتد اپنجره‌های آشپزخانه را پیدا کنید و متناسب با نور و جایگاه آن‌ها، به طراحی دیگر قسمت‌های آشپزخانه بپردازید. نور را در مقابل سینک ظرف‌شویی قرار دهید که این بهترین انتخاب است. پراکندگی نور از سمت سینک به دیگر قسمت‌ها هم محیط امن‌تری را برایتان فراهم می‌آورد، ضمناً می‌توانید در زمان کار با سینک و ظرف‌شویی از محیط بیرون لذت ببرید.

 

صفحات کابینت سیاه یک انتخاب جسورانه هستند و به نظر می رسد با هر نوع سبکی مطابقت داشته باشند. نورپردازی بالای جزیره بدلیل درخشش، زیبایی و کارایی بیشتر امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد. صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا