کاغذ دیواری آشپزخانه،10 مدل از طراحی های زیبا آشپزخانه های امروزی با کاغذ دیواری

طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه می تواند یک چالش بزرگ باشد. درست است که با گذشت زمان از ایده های جدید و مدرن در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شود اما باز هم این فضا، سختی های مخصوص به خود را دارد و طراحی آن نه تنها باید بر اساس سبک و مد بلکه بیشتر باید از نظر کاربردی انجام شود.

متاسفانه وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه می شود، بیشتر افراد به یاد کابینت ها، کانتر آشپزخانه، کفپوش و وسایل جانبی آشپزخانه می افتند و کمتر کسی است که تصوری از طراحی و تزیین دیوار های آشپزخانه در ذهن خود داشته باشد. البته امروزه این روند رو به تغییر است.

استفاده از کاغذ دیواری برای آشپزخانه می تواند فضای داخلی آن را بهتر و شادتر کند. بهتر است در دکوراسیون آشپزخانه خود، دیوار ها را فراموش نکنید و از آنها در جهت دکوراسیون مدرن وشیک بهترین استفاده را ببرید. دیوارهای آشپزخانه خود را با الگو و بافت کاغذ دیواری برجسته کنید. انتخاب کاغذ دیواری با طراحی خاص و متفاوت می تواند نمای آشپزخانه شما را متحول سازد و مطمئنا دکوراسیون آشپزخانه شما با کاغذ دیواری جذاب و ایده آل می شود.

 

کاغذ دیواری برای آشپزخانه

 

همانطور که قبلا بیان کردیم، تزیین دیوار با سنگ و کاغذ دیواری می تواند زیبایی بخش آشپزخانه شما باشد. هیچ چیز یک آشپزخانه را مانند یک بک اسپلش زیبا و خیره کننده،  گرم نمی کند. البته این موضوع به سلیقه صاحب خانه بستگی دارد زیرا بعضی از افراد ترجیح می دهند تا از متریال های دیگر مانند سرامیک، کاشی و سنگ ها مانند کورین و اجرای کورین به جای کاغذ دیواری برای اشپزخانه استفاده کنند.

امروزه کاغذ دیواری ها دارای مدل های متنوعی مانند کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری پوستری هستند وشما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه خود یکی از طرح های کاغذ دیواری را انتخاب کنید. کار کردن با کاغذ دیواری ها در آشپزخانه کاملا آسان است زیرا امروزه کاغذ دیواری ها بسیار مقاوم هستند و می توان در صورت کثیف شدن براحتی سطح بیرونی آنها را تمیز کرد و شستشو داد و از هر گونه لک و کثیفی پاک کرد. این مسئله یکی از مزایای استفاده از کاغذ دیواری در آشپزخانه به شمار می رود.

به یاد داشته باشید که شما باید در هنگام انتخاب مدل کاغذ دیواری برای آشپزخانه  به نکات مهمی مانند بزرگی و کوچکی فضا، نورپردازی و رنگ بندی کلی آشپزخانه دقت کنید. برای کاغذ دیواری آشپزخانه کوچک بهتر است فقط یک دیوار را برای کاغذ دیواری انتخاب نمایید زیرا شلوغی بیش از اندازه باعث دلگیر و کوچک تر شدن آن می شود، اما در صورت بزرگ بودن تعداد دیوارها را افزایش دهید. به طور کلی استفاده از کاغذ دیواری در کنار رنگ سفید کابینت ها و کانتر آشپزخانه جلوه ای خاص و متفاوت به فضا می بخشد. با این مطلب ایلکا همراه ما باشید تا با کمک هم به دنبال ایده های جدیدی در این رابطه باشیم.

 

استفاده از یک کاغذ دیواری خاص و متفاوت در دکوراسیون آشپزخانه می تواند نمای آشپزخانه را زیبا و جذاب سازد. کاغذ دیواری آشپزخانه جدید دارای مدل های متنوعی مانند کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری پوستری است. کاغذ دیواریهای قابل شستشو بسیار مقاوم بوده و براحتی تمیز می شوند. به یاد داشته باشید که شما باید در هنگام انتخاب کاغذ دیواری به نکات مهمی مانند بزرگی و کوچکی آشپزخانه، نورپردازی و رنگ بندی کلی آشپزخانه نیز دقت کنید.

 

 

کاغذ دیواری آشپزخانه جدید

 

مدل کاغذ دیواری آشپزخانه با طراحی جذاب گل و غنچه، همه ی نگاه ها را به سوی خود جلب می کند. کابینت های سنتی سفید و کانتر آشپزخانه مرمر با پس زمینه ی آبی کاغذ دیواری، کنتراست متفاوتی را ایجاد کرده است. طراح از بک اسپلش سنگی در پشت دیوار گاز استفاده کرده تا صاحب خانه بتواند براحتی چربی ها و لکه های روی دیوار پشت گاز را تمیز کند. تابش نور خورشید، طراحی شاد کاغذ دیواری و جزیره سبز، فضای آشپزخانه را بسیار روشن، شاد و دلباز نشان می دهد.

 

مدل کاغذ دیواری آشپزخانه

 

طراح برای تکمیل دکوراسیون این آشپزخانه کلاسیک از کاغذ دیواری خاکستری با طراحی پیچ خورده بهره برده است. این مدل کاغذ دیواری برای اشپزخانه کاملا با لوازم جانبی لوکس و تجملی آشپزخانه مانند بک اسپلش و کانتر جزیره کوارتز، لوستر و دیوار کوب برنز هماهنگ می باشد. کابینت ها و جزیره چوبی به رنگ قهوه ای تیره با رنگ خاکستری کاغذ دیواری در تضاد است و کنتراست متفاوت و منحصربه فردی را ایجاد کرده است.

 

مدل کاغذ دیواری برای اشپزخانه

 

 طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های طراحی داخلی محسوب می شود که بایستی به گونه صورت گیرد که آرامش بخش و گویای سادگی باشد. مهم ترین نکته در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خلوت جلوه دادن محیط است. طراح این آشپزخانه زیبا از کاغذ دیواری سیاه و سفید در دکوراسیون این آشپزخانه استفاده کرده است. کاغذ دیواری های سیاه و سفید با طرح های ساده می تواند نقش موثری در ایجاد یک فضای مینیمال برای افراد خانواده خصوصا خانم ها که زمان بیشتری را در این مکان سپری می کنند ایجاد کنند. طراح تلاش کرده است تا از الگوی طرح سیاه و سفید کاغذ دیواری در رویه ی صندلی میز غذا خوری، کوسن ها و آثار هنری برای طراحی منسجم و یکپارچه آشپزخانه استفاده کند.

 

کاغذ دیواری برای آشپزخانه

 

آشپزخانه بالا نمونه ای از یک آشپزخانه سفید می باشد. کابینت های سفید و کانتر آشپزخانه خاکستری، فضای آشپزخانه را سرد و خنثی نشان می دهد. از آنجا که رنگ های سفید و خاکستری خنثی هستند، به خوبی می توانند با رنگ های دیگر ترکیب های جالب و متفاوتی را ایجاد کنند. طراح برای این منظور از کاغذ دیواری با طرح سفید آبی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرده است. تصویر زمینه آبی کاغذ دیواری برای آشپزخانه، فضا ی را به سبک معاصر نزدیک کرده است. تناسب رنگ آبی کاغذ دیواری با صندلی بار بر زیبایی و جذابیت آشپزخانه افزوده است. علاوه بر این طراحی سفید آبی کاغذ دیواری، دید بصری را افزایش داده و فضای آشپزخانه را لطیف و آرامبخش کرده است.

 

کاغذ دیواری برای آشپزخانه

 

طراح از رنگ های سرد و خنثی برای دکوراسیون این آشپزخانه استفاده کرده است. کابینت های سفید، کانتر آشپزخانه سنگی خاکستری و لوازم استیل همه در کنار هم فضای آشپزخانه را سرد و بی روح نشان می دهد. طراح برای اینکه بتواند فضای سرد آشپزخانه را به یک فضای گرم و پویا تبدیل کند، کاغذ دیواری با تم رنگ اسپرسو انتخاب کرده است. از آنجا که طراحی این کاغذ دیواری بسیار شلوغ است، طراح از آن تنها در داخل کابینت ها استفاده کرده است. این مدل کاغذ دیواری عمق کابینت ها را بیشتر نشان داده و بر زیبایی و جذابیت وسایل داخل آن تاکید می کند.

 

تابش نور خورشید، طراحی شاد کاغذ دیواری و جزیره رنگی، فضای آشپزخانه را بسیار روشن، شاد و دلباز نشان می دهد. کاغذ دیواری های شلوغ و تیره عمق کابینت ها را بیشتر نشان داده و بر زیبایی و جذابیت وسایل داخل آن تاکید می کنند. طراحی سفید آبی کاغذ دیواری، دید بصری را افزایش داده و فضای آشپزخانه را لطیف و آرامبخش کرده است.

 

کاغذ دیواری روی کابینت

 

کاغذ دیواری سفید سرخابی دیوار این آشپزخانه به نقطه قوت و کانونی آشپزخانه تبدیل شده است. بهترین مکمل های این رنگ، رنگ هایی خنثی مثل سفید و خاکستری است. زیرا سفید یکی از رایج ترین و محبوب ترین رنگ ها در دکوراسیون منزل است و فضایی که فقط با رنگ سفید یا بیشتر با رنگ سفید دکور شود، یک دکوراسیون آرام و در عین حال لاکچری ایجاد می کند، فضا را بزرگتر و پرنورتر نشان می دهد و با هر رنگ لوازم دکوری قابل ست شدن است. کابینت های سفید با دستگیره های طلایی، کانتر آشپزخانه خاکستری در کنار این مدل کاغذ دیواری آشپزخانه با طراحی خاص و شاد بسیار جذاب، خیره کننده و چشم گیر است.

 

کاغذ دیواری آشپزخانه

 

کابینت ها ی سفید با پانل شیشه ای، کانتر آشپزخانه و کفپوش چوبی و وسایل جانبی استیل، دکوراسیون این آشپزخانه را در عین سادگی، زیبا و خاص نشان می دهد. طراح از کاغذ دیواری آشپزخانه سیاه و سفید با طراحی انواع میوه و سبزیجات بر روی دیوار استفاده کرده است. شاید در نگاه اول این مدل کاغذ دیواری آشپزخانه عجیب و نا متعارف باشد ولی در کنار این سبک طراحی آشپزخانه، زیبا و منحصربه فرد است.

 

مدل کاغذ دیواری آشپزخانه

 

مدل کاغذ دیواری برای آشپزخانه زیر یکی از جسورانه ترین طرح های کاغذ دیواری در دکوراسیون آشپزخانه می باشد. کاغذ دیواری برای اشپزخانه باریک کوچک مانند شکل زیر استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح و نقش بزرگ، با طراحی حیوانات، جرات بسیاری می خواهد. البته این کاغذ دیواری بسیار زیبا باعث شده تا فضای آشپزخانه کوچک، دلگیر و ناراحت کننده به نظر نیاید. استفاده از رنگ گرم قهوه ایی در کنار کابینت های سفید و شیشه ای کاملا احساس کوچکی فضا را از بین برده است. چون این کاغذ دیواری ها قابل شست و شو و ضد لک  هستند پس نباید دیگر نگران استفاده از آنها در قسمت دیوار پشت سینک باشید.

 

کاغذ دیواری برای اشپزخانه

 

طراح، این آشپزخانه شاد را با کابینت های سفید با پانل شیشه ای، کانتر آشپزخانه و بک اسپلش آبی و وسایل استیل دکور کرده است. کاغذ دیواری براق و متالیک روی دیوار، زیبایی و جذابیت آشپزخانه را تکمیل کرده است. مدل کاغذ دیواری آشپزخانه متالیک یکی از انواع جذاب و پرطرفدار کاغذ دیواری است که به راحتی می توانیم آنها را با سبک های مختلف طراحی دکور داخلی آشپزخانه تطبیق دهیم. از آنجایی که در تهیه این مدل کاغذ دیواری از چندین لایه کاغذ، فویل و تزریق رنگ استفاده می شود، نسبت به سایر کاغذ دیواری ها از عمر و دوام بیشتری برخوردار هستند و شما می توانید بدون هیچ ترسی از رطوبت، از آنها در آشپزخانه استفاده کنید.

 

مدل کاغذ دیواری آشپزخانه

 

 در نگاه اول، کابینت های زرد این آشپزخانه همه ی نگاه ها را به خود جلب می کند. از آنجا که زرد، رنگی سرشار از آرامش و در عین حال انرژی بخش است طراح با گنجاندن آن در آشپزخانه حس طراوت و پاکیزگی را چند برابر ساخته است. در طرف دیگر این آشپزخانه بزرگ، طراح از کاغذ دیواری با تم غالب قرمز بر روی دیوار پشت جزیره آبی استفاده کرده است. صفحه کابینت سیاه جزیره و آویز های شیک و سیاه بالای جزیره با کاغذ دیواری کنتراست متفاوت و جذابی را ایجاد کرده است.

ترکیب رنگ زرد و قرمز، سال‎هاست که در اروپا محبوب و متداول است. رنگ‎های روشن‎ فضا را بزرگتر نشان می‎دهند. در این آشپزخانه رنگ قرمز حضوری جسورانه و پررنگ دارد. جنب و جوش و انرژی خاصی که رنگ قرمز همیشه به همراه خود دارد، خیلی سریع به محیط آشپزخانه منتقل شده و موجب می‌شود شما کارها را سریع‌تر انجام دهید.

 

بهترین مکمل های رنگ سرخابی ، رنگ های سرد و خنثی مانند سفید و خاکستری به شمار می رود. زرد، رنگی سرشار از آرامش و در عین حال انرژی بخش است و گنجاندن آن در آشپزخانه حس طراوت و پاکیزگی را در آشپزخانه دو چندان می کند. کاغذهای دیواری براق و متالیک، علاوه بر براقیت و زیبایی نسبت به دیگر مدل های کاغذ دیواری از عمر و دوام زیادی برخوردار هستند.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا