پنج مدل کابینت چوبی سنتی که آشپزخانه شما را متحول می کند

کابینت چوبی سنتی از انواع تجهیزاتی است که می تواند چهره ای جذاب و متفاوت به دکوراسیون داخلی آشپزخانه سنتی بدهد. در این آشپزخانه ها، انواع کابینت طرح سنتی در اولویت هستند زیرا متریال چوب به محیط روح می دهد و سبب می شود که فرد با آرامش در این فضا به آشپزی و صرف غذا بپردازد. از دیگر محاسن کابینت سنتی چوبی ایجاد حس نوستالژی است که برای فرد به وجود می آید. انواع کابینت سنتی آشپزخانه نسبت به کابینت های آشپزخانه مدرن تیره تر و حجیم تر هستند. کابینت آشپزخانه طرح سنتی از نظر بافت ظاهری به سبک روستیک نزدیک می باشد و با آشپزخانه هایی با طراحی طبقه باز و پنجره های چوبی بسیار خوب کار می کند.

 

 

کابینت سنتی

 

 

انواع کابینت سنتی با ویژگی های منحصربه فرد ظرافت، کاربردی و صمیمیت عضو ثابت آشپزخانه های سنتی محسوب می شود. آشپزخانه‌های سنتی با جزئیات‌شان هستند که تعریف می‌شوند که شامل آرک‌ها، گچ‌بری‌ها و پیش‌آمدگی‌های تزئینی، کابینت‌ها با پنل‌های برجسته، ترکیبی از سطوح آنتیک و پایه‌های تراشیده‌شده مبل‌مانند، و حتی یک لوستر هستند. دکوراسیون آشپزخانه سنتی با استفاده از پوشش های چوبی واقعی و رنگ هایی که هماهنگ و قابل اجرا در سراسر فضا هستند، شکل می گیرد. رنگ های همچون کرم و خاکستری در این آشپزخانه ها بیشتر مورد توجه هستند. همچنین استفاده از سنگ و الگوهای کلاسیک نیز در یک آشپزخانه سنتی رایج است. اجاق گاز مرکزی،کابینت های زیاد برای ذخیره سازی ظروف آشپزخانه از دیگر ویژگی های این سبک است.

 

کابینت سنتی از انواع تجهیزاتی است که می تواند چهره ای جذاب و متفاوت به دکوراسیون داخلی آشپزخانه سنتی بدهد. در این آشپزخانه ها، انواع کابینت طرح سنتی در اولویت هستند زیرا متریال چوب به محیط روح می دهد و سبب می شود که فرد با آرامش در این فضا به آشپزی و صرف غذا بپردازد. 

 

با ما همراه شوید و از دیدن آشپزخانه های سنتی زیبا لذت ببرید و از آنها ایده بگیرید.

 

 

مدل کابینت سنتی خاکستری تیره

 

کابینت آشپزخانه طرح سنتی

 

دکوراسیون آشپزخانه ی بالا نمونه ای زیبا از یک آشپزخانه سنتی می باشد. کابینت های چوبی خاکستری تیره با دستگیره های قدیمی از ویژگی های بارز این آشپزخانه سنتی می باشد. همانطور که قبلا بیان کردیم رنگ خاکستری در عین سردی و یکنواختی می تواند رنگی بسیار آرام بخش باشد و بهترین گزینه برای ایجاد دکوراسیونی سنتی در محیط آشپزخونه محسوب می شود. خاکستری به عنوان رنگی عالی برای پس زمینه ی فضاهایی مانند آشپزخانه شناخته شده است که با هر سبک و فضایی سازگاری دارد.

درب های شیشه ای کابینت آشپزخانه در طراحی سنتی آشپزخانه محبوبیت زیادی دارد. همانطور که در تصویر بالا می بینید طراح از کابینت های خاکستری با درب های شیشه ای در دکوراسیون این آشپزخانه سنتی استفاده کرده است. مدل کابینت سنتی شیشه ای از انواع کابینت ها با طرح های لوکس و متفاوت است که شما می توانید با نصب این کابینت ها دکوراسیون زیبا و مدرنی را در فضای آشپزخانه سنتی خود بوجود آورید. اگر شما نیز مانند بیشتر افراد تمایل دارید که ظروف و وسایل لوکس و آنتیک خود را در دکوراسیون آشپزخانه خود به نمایش بگذارید بهتر است از کابینت های شیشه ای با شیشه شفاف استفاده کنید. این مدل کابینت ها فضای آشپزخانه را دلباز و روشن تر می کنند و برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک می توانند گزینه مناسبی باشند.

 

کابینت طرح سنتی سفید

 

کابینت سنتی آشپزخانه

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده ی کنید کابینت های سفید این آشپزخانه سنتی به صورت قفسه های باز و بسته طراحی شده است. رنگ سفید کابینت آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار و محبوب است. اگرچه رنگ سفید درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده ی تمیزی و پاکی است ولی سردی و بی روحی را نیز به محیط القا می کند. به همین دلیل طراح صفحه کابینت آشپزخانه مشکی انتخاب کرده است زیرا کانترتاپ مشکی تضاد و کنتراست زیبایی با کابینت های سفید ایجاد می کند و جلوه ای چشمگیر به کابینت های آشپزخانه می دهد.

مطمئنا افراد علاقه مند به طراحی سنتی به لوازم قدیمی و آنتیک توجه ویژه ای دارند و قفسه های باز کابینت آشپزخانه، بهترین جا برای قرار دادن و نمایش این لوازم می باشد. جزیره چوبی با طراحی قدیمی و کانتر چوبی از ویژگیهای این آشپزخانه سنتی به شمار می رود. کانتر چوبی جزیره، گرما و صمیمیت را به این آشپزخانه سفید آورده است.

 

رنگ خاکستری در عین سردی و یکنواختی می تواند رنگی بسیار آرام بخش برای کابینت سنتی شما باشد و بهترین گزینه برای ایجاد دکوراسیونی سنتی در محیط آشپزخونه محسوب می شود. درب های شیشه ای کابینت آشپزخانه در طراحی سنتی آشپزخانه محبوبیت زیادی دارد. رنگ سفید کابینت سنتی آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار و محبوب است. کانتر چوبی جزیره، گرما و صمیمیت را به آشپزخانه های سنتی سفید می آورد.

 

 

کابینت سنتی آشپزخانه سفید خاکستری

 

کابینت سنتی چوبی

 

آشپزخانه ی بالا نمونه ای زیبا از یک آشپزخانه سفید با دکوراسیون مدرن می باشد. طراح این آشپزخانه شیک، کابینت های سفید و بلند با طراحی خاص به سبک سنتی سفارش داده است تا جلوه ای متفاوت به این آشپزخانه مدرن ببخشد. بلندی کابینت ها درافزایش دید بصری آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد. کابینت ها و بک اسپلش سنگی سفید در کنار کانتر سیاه آشپزخانه کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است.

 از ویژگی های مهم دکوراسیون مدرن این آشپزخانه زیبا، اپن جزیره می باشد. اپن جزیره در طراحی آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می کند. طراح توانسته است با این جزیره زیبا فضای اضافی را فراهم کند و بین منطقه پخت و پز و منطقه نشیمن مرز مشخصی را ایجاد کند. نورپردازی مناسب و اصولی، دکوراسیون مدرن این آشپزخانه زیبا را تکمیل کرده است. البته به یاد داشته باشید که نورپردازی جزیره ی آشپزخانه جدا از نورپردازی کل آشپزخانه می باشد. زیرا اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود و افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره ی آشپزخانه جمع می شوند. بنابراین لازم است که نورپردازی بالای جزیره کاربردی و اصولی باشد.

 

کابینت چوبی سنتی آبی

 

کابینت سنتی

 

بهتر است بدانید که رنگ آبی می تواند برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه رنگی کاربردی و مدرن محسوب شود و اگر با سایر رنگ ها به درستی ترکیب شود می تواند در محیط آشپزخانه زیبایی و جذابیت خاصی را ایجاد کند. کابینت های آبی تیره بلند و براق با طراحی کلاسیک، زیبایی این آشپزخانه سنتی را دو چندان کرده است. بلندی کابینت های بالایی نزدیک به سقف آشپزخانه است و این ویژگی یکی از ترفندهای دکوراسیون اشپزخانه محسوب می شود. فراموش نکنید که کابینت ها منحصرا اجزایی برای قرار دادن وسایل آشپزخانه به شمار نمی آیند، بلکه شما باید به جزییات دیزاین کابینت ها نیز دقت کنید تا بتوانید دکوراسیونی متفاوت و ایده آل را در فضای آشپزخانه خود به وجود آورید.

کابینت‌های امروزی همه بلند بوده و نزدیک به سقف هستند. اگر سقف آشپزخانه شما بلند است و شما نگران این هستید که نمی توانید از کابینت های بالا به خوبی استفاده کنید، می توانید قسمت بالا کابینت ها را به صورت ویترین شیشه ای طراحی کنید. و اگر دوست نداشتید که کابینت ها خانه تان تا بالای سقف باشد، هرگز به این فکر نکنید که می توانید قابلمه های اضافی و وسایل برقی را در بالای آنها قرار دهید، چراکه اشتباه خیلی بزرگی است.

 

کابینت آشپزخانه طرح سنتی

 

کابینت چوبی سنتی

 

دکوراسیون خاکستری روشن مات این آشپزخانه لوکس، آرام، سرشار از ظرافت و به دور از هیجان است. انتخاب کابینت های خاکستری با کانتر آشپزخانه سیاه می تواند تضاد و کنتراست فضای دکوراسیون شما را تا حد زیادی زیباترکند. استفاده از کفپوش چوبی و دیوارپوش آجری در کنار این کابینت های سنتی خاکستری تا حد زیادی می تواند تعادل را در فضای آشپزخانه شما به وجود آورد. جزیره خاکستری آشپزخانه با کانتر مرمر سفید در کنار شیرآلات نقره ای ترکیبی خیره کننده و بی نظیر ایجاد کرده است.

از آنجا که نورپردازی جزیره یکی از گزینه های فوق العاده مهم در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به شمار می آید، طراح تلاش کرده است تا با نصب آویزهایی زیبا با طراحی متفاوت، گرما و نشاط بیشتری به این آشپزخانه زیبا ببخشد. کفپوش چوبی به عنوان یکی از ترفندهای دکوراسیونی آشپزخانه، زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای آشپزخانه سنتی شما می دهد. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های سنتی و مدرن می باشد و با هر نوع سبکی سازگار است.

 

بلندی انواع کابینت آشپزخانه طرح سنتی درافزایش دید بصری آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد و یکی از ترفندهای دکوراسیون اشپزخانه محسوب می شود. استفاده از کفپوش چوبی و دیوارپوش آجری در کنار این کابینت های سنتی خاکستری تا حد زیادی می تواند تعادل را در فضای آشپزخانه شما به وجود آورد. کفپوش چوبی به عنوان یکی از ترفندهای دکوراسیونی آشپزخانه، زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای آشپزخانه سنتی شما می دهد.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا