جدیدترین ایده های سینک آشپزخانه

بسیاری از طراحان بر این باورند انتخاب یک سینک مناسب همانند انتخاب کانترآشپزخانه، کابینت آشپزخانه، کفپوش و نورپردازی از مهم ترین تصمیم هایی است که باید برای دکوراسیون آشپزخانه خود بگیرید. زیرا سینک ظرف شویی يکي از کاربردي ترين المان های آشپزخانه است و می تواند زندگی روزمره شما را برای مدت زمان طولانی ای تحت تاثیر خود قرار می دهد. 

 

جدیدترین ایده های سینک آشپزخانه

 

سينک ظرفشویي لگني است که براي شستن مواد غذائي و ظروف، استفاده مي شود و افراد خانواده به خصوص خانم خانه در طول روز زیاد با آن سروکار دارد. سينک ظرف شویی انواع مختلفی دارد و معمولا از جنس استيل، کامپوزيت، سراميک، کورين و ... می باشد. بهتر است برای سهولت و راحتی در شستشو، یک سینک ظرفشویی دو لگنه در آشپزخانه خود نصب کنید. اگر در انتخاب سینک ظرف شویی برای آشپزخانه خود تردید دارید و نمی دانید چه سبک، رنگ، اندازه و نوعی از ظرف شویی انتخاب کنید، با ایلکا همراه شوید و از ایده های زیر الهام بگیرید.

 

سینک استیل دو لگنه

 

جدیدترین ایده های سینک آشپزخانه

 

سینک ظرفشویی استیل جذابیت بسیاری به آشپزخانه های شما می دهد. این نوع سینک ها از استیل بدون آلیاژ تولید می شوند و در برابر رطوبت و تغییر رنگ بسیار مقاومند. البته برخی مواد شیمیایی مانند جوهر نمک می توانند ظاهر این نوع سینک را از بین برده و آن را لکه دار و کدر کنند. سینک های ظرف شویی استیل ضد زنگ بوده و با هر سبک از دکوراسیونی مطابقت دارند. در تصویر بالا این سینک در داخل کانتر کوارتز قرارگرفته است و ترکیب آن دو زیبا و چشمگیر به نظر می رسد. طراح با نصب شیرآلات استیل مدرن توانسته است زیبایی سینک را دوچندان کند.

این مدل شیرآلات به جای سینک مستقیما بر روی صفحه ی کانتر نصب می شوند. اگر سینک شما زیر کانتر نصب شده، شما این انتخاب را دارید که شیر آب تان را مستقیما بر روی کانتر نصب کنید. هنگام چنین نصبی در پشت شیر فضایی بیش از یک انگشت برای تمیز کردن قرار دهید. شما نیز می توانید با انتخاب یک سینک ظرفشویی کاربردی و شیک دکوراسیون آشپزخانه خود را کامل کنید.

 

سینک استیل دولگنه در سایز بزرگ

 

جدیدترین ایده های سینک آشپزخانه

 

سینک های دولگنه در اندازه های بزرگ، امکان شستشوی ظروف بزرگی مانند قابلمه، ماهی تابه و ... را برای شما راحت می کنند. شما همچنین می توانید سینک را با آب پرکنید و میوه ها و سبزیجات خود را به آسانی ضد عفونی کرده و بشویید. با قراردادن سینک بین محدوده کانتر و یخچال فریزر، یک تنظیم مناسب ایجاد کنید. نمونه ای زیبا از این مدل سینک را در تصویر بالا مشاهده می کنید. شیرآلات زیبا با طراحی متفاوت در کنار سینک استیل و کانتر سنگی، تصویری جذاب خلق کرده است.

نصب شلف های باز در بالای سینک ظرف شویی می تواند ایده ای عالی و کاربردی باشد. شلف های باز بهترین مکان برای قرار دادن ظروف پر مصرف و همچنین نمایش ظروف لوکس و تزیینی می باشد.

 

این مطلب را از دست ندهید: 4 نکته مهم و کاربردی در چیدمان آشپزخانه های کوچک

 

سینک دو لگنه مناسب برای جزیره آشپزخانه

 

جدیدترین ایده های سینک آشپزخانه

 

این مدل سینک ظرفشویی دو لگنه به راحتی بر روی جزیره آشپزخانه قرار می گیرد. در تصویر بالا، سینک سفید جزیره و کانتر سنگی با تناژ خردلی با سبک و مدل جزیره متناسب است. شما نیز بهتر است با توجه به مدل جزیره آشپزخانه خود، سینکی را انتخاب کنید که از لحاظ رنگ، جنس و فرم کاملا با آن مطابق باشد.

جزیره یک فضای عالی برای میان وعده های غذایی، چت، گفتگوهای خانوادگی و دوستانه، لذت بردن از قهوه صبحگاهی و خواندن اخبار روزمره می باشد. همچنین جزیره در هنگام پخت و پز، یک سطح بزرگ برای آماده سازی مواد غذایی و به دلیل داشتن فضای ذخیره سازی، یک را حل عالی برای مرتب کردن فضای آشفته آشپزخانه محسوب می شود.

 

سینک ظرف شویی زیرکار

 

تصویر بالا یک مدل سینک ظرف شویی زیرکار با طراحی متفاوت می باشد. سینک ظرف شویی زیرکار یکی از انواع سینک از لحاظ کارگذاری می باشد.  برخی آشپزخانه ها از سنگ هایی نظیر مرمر، گرانیت، کوارتز و کورین برای کانترآشپزخانه خود استفاده می کنند. در این نوع آشپزخانه ها بهترین انتخاب می تواند سینک زیرکار باشد. برای نصب بتدا سنگ برش داده می شود و سینک ظرف‌شویی در زیر آن قرار می گیرد. از آنجا که لبه سینک در زیر کانتر آشپزخانه قرار دارد، تمیز کردن آن نیز سریع و آسان می باشد. شما هم می توانید با انتخاب سینکهای استیل براق با طراحی ساده و متفاوت، جلوه ای ساده و شیک به دکوراسیون آشپزخانه خود ببخشید.

 

در این رابطه بخوانید: انواع متریال برای صفحه کابینت و اپن آشپزخانه

 

سینک ظرف شویی دو لگنه نا برابر

 

جدیدترین ایده های سینک آشپزخانه

 

همه ی سینک های ظرف شویی دو لگنه دارای لگن های هم اندازه نیستند و ممکن است یک طرف از طرف دیگر بزرگتر باشد. طراحان آن را به گونه ای طراحی کرده اند که لگن بزرگتر برای شستن ظروف بزرگ مانند قابلمه، ماهی تابه و ... و صد البته ظروف کوچک نیز مناسب باشد و طرف کوچکتر سینک برای شستن دست ها، پر کردن یک لیوان آب و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

 نمونه ای زیبا از این مدل را در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید. طراح این سینک زیبا را به صورت توکار نصب کرده است. برای نصب آن ابتدا کابینت برش داده می شود و سپس سینک ظرف‌شویی از بالا بر روی کابینت سنگی یا چوبی قرار می گیرد. در این مدل هر چهار طرف سینک توسط کابینت احاطه می شود. لبه های سینک نیز بر روی کابینت دیده می شوند و معمولاً برجسته تر از سطح کابینت هستند.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا