20 مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی، مناسب برای آشپزخانه های مدرن

کابینت های گلاس سفید اکلیلی یک انتخاب عالی برای افزودن سبک و ایجاد نمایی با زیبایی فوق العاده در فضای آشپزخانه می باشد. درخشش این مدل کابینت های گلاس می تواند آشپزخانه شما را شاداب، بازتر و از نظر بصری جذاب تر نشان دهد. جدا از زیبایی، کابینت هایگلاس اکلیلی فوق العاده با دوام، تمیز کردن آسان و ماندگاری بالایی دارد. البته، آنها دارای اشکالات منحصر به خود هستند از جمله هزینه بالای پیش پرداخت و این واقعیت که سطح براق آنها باعث می شود خاک، لکه ها و اثر انگشت ها به راحتی قابل مشاهده باشند. در این مطلب از ایلکا در مورد ویژگیهای کابینت های گلاس سفید اکلیلی، مزایا و معایب و همچنین ترکیب رنگ آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد. ما را تا پایان همراهی کنید.

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

معرفی کابینت های گلاس سفید اکلیلی

در چند سال اخیر، کابینت های براق مانند کابینت های گلاس سفید اکلیلی به دلیل ظرافت و زیبایی، در بین طراحان و صاحبان خانه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگرچه آنها اغلب برای فضای آشپزخانه های مدرن و به روز مناسب هستند، اما درک ویژگی های آنها به شما کمک می کند تا مشخص کنید این نوع کابینت ها چگونه به بهترین شکل، مکمل سبک و بقیه دکوراسیون خانه شما باشند. با انتخاب مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی، آشپزخانه دلگیر وکسل کننده خود را روشن و دلباز نشان بدهید.

 

این مطلب را بخوانید: 10 مدل کابینت رنگ بژ شیک و مد روز برای دکوراسیون آشپزخانه

 

در معرفی مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی باید بگویم که این محصول یکی از جدیدترین انواع کابینت مدرن می باشد که از ام دی اف خام با روکش پلکسی گلاس سفید همراه با اکلیل طراحی و تولید می ‌شود. اگرچه کابینت سفید اکلیلی براق در برابر خراش مقاوم است ولی برای اینکه بتوانید سالهای طولانی از زیبایی سحر انگیز آن در آشپزخانه خود لذت ببرید باید به خوبی از آن مراقبت کنید.

 

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

 

اگر دارای بچه های کوچک شلوغ و بازیگوش هستید یا رفت و آمد زیاد دارید، بهتر است در انتخاب کابینت سفید اکلیلی براق بیشتر فکر کنید زیرا بسیار دشوار است که بتوانید از خراش و آسیب هایی که بر روی آنها ایجاد می شود، محافظت کنید. علاوه بر این کابینت های گلاس سفید اکلیلی از براقیت بالایی برخوردار هستند و اساساً همه چیز بر روی آن به روشنی پیداست، بنابراین مجبورید مرتبا سطح آن را پاک کنید. تعمیر آنها بسیار سخت است و حتی پس از انجام تعمیر، آسیب ها قابل مشاهده خواهند بود.

 

5 ویژگی مهم کابینت هایگلاس سفید اکلیلی

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

1-قدرت زیاد بازتابش و انعکاس نور

قدرت بالای بازتابش و انعکاس نور یکی از ویژگی های منحصربه فرد کابینت هایگلاس سفید براق می باشد که باعث دلبازی و توهم فضایی می شود. از این رو طراحان دکوراسیون داخلی همواره انواع کابینت های گلاس به خصوص هایگلاس سفید اکلیلی را برای روشنایی و بزرگ تر جلوه دادن آشپزخانه های کوچک و تاریک پیشنهاد می دهند.

 

2- درخشش و براقیت

درخشش براق کابینت های اکلیلی شما را به یاد آینه می اندازد و آشپزخانه شما پر جنب و جوش و زرق و برق دار تر به نظر می رسد. البته بهتر است بدانید میزان درخشندگی و براقیت در انواع کابینت های گلاس متفاوت است. به طور مثال کابینت های گلاس سفید براق نسبت به کابینت های گلاس مات درخشندگی بیشتری دارد ولی کابینت هایگلاس سفید طلایی اکلیلی از همه درخشان تر و براق تر به نظر می رسد.

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

3-تمیزی آسان و راحت

از دیگر ویژگیهای بارز کابینت های گلاس سفید اکلیلی این است که به آسانی و تنها با یک دستمال نمناک براحتی تمیز می شوند. سطح صاف و صیقلی این محصول نسبت به دیگر کابینت ها باعث می شود آثار دست، لکه و کثیفی زودتر خود را نشان بدهد ولی در مقابل تمیزی آسان و راحت آنها یک امتیاز بزرگ به شمار می آید.

 

4-ماندگاری و ضد آب

کابینت هایگلاس اکلیلی به دوام فوق العاده مشهور هستند و با مراقبت می توان ظاهر زیبای آن را برای سالهای زیادی حفظ کرد. این محصول در برابر خراش، رطوبت و نور ماورا UV بنفش مقاوم است. از آنجا که این کابینت ها در برابر رطوبت و ضد آب هستند، برای افزایش عمر آنها به هیچ نوع درمان یا درزگیر نیازی نیست.

 

کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی

 

5-آلودگی قابل رویت

کابینت های گلاس اکلیلی به دلیل سطح صاف و صیقلی خاک، لکه ها و اثر انگشت ها را با سهولت بیشتری نشان می دهند و این یکی از ویژگیهای منفی این مدل کابینت می باشد که برای رفع آن به تمیز کردن روزانه نیاز دارد.

 

ایده های ترکیبی زیبای کابینت های گلاس سفید اکلیلی با دیگر رنگ ها

 

مدل کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی

این روزها مدل کابینت های گلاس سفید طلایی از محبوبیت زیادی برخوردار است زیرا در عین سادگی و راحتی، نماد جلال و اشرافیت نیز به حساب می آید. رنگ سفید نشان دهنده ی پاکی، تمیزی و روشنایی است و طلایی رنگی اشرافی و لاکچری می باشد و ترکیب سفید طلایی همه ی این ویژگی ها را در کنار هم دارد. در حقیقت کابینت سفید طلایی اکلیلی احساس قدرت، زیبایی، جلال، جبروت و شکوه را به بیننده القا می کند. همچنین این محصول در بازتابش نور، قدرت بالایی دارد و این ویژگی استفاده از آنها را در طراحی آشپزخانه های کوچک و تاریک، مناسب و ایده ال نشان می دهد.

 

کابینت هایگلاس اکلیلی سفید مشکی

 

کابینت هایگلاس اکلیلی سفید مشکی

 اگرچه سیاه و سفید هر دو از رنگ های خنثی محسوب می شوند ولی ترکیب آنها در دکوراسیون داخلی به خصوص در آشپزخانه شگفت انگیز است. کنتراست و تضاد این ترکیب به زیبایی و جذابیت هر آشپزخانه و با هر سبکی می افزاید و به دلیل ایجاد توهم فضایی باعث بزرگنمایی فضا نیز می شود. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید ترکیب کابینت هایگلاس سفید اکلیلی با کانتر آشپزخانه مشکی به قدری شیک و چشم نواز است که همه نگاه ها را به سوی خود جلب می کند. این ترکیب علاوه بر آشپزخانه های بزرگ برای تکمیل طراحی آشپزخانه های کوچک نیز مناسب است و باعث جذابیت بیشتر فضا می شود.

 

کابینت هایگلاس اکلیلی سفید طوسی

 

کابینت های گلاس اکلیلی سفید طوسی

کابینت اکلیلی سفید طوسی یک ترکیب منحصر به فرد، شیک و دوست داشتنی برای آشپزخانه افرادی است که ظرافت را در کنار زیبایی می خواهند. کابینت سفید طوسی مدرن نه تنها می تواند با تاثیر انعکاس نور طبیعی با رنگ ها، فضای آشپزخانه را دگرگون سازد بلکه می تواند آشپزخانه را بزرگتر از اندازه خود نشان بدهد. برای جذابیت بیشتر این مدل کابینت پیشنهاد می کنیم از سنگ کورین برای صفحه کابینت استفاده کنید. تنوع رنگ و زیبایی افسانه ای سنگ های کورین می تواند جلوه ی دکوراسیون آشپزخانه شما را افزایش بدهد.

 

این مطلب را از دست ندهید: معرفی انواع صفحه کابینت آشپزخانه+ ویژگیها، مزایا و معایب

 

در ادامه تصاویری زیبا از کابینت های گلاس سفید اکلیلی مشاهده خواهیم کرد.

 

کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی

 

های گلاس سفید

 

مدل کابینت های گلاس سفید طلایی

 

های گلاس سفید

 

کابینت هایگلاس اکلیلی

 

کابینت های گلاس سفید طلایی

 

کابینت گلاس سفید

 

کابینت گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا