تبدیل فضاهای خالی آشپزخانه به نشیمن های مدرن

آشپزخانه های مدرن امروزی دیگر از نقش کاملاً کاربردی خود دور شده و بیشتر به یک فضای اجتماعی تبدیل شده اند که در آن افراد با هم تعامل دارند، وقت خود را در کنار هم می گذرانند و از بودن در کنار یکدیگر لذت می برند. این موضوع در مورد خانه هایی با اپن باز که در آن آشپزخانه به طور یکپارچه به اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن متصل است، بسیار حس می شود، اما می تواند در مورد آشپزخانه هایی که فضایی کاملا جداگانه دارند، نیز صادق باشد. فضاهای خالی در گوشه و کنار آشپزخانه از ویژگیهای مختص چنین فضایی است که می تواند با یک طراحی مناسب برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه دکور شود.

در ادامه مطلب با ایلکا همراه شوید و از دیدن طراحی های زیبا نشیمن در آشپزخانه های مدرن، لذت برده و ایده بگیرید.

 

انواع طراحی های زیبا نشیمن در آشپزخانه

 

 

فضاهای خالی و بدون استفاده در هر آشپزخانه، توانایی تغییر فضای اطراف خود را دارد و می تواند منجر به ایجاد یک از فضای کاملاً کاربردی، دلپذیر، راحت و شبیه به یک فضای دورهمی های دوستانه، خانوادگی و اجتماعی شود. به تصویر بالا دقت کنید و ببنید که چگونه طراح یک منطقه کاملا پرت را به فضایی دنج و دوست داشتنی تبدیل کرده است که البته پنجره های بزرگ اطراف آن بر زیبایی و آرامش آن می افزاید. این فضا اصلا بر متراژ کف آشپزخانه دخالتی نداشته و بیشتر مانند یک بالکن کوچک به نظر می رسد.

 

طراحی نشیمن در آشپزخانه

 

اگر فضایی خالی در گوشه آشپزخانه خود دارید و برای آن برنامه ای ندارید، می توانید از تصویر بالا ایده بگیرید و آن را به یک فضای شیک و کاربردی تبدیل کنید. طراح این آشپزخانه زیبا برای دکور این گوشه از یک نیمکت، دو صندلی بار و یک میز گرد استفاده کرده است که کاملا با فضا همخوانی دارد. برای زیبایی بیشتر فضا از آویزهای لوکس و تابلوهای هنری غافل نشوید. همچنین انتخاب وسایل با ترکیب رنگ های چشمگیر و خیره کننده بسیار تاثیر گذار است.

 

 

 پنجره، ویویی مناسب برای فضای نشیمن آشپزخانه محسوب می شود. زیرا تابش نور طبیعی خورشید بسیار لذت بخش بوده و منظره ای زیبا و آرامبخش را به وجود می آورد. در تصویر بالا علاوه بر نور طبیعی خورشید، سقف نسبتا بلند آشپزخانه، فضای نشیمن را خاص، دلباز و مطبوع نشان می دهد. نورپردازی مناسب و همچنین کنتراست و تضاد چشمگیر وسایل نیز بر زیبایی فضا افزوده است.

 

در این رابطه بخوانید: 10 ایده مدرن نورپردازی در آشپزخانه زیبا و لاکچری

 

 

طراحی نشیمن در آشپزخانه

 

صندلی های راحت و مدرن می توانند انتخابی مناسب برای فضای نشیمن آشپزخانه شما باشند. تصویر بالا به خوبی نشان می دهد که چگونه یک فضای خالی می تواند به یک فضای بسیار کاربردی تبدیل شود. استفاده از یک نیمکت کوچک با یک میز مدور در کنار یک جفت صندلی شیک با پایه های زیبا، فضایی دلپذیر ایجاد می کند و جلوه ای ویژه می بخشد. ترکیب رنگ خاکستری مبلمان با کفپوش آشپزخانه همخوانی دارد و باعث افزایش دید بصری بیننده می شود.

 

طراحی نشیمن در آشپزخانه

 

طراح این آشپزخانه، فضای خالی زیر پنجره را به گونه ای به یک نشیمن عالی تبدیل کرده است که طراحی و ترکیب رنگ آن کاملا با دکوراسیون آشپزخانه همخوانی دارد. طراح برای دکور این فضا، تنها از یک نیمکت چوبی استفاده کرده است که فضای مناسب زیر نیمکت می تواند جای مناسبی برای نگهداری از وسایل غیر ضروری آشپزخانه باشد. نورپردازی خوب، دیوار پوش منقش و شلف های چوبی از ویژگیهای بارز این آشپزخانه مدرن به شمار می آیند.

 

طراحی نشیمن مدرن در آشپزخانه

 

اگر دوستدار طبیعت هستید و یا با رنگ های گرم و متریال چوب رابطه خوبی دارید، این مدل طراحی می تواند الهام بخش دکور فضای نشیمن آشپزخانه شما باشد. آشپزخانه بالا دارای فضای باز و گسترده با پنجره های عظیم و ترکیبی از دکوراسیون مدرن و صنعتی می باشد. طراح با دکور این نشیمن زیبا به خوبی با طبیعت بیرون ارتباط برقرار کرده است. این مدل نشیمن های یو شکل، فضا را کاملا دوستانه کرده و مطمئنا افراد از نشستن در کنار یکدیگر لذت برده و از هم انرژی می گیرند.

 

این مطلب را از دست ندهید: 5 ویژگی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

 

 

طراحی نشیمن در آشپزخانه

 

این مدل طراحی بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک محسوب می شود، چراکه شما می توانید با یک دکور کابردی و زیبا، یک نشیمن عالی برای صرف وعده های غذایی و دروهمی های دوستانه و خانوادگی ایجاد کنید. قفسه های پشت نشیمن نیز فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل تزیینی، غیر ضروری، کتاب و ... می باشد. به یاد داشته باشید که طراحی و دکور آن به گونه ای باشد که کاملا با سبک و دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ و همخوانی داشته باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید عمده متریال استفاده شده در این آشپزخانه، چوب است.

 

طراحی نشیمن در آشپزخانه

 

طراحی نشیمن بالا نمونه ای دیگر از نشیمن های یو شکل است که با توجه به فضای کافی، می تواند به صورت کوچک و یا بزرگ طراحی شود.  ترکیب سفید و قرمز آن بسیار زیبا و خیره کننده است و انرژی زیادی با خود به همراه دارد. نورپردازی مناسب سقف و تابش نور از پنجره های اطراف آن بر درخشش و جلوه ی آن می افزاید.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا