لمس زیبایی با جزیره های آشپزخانه فیروزه ای

 اینکه آیا شما آشپزخانه ای کوچک و یا بزرگ دارید مهم نیست، بلکه نکته این جاست که جزیره ای حتی کوچک با یک رنگ شاد و پر زرق و برق متضاد با تم اصلی آشپزخانه می تواند کنتراست زیبایی در آشپزخانه ی شما به وجود آورد. بهتر است جزیره آشپزخانه را با رنگهایی متفاوت و حتی از رنگ‌های جسورانه انتخاب کنید. همین تغییر رنگ باعث می‌شود فضای جزیره آشپزخانه شاخص‌تر به نظر برسد. این جزایر آشپزخانه رنگارنگ فضای کاری خیره کننده و بی نظیری  برای آشپزخانه های مدرن و معاصر ایجاد می کنند.

 

کابینت فیروزه ای

 

بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی آشپزخانه از جزیره هایی با رنگ‌های مانند سفید و سیاه و قهوه ای در دکوراسیون آشپزخانه استفاده می‌کنند. ولی واقعا هیچ اجباری در استفاده از این رنگ‌ها برای آشپزخانه نیست. رنگ‌های شاد و روشن می‌توانند فضای آشپزخانه را زیبا و متفاوت کنند. پس بهتر است برای انتخاب رنگ آشپزخانه مدرن خانه‌ خود کمی جسور باشید و با دیدی متفاوت به آن فکر کنید.

کابینت فیروزه ای می تواند یک رنگ بسیار زیبا و چشم نواز برای دکوراسیون آشپزخانه باشد. رنگ فیروزه ای نه همانند رنگ های آبی و قرمز بسیار مرسوم است و نه ظرافت و برازندگی ترکیب سیاه و سفید را دارد، اما می تواند یک سایه واقعا شیک برای زیبایی و جلوه ی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه شما محسوب شود. انواع رنگ فیروزه ای از رنگ های زیبا و جذاب برای جزیره آشپزخانه به شمار می رود. این رنگ متفاوت و جذاب می تواند دکوراسیونی رمانتیک؛ نشاط آور و یا دکوراسیونی جدی؛ آرام را در فضای آشپزخانه ایجاد کند.

 با ایلکا همراه شوید و از دیدن این جزیره و کابینت رنگ فیروزه ای زیبا لذت ببرید.

 

جزایر آشپزخانه رنگارنگ فضای کاری خیره کننده و بی نظیری برای آشپزخانه های مدرن و معاصر ایجاد می کنند. رنگ فیروزه ای نه همانند رنگ های آبی و قرمز بسیار مرسوم است و نه ظرافت و برازندگی ترکیب سیاه و سفید را دارد، اما می تواند یک سایه واقعا شیک برای زیبایی و جلوه ی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه شما محسوب شود. پس با انتخاب جزیره های شاد و روشن فضای آشپزخانه خود را زیبا و متفاوت کنید.

 

 

کابینت رنگ فیروزه ای

 

به یاد داشته باشید رنگ ها تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارند و نما و جلوه خاصی به آن فضا می دهند. رنگ فیروزه ای نیز یک رنگ بسیار خیره کننده و جذابی است که می تواند باعث زیباتر دیده شدن دکوراسیون آشپزخانه شود. اگر این رنگ را دوست دارید اما نمی خواهید یک آشپزخانه سراسر فیروزه ای داشته باشید، می توانید از ترفند ترکیبی در دکوراسیون خود بهره ببرید. کابینت سفید فیروزه ای از جذابیت خاصی برخوردار است و نما و جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه می دهد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح برای زیباتر کردن دکوراسیون این آشپزخانه مدرن سفید از یک جزیره فیروزه ای بهره برده است. این جزیره فیروزه ای جذاب، تضاد و کنتراست سحرانگیزی با کابینت ها و کفپوش سفید آشپزخانه دارد. همچنین نورپردازی مناسب بالای جزیره، بر زرق و برق و جلوه ی آن افزوده است.

در دکوراسیون آشپزخانه های سفید اهمیت نورپردازی دوچندان می شود, آشپزخانه های سفید با نورپردازی حرفه ای کابینت, سقف و اپن زیباتر می شوند. نورپردازی آشپزخانه باعث میشود فضا مدرن تر شود و جلوه آشپزخانه بیشتر شود. بهتر است بدانید که آشپزخانه هایی با دکوراسیون سفید، به دلیل خاصیت منعکس کنندگی زیاد، به منبع نور ثانویه در دکوراسیون آشپزخانه تبدیل می شوند و آنرا باشکوه تر و چشم گیرتر می کند.

 

کابینت فیروزه ای و سفید

 

فقط به این دلیل که شما یک جزیره آشپزخانه فیروزه ای دارید، این بدان معنی نیست که بقیه وسایل و اکسسوری های آشپزخانه باید فاقد رنگ باشد. شما می توانید برای هماهنگی و زیبایی بیشتر دکوراسیون خود در انتخاب کابینت فیروزه ای و سفید در کنار جزیره فیروزه ای دچار تردید نشوید. با این حال، سعی نکنید رنگ های دیگر را به این فضا اضافه کنید زیرا ممکن است جلوه ی خوبی نداشته باشد. رنگ فیروزه ای به خوبی با سفید ست می شود و یک ترکیب جدید و مدرن ایجاد می کند.

طراحی متفاوت این جزیره فیروزه ای با کانتر سفید بسیار چشمگیر و بی نظیر است. طراح این آشپزخانه مدرن زیبا با جسارت تمام کابینت رنگ فیروزه ای را انتخاب کرده است که از جذابیت این فضا کم نکرده است. اگرشما نیز به دنبال ظاهري شيک هستيد، فيروزه‌اي رنگي است که نياز داريد. اين رنگ اخيرا محبوبيت زيادي پيدا کرده است.  فيروزه‌اي رنگي جسورانه است اما زننده نيست و سايه‌هاي مختلفي از آن وجود دارد. اگر ترديد داريد يک فيروزه‌اي ملايم را انتخاب 

کنيدبه‌خصوص هايگلاس فيروزه‌اي جلوه‌ي بسيار زيبايي دارد.

 

جذابیت کابینت آشپزخانه رنگ فیروزه ای بسیار خیره کننده است و می تواند باعث زیباتر دیده شدن دکوراسیون آشپزخانه شود. کابینت رنگ سفید و فیروزه ای از زیبایی خاصی برخوردار است و نما و جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه می دهد. فيروزه‌اي رنگي جسورانه است اما زننده نيست و سايه‌هاي مختلفي از آن وجود دارد.

 

 

جزیره آشپزخانه فیروزه ای

 

اگر شما به دنبال دکوراسیونی پویاتر هستید، می توانید سایه های مختلف فیروزه را در طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید کابینت آبی فیروزه ای به ترکیب دکوراسیون خود اضافه کنید. سعی کنید همه رنگ ها را مانند تصویر بالا پراکنده کنید. ترکیب رنگ های سبز، آبی و سفید در این جزیره ی متفاوت بر زیبایی آن افزوده است. این جزیره شیک با طراحی بی نظیرش به نقطه کانونی این آشپزخانه تبدیل شده است. همچنین دیوارپوش سبز – آبی در کنار کابینت های سفید، جلوه ی خاص و بی نظیری به فضای آشپزخانه داده است به طوریکه هر کسی که به این فضا وارد می شود، ناخودآگاه احساس سرزندگی و شادابی سراسر وجودش را فرا می گیرد.

 

کابینت آبی فیروزه ای

 

یک جزیره ی آشپزخانه فیروزه ای روشن می تواند ظاهری شکیل و رنگین به فضای آشپزخانه بدهد. با این حال، اگر شما نمی خواهید همه ی توجه ها را به آن جلب کنید، انتخاب رنگ ترکیبی می تواند ایده خوبی باشد. در این مورد، این جزیره دارای یک کانتر آشپزخانه بسیار زیبا با رنگ لات است. این یک رنگ گرم و نه کاملا خنثی است و کمی روشنایی فیروزه را تار می کند. تصویر شلف های چوبی بر روی دیوارپوش سبز بسیار دلنشین است و با کابینت های چوبی هماهنگ می باشد. کابینت چوبی یکی از زیباترین طرح های کابینت برای آشپزخانه است که در انواع سبک های مدرن و کلاسیک موجود است. کابینت های چوبی از بافت های ساده و پیچییده چوب تهیه می شوند و اگر  میخواهید در درون دکوراسیون آشپزخانه خود فضایی متفاوت و زیبایی را بوجود آورید کابینت های چوبی می توانند برای شما انتخاب ایده آلی باشند.

 

اگر شما به دنبال دکوراسیونی پویاتر هستید، می توانید سایه های مختلف فیروزه را در طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید. کابینت چوبی یکی از زیباترین طرح های کابینت برای آشپزخانه است که در انواع سبک های مدرن و کلاسیک موجود است. ترکیب رنگ های سبز، آبی و سفید در جزیره ی آشپزخانه بسیار دیدنی و مناسب می باشد.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا