صفحه کابینت کورین در اپن و جزیره آشپزخانه

آشپزخانه های مدرن امروزی بدون مرز و به شکل باز طراحی می شوند به همین دلیل توجه به جلوه و زیبایی و هم چنین دوام کابینت ها اهمیت زیادی دارد. با باز شدن فضای آشپزخانه به روی مهمان، آشپزخانه های اپن و لوکس مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و جایگاه بسیار خوبی در بین خانواده ها پیدا کرده است. کم کم با مدرن سازی فضای آشپزخانه، کانترتاپ ها و جزیره ها ی زیبا در جهت زیبا سازی آشپزخانه ساخته شده اند که علاوه بر حجم کم و اشغال فضای کمتر دارای زیبایی و قابلیت های بسیاری می باشند. به همین دلیل سنگ های مصنوعی کورین، در بین مردم بسیار محبوب هستند زیرا با وجود ظاهر زیبا و جذاب به عنوان یک میز در سرو غذا و مکانی برای برش سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند.

 

سنگ اپن کورین

 

سنگ اپن کورین

 

 امروزه آشپزخانه جزیره ای با سنگ اپن کورین یکی از پرطرفدارترین نوع آشپزخانه است. جزیره کورین آشپزخانه میزی هوشمندانه و کاربردی است که با مزایای بسیاری همراه است. به عنوان مثال، جزیره آشپزخانه یک قطعه بسیار متنوع است که می تواند به عنوان یک منطقه بار یا غذا خوری مورد استفاده قرار گیرد. صفحه جزیره آشپزخانه کورین و صفحه اپن کورین برای آشپزخانه های کوچک و جمع و جور گزینه ای بسیار عالی است. علاوه بر این اپن جزیره کورین یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه شما است. افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره ی آشپزخانه جمع می شوند.

 

 

صفحه جزیره آشپزخانه

 

با حرکت طراحان  سمت گسترش آشپزخانه باز، جزیره آشپزخانه به یک ضرورت تبدیل شده است. اپن و جزیره آشپزخانه می تواند بلند و باریک باشد و یا بزرگ و گسترده. اپن جزیره در طراحی آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می کند. آن می تواند فضای آمادگی اضافی را فراهم کند و مرز بین منطقه پخت و پز و منطقه زندگی / غذا را تشکیل دهد. همچنین اپن جزیره ای شکل می تواند مسیر جریان ترافیک را از نقاط شلوغ هدایت کند.

 

جزیره کورین

 

در اپن جزیره آشپزخانه کانتر حرف اول و آخر را می زند و به عنوان بخش اصلی آشپزخانه از آن یاد می شود. کانترهای اپن جزیره می توانند کاربری های متفاوت داشته باشند. در برخی موارد سینک و گاز بر روی کانتر قرار می گیرد. از کانتر اپن جزیره برای امور آشپزی و در بسیاری از موارد، به عنوان میز ناهارخوری نیز استفاده می شود.

 

صفحه اپن کورین

 

وقتی تصمیم می گیرید که بهترین متریال را برای کانتر و جزیره آشپزخانه خود انتخاب کنید ، ظاهر، هزینه، نگهداری و دوام از مهمترین عواملی هستند که در هنگام انتخاب متریال مورد توجه قرار می گیرند. اجرای کورین بهترین گزینه برای کانتر اپن جزیره می باشند. زیرا صفحه اپن و جزیره ی کورین آشپزخانه در تماس مستقیم با آب و مواد غذایی است، بنابراین باید کیفیت متریالی که قرار است بر کانتر قرار داده شود، مورد توجه قرار بگیرد. ما به شما توصیه می کنیم که از  سنگ کورین برای صفحه جزیره آشپزخانه استفاده کنید. سنگ اپن کورین مدرن در برابر رطوبت سینک یا رطوبت های موقتی که بر روی کانترتاپ ایجاد می شود مقاوم بوده و عمر طولانی دارد.

 

صفحه اپن کورین

 

سنگ های کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند. این سنگ، مصنوعی و دست ساز بوده و تنوع بسیار زیادی در نوع رنگ، بافت و شکل دارد. سنگ های کورین حس و حالی لوکس به آشپزخانه می دهند که توسط هر کس و با هر سلیقه ای قابل لمس می باشد. در گذشته بدلیل قیمت بالا و گران سنگ های طبیعی قشر خاصی از جامعه توان استفاده از این سنگ را داشتند ولی امروزه با به وجود آمدن سنگ های مصنوعی کورین و با ویژگیهای خاص و منحصر به فرد و هم چنین زیبایی و جذابیت و قیمت ارزانتر مورد استقبال افراد متوسط و سطح پایین جامعه قرار گرفته است.

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد اجرای کورین برای ساخت کانتر و جزیره و در نهایت یک کار لوکس و مدرن را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا