کانترهای رنگارنگ آشپزخانه برای دکوراسیون شاد و پویا

امروزه به دلیل آپارتمان نشینی دیگر از آشپزخانه های بزرگ خبری نیست و درنتیجه فضای اضافی برای افزودن لوازم جانبی و تزئینات رنگی در هنگام دکوراسیون آشپزخانه وجود ندارد. فراموش نکنید که در دکوراسیون آشپزخانه، عملکرد و استفاده کارآمد از فضا ضروری می باشد. با این حال، شما هنوز هم می توانید با اضافه کردن مقداری رنگ به فضا، آن را پویا و شیک جلوه دهید. به عنوان مثال استفاده از کانتر آشپزخانه رنگی می تواند یک روش عالی برای بهره بردن رنگ در این فضا باشد.

در طراحی مدرن از متریال های جدید مانند سنگ کوارتز، سرامیک پرسلان و کورین برای کانتر و پیشخوان آشپزخانه استفاده می کنند. تنوع رنگ و طرح انواع مختلف متریال های صفحه کابینت آشپزخانه با هر نوع سبکی از دکوراسیون آشپزخانه امکان پذیر می باشد. تنوع رنگ ، بافت و شکل سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز دست شما را برای انتخاب رنگ مورد علاقه تان باز می گذارد. علاوه بر این اجرای کورین برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی نظیر استحکام، زیبایی، مقاومت بالا در برابر رطوبت و ... یک انتخابی ایده آل محسوب می شود.

 

در این رابطه بخوانید: صفحه کابینت کورین در اپن و جزیره آشپزخانه

 

در ادامه مطلب با ایلکا همراه شوید و از دیدن نمونه های آشپزخانه هایی زیبا با کانترهای رنگی لذت برده و الهام بگیرید.

 

کانتر آشپزخانه مشکی

 

کانتر آشپزخانه مشکی

 

بدون تردید همه از رنگ های جسورانه و پر جنب و جوش لذت نمی برند. در این شرایط گزینه های دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید برای کانتر آشپزخانه خود از متریالی با یک پالت رنگی ساده و خنثی انتخاب کنید و اگر ظرافت ها به خوبی با فضا و سبک هماهنگ باشد، آشپزخانه شما همچنان شیک به نظر می رسد. رنگ مشکی در دکوراسیون آشپزخانه؛ از قرنیزها گرفته تا کانتر آشپزخانه جلوه ای برجسته و ویژه به فضا می دهد. به کار بردن رنگ های مشکی در آشپزخانه چیز عجیبی نیست اما این یک روند طراحی محسوب می‌شود که امروزه بسیار پرطرفدار شده است.

در این آشپزخانه معاصر طراح از کانتر مشکی در کنار دیگر وسایل سیاه و سفید استفاده کرده است. صندلی های بار با طراحی جالب بر زیبایی دکوراسیون اشپزخانه افزوده است. این صندلی ها ترکیبی از نشیمن های سیاه و پایه های متالیک می باشند.

 

کانتر آشپزخانه سفید

 

کانتر آشپزخانه سفید

 

اگر سیاه رنگی نیست که شما ترجیح می دهید  و همچنان خواهان متریالی ساده و خنثی برای کانتر آشپزخانه خود هستید، رنگ سفید بهترین رنگ می باشد. رنگ سفید از انواع رنگ های خنثی و مناسب برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و معاصر است و افراد زیادی تمایل دارند برای دکوراسیون آشپزخانه منزل خود از این رنگ استفاده کنند. یکی از ویژگی های مهم رنگ سفید این است که  قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها را دارد، بنابراین بهتر است آشپزخانه های خود را با تم سفید طراحی کنید تا بتوانید از سایر رنگ های مورد علاقه خود نیز در فضای آشپزخانه تان استفاده کنید.

تصویر بالا نمونه ای زیبا از یک آشپزخانه معاصر شیک است که در دکوراسیون داخلی آن از رنگ سفید برای دیوارها، سقف، جزیره و کانتر آشپزخانه استفاده شده است. طراوت، روشنی و تمیزی رنگ سفید در این فضا غیر قابل انکار است. به یاد داشته باشید تمیزی و طراوت در فضای آشپزخانه های معاصر بسیار حائز اهمیت است به گونه ای که کاربر بتواند آزادانه در آن حرکت کرده و به راحتی وسایل مورد نیاز خود را پیدا کند.

 

کانتر آشپزخانه نارنجی

 

کانتر آشپزخانه نارنجی

 

از طرف دیگر، برخی افراد از به کاربردن رنگ های گرم حتی به مقدار کم کردن در فضای داخلی آشپزخانه خود لذت می برند و رنگی را ترجیح می دهند که شاد، پویا و چشم نواز باشد. تم این رنگ می تواند مطابق با پالت رنگ اصلی انتخاب شود. به عنوان مثال، در دکوراسیون آشپزخانه بالا از تن های بژ و قهوه ای استفاده شده و طراح رنگ نارنجی را برای کانترها ایده آل و مناسب دانسته است. رنگ های الهام گرفته از مرکبات جسورانه، غم انگیز و پر انرژی هستند. اگر شما رنگ نارنجی را دوست دارید اما نمی توانید تم اصلی آشپزخانه خود را نارنجی انتخاب کنید، آن را در ترکیب با رنگ های دیگر امتحان کنید. فقط فراموش نکنید که انتخاب رنگ های متضاد در هنگام کار با رنگ های روشن ضروری است. ترکیب کانتر نارنجی با جزیره تیره، زیبا و سحرانگیز است.

 

کانتر آشپزخانه فیروزه ای

 

کانتر آشپزخانه فیروزه ای

 

در دکوراسیون بعضی از آشپزخانه ها ، استفاده از رنگ های سرد می تواند انتخاب خوبی باشد. رنگ فیروزه ای از انواع رنگ های زیبا و جذاب برای کانتر و جزیره آشپزخانه به شمار می رود. این رنگ متفاوت و جذاب می تواند دکوراسیونی رمانتیک؛ نشاط آور و یا دکوراسیونی جدی؛ آرام را در فضای آشپزخانه ایجاد کند.

دکوراسیون این آشپزخانه به سبک معاصر و ترکیبی از رنگ های قهوه ای و سفید طراحی شده است، البته نمی توان تاثیر زیاد کانتر فیروزه ای در زیبایی بیشتر فضا نادیده گرفت. ترکیب کانترهای فیروزه ای با جزیره و کابینت های قهوه ای بسیار زیبا و بی نظیر است. اگر شما نیز این رنگ را دوست دارید اما نمی خواهید یک آشپزخانه سراسر فیروزه ای داشته باشید، می توانید از ترفند ترکیبی در دکوراسیون خود بهره ببرید. ترکیب فیروزه ای-قهوه ای از جذابیت خاصی برخوردار است و نما و جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه می دهد.

 

این مطلب را از دست ندهید: لمس زیبایی با جزیره های آشپزخانه فیروزه ای

 

کانتر آشپزخانه زرد

 

کانتر آشپزخانه زرد

 

اگر تمایل دارید تا متریالی به رنگ روشن، شاد و بسیار پویا برای کانتر آشپزخانه خود انتخاب کنید، بی شک رنگ زرد انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این رنگ گرم معمولاً با خورشید در ارتباط است و وقتی با رنگ هایی مانند قهوه ای ، بژ یا سبز ترکیب شود ، زیبا به نظر می رسد. زرد از دسته رنگ های گرم چرخه رنگ محسوب می شود و به راحتی، شادی را القا و با احساس انرژی زایی و تشویق در ارتباط است. این رنگ بسیار مهیج است و به همه چیز حس روشنایی می بخشد. این می تواند رنگی زیبا برای کانترهای آشپزخانه باشد و شما همچنین می توانید از سایر جزئیات مانند آویز یا دیوارپوش زرد نیز برای تکمیل کردن دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا