کورین سامسونگ، استارون، لوته

کدام یک درست است؟سنگ کورین سامسونگ ، سنگ کورین استارون و یا سنگ کورین لوته (LOTTE) . در این بخش قصد داریم بیشتر این موارد را بررسی کنیم تا بدانید کدام نام برای کورین تولید شده توسط شرکت سامسونگ صحیح است.

در ابتدا مهم ترین نکته این است که کورین سامسونگ یا استارون یا لوته، از مرغوب ترین انواع سنگ کورین است. در ابتدا شرکت سامسونگ، بخش تولید سنگ کورین خود را استارون نامید و سنگ های تولیدی سامسونگ با نام استارون در بازار شناخته می شود. البته نام کورین سامسونگ هم بسیار رایج است. از ابتدای سال ۲۰۱۷، سهام شرکت استارون به شرکت لوته واگذار شد. از این تاریخ به بعد کورین های تولیدی این شرکت برچسب لوته استارون دارند. یعنی هم نام لوته و هم نام استارون بر روی کورین های تولیدی این شرکت به چشم می خورد. این محصول از 75% مواد معدنی، 5% درصد رنگدانه و 20% رزین آکرلیک تشکیل شده است. استارون تنوع رنگ زیاد و بافت متفاوت دارد. این محصول در 44 نوع رنگ مختلف وجود دارد. سنگ استارون بدلیل طیف گسترده ی بافت و رنگ برای دکوراسیون و اسباب و اثاثیه داخلی مناسب می باشد. استارون دوام و استحکام بالایی دارد و مراقبت از آن آسان می باشد. سنگ های مصنوعی استارون در رنگ های تیره و روشن نمی سوزند، تیره و کمرنگ نمی شوند و هیچ لکه و نقطه ای را روی خود نگه نمی دارند.

در رقابت بین سنگ های کورین ایرانی و کره ای نظیر ال جی و سامسونگ، سنگ های کره ای کیفیت نسبتا بالاتری دارند و از نظر قیمت نیز، از قیمت بالاتری برخوردارند. 

کورین سامسونگ

 

قیمت کورین

امروزه متریال کورین بازار مصرفی خود را در ایران به دست آورده است و آشنایی افراد با اجرای کورین و موارد کاربرد گسترده آن سبب استفاده بسیار بالا از این متریال شده است. اختلال بازار ارز طی چند ماه اخیر سبب بی ثباتی بازار کورین و عدم ارائه قیمت از سوی نمایندگی های رسمی شد. دلیل این امر وارداتی بودن این متریال و وابستگی کامل آن به قیمت ارز می باشد.

سنگ کورین صفحات یکپارچه و بدون درز می باشد که بدلیل طرح زیبا، تنوع رنگ و ویژگیهای عالی در پروژه های صنعتی، تجاری، آزمایشگاهی، مسکونی و ... استفاده می شود که البته امروزه بیشترین کاربرد آن ها در آشپزخانه و دکوراسیون داخلی می باشد.

کورین استارون

 

کورین لوته

 

کورین سامسونگ

 

روشویی کابینتی کورین

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. چنانچه قصد اجرای کورین دارید، می توانید با مشاوران خود درگروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا