جذاب ترین مدل های دیوار پوش آشپزخانه های لوکس و شیک

دیوارپوش آشپزخانه با طراحی مناسب، یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تغییر اساسی در فضای داخلی آشپزخانه به شمار می اید. دلیل اصلی استفاده از دیوار پوش آشپزخانه، تمیز کردن آسان و راحت سطوح است تا آلودگی‌ها و ذرات پخش شده مواد غذایی مانند لکه روغن و... روی دیوارهای رنگ‌شده یا کاغذدیواری اثری باقی نگذارد.

دیوارپوش‌ها می‌توانند سبک و رنگ خاصی به آشپزخانه اضافه کنند. این نکته را نیز در نظر بگیرید که دیوار پوش آشپزخانه باید با سبک و دکوراسیون فضا هماهنگ باشد. طراحان ازمتریال های متنوعی مانند سنگ مرمر، گرانیت، کورین، کاشی های سرامیکی، سنگ، فلز و شیشه برای دکور دیوار پشتی گاز و سینک طرفشویی استفاده می کنند.

 

 

دیوارپوش آشپزخانه

 

 

دیوارپوش آشپزخانه

 

استفاده از یک متریال مناسب و جذاب در نمای دیوار آشپزخانه می تواند فضای داخلی آن را بهتر و شادتر کند. بهتر است در دکوراسیون آشپزخانه خود، دیوارها را فراموش نکنید و از آنها در جهت دکوراسیون مدرن و شیک بهترین استفاده را ببرید. مدل دیوار آشپزخانه خود را با متریال های متنوع و طرح دار برجسته کنید. انتخاب دیوار پوش آشپزخانه با طراحی خاص و متفاوت می تواند نمای داخلی فضای شما را متحول سازد و مطمئنا دکوراسیون آشپزخانه شما با بک اسپلش، جذاب و ایده آل می شود.

اولین کاربرد قرار دادن یک محافظ در پشت سینک و گاز جلوگیری از لک شدن دیوار و دیگر اتفاقات آشپزی است ولی می توان از آن در جهت دکور و زیباسازی آشپزخانه نیز بهره برد. زیرا دیوار پشت گاز و سینک ظرفشویی ( بک اسپلش) یکی از بهترین فضاهای داخلی آشپزخانه برای استفاده از طراحی زیبا و جذاب می باشد. اجرای کورین یکی از گزینه های مناسب دیوارپوش اشپزخانه به شمار می رود. متریال کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین می باشد. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن از ویژگیهای منحصر به فرد صفحات کورین است. هم چنین به دلیل تخلخل و نفوذ پذیری سطح کورین، این متریال به راحتی تمیز شده و لکه به درون آن نفوذ نمی کند، از رشد و نمو قارچ، باکتری و کپک نیز جلوگیری می کند و مقاومت زیادی در برابر گرما دارد.

به یاد داشته باشید که هیچ چیز مانند دیوارپوشی زیبا و خیره کننده یک آشپزخانه را گرم نمی کند. دکوراسیون آشپزخانه خود را با یکی از این ایده های شگفت انگیز دیوار پوش اشپزخانه تغییر دهید. در ادامه مطلب آشپزخانه هایی با بک اسپلش هایی از متریال های مختلف و متنوع مشاهده خواهید کرد که می تواند متناسب با سبک و بودجه شما، انتخاب را برای شما آسان کند.

 

انواع دیوارپوش آشپزخانه

 

 

دیوار پوش آشپزخانه گرانیت

 

 

دیوار پوش آشپزخانه گرانیت

گرانیت در بین طراحان و مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است و متریالی مناسب و شیک دیوار پوش برای آشپزخانه های لوکس محسوب می شود. طراح این آشپزخانه لوکس با انتخاب گرانیت شکلاتی، گرما، انرژی و زیبایی سحرانگیزی دراین آشپزخانه به ارمغان آورده است. بک اسپلش گرانیت شکلاتی تضاد و کنتراست جذاب و چشمگیری با کابینت های سفید آشپزخانه دارد. بک اسپلش گرانیتی دارای مزایایی از قبیل زیبایی چشم گیر، کیفیت عالی، قدرت و دوام بالا، مقاوم در برابر خراشیدگی، گرما و لکه است و به آسانی تمیز می شوند.

 

 

دیوارپوش اشپزخانه سرامیک پرسلان

 

 

دیوار پوش اشپزخانه سرامیک پرسلان

طراح این آشپزخانه زیبا به دلایلی از سرامیک پرسلان قهوه ای برای بک اسپلش استفاده کرده است. اول اینکه طراح تلاش کرده است تا با انتخاب این متریال، دکوراسیون آشپزخانه را به سبک راستیک ( روستایی) نزدیک کند و دیگر اینکه ظاهر سرامیک پرسلان قهوه ای به سنگ های طبیعی بسیار نزدیک می باشد. سرامیک پرسلان علاوه بر زیبایی، از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر سایش، شکستگی و رطوبت بسیار مقاوم است و تمیز کردن آن نیز آسان می باشد. علاوه بر این مقاومت در برابر مواد شیمیایی سایش بالا( عمر طولانی و درخشش بالا)، ثبات رنگ در برابر خورشید، تنوع طرح و رنگ زیاد و ضد احتراق از ویژگی های منحصربه فرد پرسلان به شمار می رود. به همین دلیل سرامیک پرسلان به عنوان متریال جدید برای بک اسپلش ( دیوار پوش)، کانتر آشپزخانه، سرویس بهداشتی و کف انتخابی مناسب می باشد.

 

 

دیوارپوش برای آشپزخانه

 

 

دیوارپوش اشپزخانه شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای از جمله مدرن ترین و به روزترین نوع دیوارپوش بین کابینتی است که رنگ شیشه آن را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه می توان انتخاب کرد. بک اسپلش شیشه ای بهترین انتخاب برای تکمیل کردن دکوراسیون آشپزخانه های معاصر می باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح با انتخاب بک اسپلش شیشه ای نمایی زیبا و جذاب به آشپزخانه معاصر خود بخشیده است. طراحی معاصر تمیز، براق و مینیمالیستی است. طراحی‌های جسورانه، استفاده از فناوری و متریالهای جدید از ویژگی های مهم در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های معاصر می باشد.

 

 

مدل دیوار آشپزخانه شیشه ای براق سیاه و خاکستری

 

 

مدل دیوار آشپزخانه شیشه ای براق سیاه و خاکستری

تایل های شیشه ای براق سیاه و خاکستری، با خود انرژی و نشاط را به این آشپزخانه مدرن آورده اند. تایل های شیشه ای پر زرق و برق در کنار کابینت های آشپزخانه تخت و کانتر سیاه ، جذابیت و خیرگی دکوراسیون مدرن این آشپزخانه را دو چندان کرده است. دکوراسیون آشپزخانه های مدرن پویا هستند و با خطوط روشن و تیز و ایده های هوشمندانه برای ذخیره سازی و ظاهر خوب مشخص می شوند. اغلب در آشپزخانه های مدرن تضاد و کنتراست به وفور یافت می شود و این ویژگی منحصربه فرد بر زیبایی دکور آشپزخانه می افزاید. در طراحی های آشپزخانه مدرن اغلب از ترکیب چوب و استیل استفاده می شود.

 

 

دیوار پوش برای آشپزخانه

 

 

دیوارپوش اشپزخانه شیشه ای مات

تایل شیشه ای بازیافتی مات بک اسپلش تصویر بالا، ترکیبی از رنگ های خاکستری گرم، کرم و قهوه ای است که در کنارکانتر شیشه ای آشپزخانه جذابیتی متفاوت پیدا کرده است. تایل های شیشه ای نور را منعکس می کنند و نمایی زیبا و خیره کننده به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهند. تایل های شیشه ای در طیف وسیعی از رنگ, طرح, بافت و سایز تولید می شوند و براحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب و شیشه شور تمیز و براق می شوند.

 

 

مدل دیوار آشپزخانه

 

 

مدل دیوار پوش آشپزخانه تراورتن

دیوارپوش تراورتن در کنار کابینت آشپزخانه سفید و کانتر سنگ آهکی نمایی زیبا به آشپزخانه داده است. سنگ تراورتن، رسوب ترکیبی از کلسیت است که از هم خانواده ی خود یعنی سنگ آهک نرم تر است. برق انداختن روی آن تقریبا غیرممکن است اما وقتی به طور خالص ته نشین شود، ماتی آن از بین رفته و گرمای خاصی را ارائه می کند که ماده کمتری میتواند مانند آن عمل کند. این سنگ شکننده است و فشار را تحمل نمی کند. علاوه براین تراورتن نوعي سنگ آهك متخلخل و از انواع سنگ هاي تزئيني است. از اين سنگ براي استفاده در بک اسپلش و دیوارپوش برای آشپزخانه استفاده مي شود. سنگ تراورتن درخشش ندارد، اما در صورتي كه به صورت طبيعي در بک اسپلش به كار رود ، فضاي آشپزخانه را گرما مي كند. 

 

 

نمای دیوار آشپزخانه

 

 

دیوارپوش آشپزخانه استیل

دیوارپوش های جديد و ارگانيک استيل، متريالي خاص هستند که اخيرا به عنوان بين کابينتي در آشپزخانه ها به کار برده مي شوند. بک اسپلش استیل، ظاهری بی نظیر به این آشپزخانه معاصر داده و در کنار کابینت های تخت تیره با کانتر مرمر سفید، ترکیبی زیبا و خیره کننده ایجاد کرده است. بک اسپلش استیل در برابر حرارت و گرما مقاوم است. صفحات استیل به طور کامل با هر نوع مشخصاتی قابل تنظیم می باشند و می تواند بدون درز نصب می شوند. سطح بهداشتی آن غیر متخلخل و به آسانی تمیز می شوند. 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا