انواع مدلهای کانتر مرمر، گزینه ای مناسب برای آشپزخانه های لوکس

کانتر آشپزخانه در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نقش مهم و بسزایی دارد. همواره انتخاب متریال مناسب کانترآشپزخانه برای طراحان و صاحبان خانه چالش برانگیز بوده است. از آنجا که کانتر آشپزخانه محلی برای آشپزی، قرارگیری وسایل کاربردی و تزیینی و یا فضایی برای دورهمی های دوستانه با اعضای خانواده می باشد، لذا استحکام و زیبایی متریال انتخابی کانتر مهم و ضروری است.

سنگ از مقاوم ترین متریال موجود برای دکوراسیون داخلی است که علاوه بر زیبایی، دوام آن نیز بر ارزشش می افزاید. از قدیم تا به امروز استفاده از سنگ های طبیعی یکی از بهترین و مناسب ترین متریال ها در فضای آشپزخانه بوده است. چرا که سنگ طبیعی یک متریال زنده است و بدلیل تنوع رنگ بالا نظر آرشیتکت ها و طراحان را به خود جلب می کند.

 

کانتر مرمر

 

سنگ مرمر نمونه ای زیبا از سنگ هایی است که می توان برای ساخت کانتر آشپزخانه از آن استفاده کرد. سنگ مرمر جزو سنگ های لوکس به شمار می رود که با هر سبکی از دکوراسیون داخلی آشپزخانه تطبیق پذیر می باشد. از آنجا که کانتر مرمر باعث ایجاد نمای بسیار زیبا و خیره کننده ای در آشپزخانه می شود در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است.  

کانتر مرمر سفید در آشپزخانه ای با سبک های متفاوت و حتی با کابینت های فلزی، چوبی و ام دی اف زیبا و خواستنی خواهد بود. اگر چه سنگ مرمر سفید معروف ترین نوع سنگ مرمر است ولی سنگ مرمر در انواع رنگ های دیگر مانند سیاه، خاکستری، زرد، سبز، و صورتی نیز در بازار وجود دارد. برخی از آنان رگه های برجسته دارند و برخی دیگر صاف و تورفته هستند. ناخالصی های موجود در سنگ مرمر به مرور زمان به رنگ های دیگر تغییری شکل می دهند که به زیبایی ظاهری آنها می افزاید.

 

صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا می کند و ترکیب آن با کابینت ها و دکوراسیون جدید واقعا شگفت انگیز است. صفحه کابینت مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب می باشد. محبوبیت اپن و صفحه کابینت آشپزخانه مرمر روز به روز افزایش می یابد و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر محسوب می شود.

 

امروزه علاوه بر سنگ های طبیعی، سنگ های مصنوعی و مهندسی ساز مانند کورین و کوارتز نیز انواع مختلفی از طراحی مدرن وشیک را برای کانتر آشپزخانه امکان پذیرکرده اند. در حالی که بسیاری از متریال های رویه ی کابینت آشپزخانه دوام زیادی دارند، اجرای سنگ کوارتز و اجرای کورین نیز به خاطر ویژگی های خاص و منحصر به فردشان برای صفحه کابینت آشپزخانه می تواند ایده ای عالی باشد. در ادامه با ایلکا همراه شوید و از دیدن انواع مدلهای کانتر مرمر در آشپزخانه هایی با سبک های متفاوت دکوراسیون لذت ببرید.

 

آشپزخانه هایی لوکس با کانتر مرمر

 

همانطور که بارها در مقالات پیشین بیان کردیم انتخاب مناسب طرح و رنگ کابینت، کانترآشپزخانه و نورپردازی عالی از تصمیمات مهم و بزرگ در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید. انواع صفحه کابینت و کانتر سفید آشپزخانه به خوبی با سبک های مختلف طراحی و دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شده و تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما خواهند داشت. در تصویر بالا کانتر مرمر سفید نمایی ظریف، زیبا و تماشایی به این آشپزخانه لوکس بخشیده است. کابینت های بلند سفید در کنار بک اسپلش مرمر از مشخصه ی بارز دکوراسیون این آشپزخانه سنتی به شمار می رود. نورپردازی مناسب بالای جزیره بر زرق و برق کانتر مرمر اپن جزیره افزوده و آن را به نقطه کانونی آشپزخانه تبدیل کرده است. کنتراست جذاب کفپوش چوبی تیره با جزیره سفید بسیار چشمگیر می باشد. شما نیز می توانید از این ایده در دکوراسیون آشپزخانه ی خود استفاده کنید.

 

آشپزخانه هایی لوکس با کانتر مرمر

 

با انتخاب کانتر مرمر سفید بر زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپزخانه معاصر خود بیافزایید. هنگامی که سخن از ترکیب رنگ ها باشد، شما نمی توانید براحتی از تاثیرشگفت انگیز ترکیب سفید-خاکستری غافل شوید. همانطور که در آشپزخانه بالا مشاهده می کنید ترکیب جزیره خاکستری تیره با کانتر سفید در تضاد بوده و باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون آشپزخانه معاصر شده است. دراین آشپزخانه، قرار گرفتن کانتر مرمرسفید با ضخامت دو اینچ و لبه های مربعی ظریف روی جزیره خاکستری بی نظیر است و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. طراحی‌های جسورانه، استفاده از فناوری و متریالهای جدید از ویژگی های مهم در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های معاصر می باشد. طراحان در دکوراسیون معاصر از متریال هایی مانند سنگ مرمر، کوارتز، سرامیک پرسلان و کورین برای کانتر آشپزخانه استفاده می کنند.

دکوراسیون سفید آشپزخانه، نورپردازی مخفی و آویزهای زیبای بالای اپن جزیره باعث دلباز و روشن تر شدن آشپزخانه شده اند. به یاد داشته باشیدکه اندازه آویز، میزان نور آن بر روی سطح جزیره و میانگین قد اعضای خانواده شما بر روی ارتفاع آویز اثر می گذارد. به طور کلی، یک آویز باید 30 اینچ بالای جزیره آشپزخانه نصب شود. اما در مورد خانواده هایی با قد بلند، ارتفاع چراغ های آویز باید بیش از 30 اینچ از جزیره باشد، چرا که چراغ های آویز نباید مانع از دید افراد به کسی یا چیز دیگری در کنار جزیره شود.

 

انتخاب مناسب طرح و رنگ کابینت، کانترآشپزخانه و نورپردازی عالی از تصمیمات مهم و بزرگ در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید. کابینت های بلند سفید در کنار بک اسپلش مرمر از مشخصه ی بارز دکوراسیون آشپزخانه های سنتی به شمار می رود. طراحان در دکوراسیون معاصر از متریال هایی مانند سنگ مرمر، کوارتز، سرامیک پرسلان و کورین برای کانتر آشپزخانه استفاده می کنند.

 

 

آشپزخانه هایی لوکس با کانتر مرمر

 

در تصویر بالا طراح از رنگ های سفید و زرد کاراملی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرده است. جزیره زرد کاراملی با کانتر مرمر سفید براق نمایی زیبا و تماشایی دارد. کانتر بزرگ مرمر می تواند به شما در هنگام آشپزی کمک کند تا براحتی بتوانید وسایل لازم خود را بر روی آن قرار دهید و یک آشپزی راحت و لذت بخش را تجربه کنید و هم  فضایی مناسب برای جمع شدن اعضای خانواده و دورهمی های دوستانه باشد.

طراح همچنین با ترکیب کردن کابینت های سفید با کانترهای زرد کاراملی بر زیبایی و جذابیت آشپزخانه افزوده است. از ویژگی های مثبت کابینت آشپزخانه سفید این است که شما می توانید براحتی آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید و همچنان مدرن بودن فضای آشپزخانه خود را حفظ کنید. اگرچه رنگ سفید درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده ی تمیزی و پاکی است ولی سردی و بی روحی را نیز به محیط القا می کند. به همین دلیل طراح این آشپزخانه سفید تلاش کرده است تا با استفاده از جزیره و کفپوش چوبی با تناژ کاراملی، رنگ و رویی تازه به آشپزخانه ببخشد و فضا را از حالت بی حالی خارج کند.

 

آشپزخانه هایی لوکس با کانتر مرمر

 

انتخاب سنگ مرمر براق و درخشان برای این جزیره چوبی چند منظوره کاملا بجا و هوشمندانه است. چراکه سنگ مرمر به عنوان یک متریال لوکس به خوبی با این جزیره مدرن هماهنگ می باشد. با نگاهی به این جزیره، به طراحی چند منظوره آن پی خواهید برد. شما می توانید ظرف ها را بشوئید، غذا را آماده کنید و سپس پشت یک کانتر زیبا بر روی صندلی های پایه بلند غذای خود را میل کنید. در دکوراسیون آشپزخانه های سفید اهمیت نورپردازی دوچندان می شود, آشپزخانه های سفید با نورپردازی حرفه ای کابینت, سقف و جزیره زیباتر می شوند. در تصویر بالا، آویز زیبا با طراحی مدرن بالای جزیره بر جذابیت و زرق و برق کانتر مرمر می افزاید.

استفاده از کابینت آشپزخانه سفید آن هم از نوع ساده، مدرن بودن دکوراسیون آشپزخانه شما را تضمین می کند. رنگ سفید در سبک مدرن جایگاه ویژه ای دارد. رنگ سفید کابینت آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار و محبوب است. اگرچه رنگ سفید درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده ی تمیزی و پاکی است ولی سردی و بی روحی را نیز به محیط القا می کند. کفپوش چوبی از دیگر اولویت های سبک مدرن می باشد. زیرا کفپوش های چوبی به دلیل خاصیت های منحصر به فردشان، گرما و صمیمیت را با خود به آشپزخانه های مدرن می آورند.

 

آشپزخانه هایی لوکس با کانتر مرمر

 

در دکوراسیون این آشپزخانه کلاسیک از متریال مرمر برای کانتر آشپزخانه و دیوار پوش پشت گاز استفاده شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید کانتر مرمر سفید کنتراست جذاب و دراماتیکی با کابینت های قهوه ای تیره ایجاد می کند.

استفاده از یک متریال مناسب و جذاب دیوار پوش در دکوراسیون آشپزخانه می تواند فضای داخلی آن را بهتر و شادتر کند. بهتر است در دکوراسیون آشپزخانه خود، دیوار ها را فراموش نکنید و از آنها در جهت دکوراسیون مدرن وشیک بهترین استفاده را ببرید. دیوارهای آشپزخانه خود را با متریال های براق و طرح دار برجسته کنید. انتخاب بک اسپلشی با طراحی خاص و متفاوت می تواند نمای آشپزخانه شما را متحول سازد و مطمئنا دکوراسیون آشپزخانه شما با بک اسپلش، جذاب و ایده آل می شود. در دکوراسیون این آشپزخانه کلاسیک دیوارپوش مرمر سفید بسیار چشمگیر است و به عنوان  نقطه کانونی آشپزخانه شناخته می شود.

 

کانتر بزرگ مرمر می تواند به شما در هنگام آشپزی کمک کند تا براحتی بتوانید وسایل لازم خود را بر روی آن قرار دهید و یک آشپزی راحت و لذت بخش را تجربه کنید. انتخاب کانتر مرمر براق و درخشان بر روی جزیره چوبی چند منظوره کاملا بجا و هوشمندانه است. چراکه سنگ مرمر به عنوان یک متریال لوکس به خوبی با این جزیره مدرن هماهنگ می باشد. استفاده از یک متریال مناسب و جذاب دیوار پوش در دکوراسیون آشپزخانه می تواند فضای داخلی آن را بهتر و شادتر کند.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا