ترندهای برتر دکوراسیون آشپزخانه در سال 2020

با آمدن سال نو، زمان آن رسیده است که به تغییرات دکوراسیونی که جلوه ای زیبا به فضای خانه شما می بخشند، فکر کنید. این تغییرات گذشته از اینکه جلوه ای تازه به فضای داخلی می بخشد، به شما این فرصت را می دهد تا آخرین ترندها و ایده ها را نیز امتحان کنید. یکی از فضاهای خانه که بیشتر صاحبان خانه در به روز کردن و تغییر دکوراسیون آن تمایل زیاد دارند، آشپزخانه است.

آیا به دنبال تغییر رنگ آشپزخانه خود هستید و یا می خواهید سبکی جدید در آن پیاده کنید و یا شاید تصمیم دارید با اضافه کردن الگوهای مدرن، ظاهری جدید و صیقلی به فضای آشپزخانه خود ببخشید تا برای 12 ماه آینده مناسب باشد. برای انجام این کار بهتر است چرخی در دنیای مد و دکوراسیون بزنید و تا جای ممکن برترین ترندها را در آشپزخانه خود اجرا کنید. در ادامه مطلب با ما در ایلکا با برترین ترندهای دکوراسیون آشپزخانه 2020 آشنا شوید، ترندهایی که شما براحتی نمی توانید از آنها گذشته و نادیده بگیرید.

 

6 ترندهای برتر دکوراسیون آشپزخانه در سال 2020

 

*لذت استفاده از رنگ زیبای آبی در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

لذت استفاده از رنگ زیبای آبی در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

آبی رنگی است که هرگز جایگاه خود را دکوراسیون آشپزخانه از دست نمی دهد. زیرا تم رنگ آبی بسیار متنوع است و همچنین با طیف گسترده ای از سبک ها همخوانی دارد. تم های مختلف و زیاد رنگ آبی، انتخاب گسترده ای را پیش روی شما می گذارد و ترکیب کاملاً خوبی با رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری ایجاد می کند. طیف های گسترده رنگ آبی شامل رنگ هایی مانند: آبی آسمانی، آبی خاکستری، آبی سلطنتی، آبی سبز، آبی روشن، آبی فیروزه ایی و ... می باشد. استفاده از این رنگ در فضای داخلی می تواند باعث ایجاد حس سردی و بی روح بودن فضا شود. بنابراین بهتر است از این رنگ زیبا برای دیوارها، بک اسپلش، کابینت آشپزخانه، کانتر آشپزخانه و ... به طور انتخابی و ترکیب با رنگ های دیگر استفاده کنید.

شما می توانید در تصویر بالا نمونه ای زیبا از اجرای این ترند را مشاهده کنید. طراح به خوبی از رنگ آبی در جزیره، ظروف و دیوارپوش آشپزخانه استفاده کرده است و توانسته فضایی زیبا، شیک و سرشار از آرامش را ایجادکند.

 

در این رابطه بخوانید: جادور رنگ آبی در دکوراسیون آشپزخانه

 

*استفاده از تضادهای هندسی جذاب در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

استفاده از تضادهای هندسی جذاب در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

استفاده از تضادهای هندسی در دیوارپوش، جزیره آشپزخانه یا درهای کابینت در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن، ایده ای کاملا هوشمندانه است. جذابیت تضاد های هندسی، چشمگیر و غیر قابل انکار است و می تواند فضای آشپزخانه را از حالت یکنواخت خارج کند. کاشی هایی با الگوی سه بعدی که قادر است دیوارها را زنده کند در سال 2020 از ترند دوست داشتنی و بسیار محبوب محسوب می شوند. تصویر بالا به خوبی تاثیر استفاده از تضاد های هندسی در دکوراسیون آشپزخانه را نشان می دهد. همانطور که مشاهده می کنید این ترند در کفپوش، بک اسپلش و اپن جزیره این آشپزخانه مدرن کاملا مشهود است.

 

*استفاده از دیوارپوش های سنگی و مرمر در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

استفاده از دیوارپوش های سنگی و مرمر در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

اگر به دنبال یک متریال مناسب برای دیوارپوش آشپزخانه خود در سال جدید 2020 هستید، بدون تردید بک اسپلش سنگی بهترین گزینه از لحاظ زیبایی و استحکام می باشد. دیوارپوش های سنگی به راحتی تمیز می شوند و نگهداری از آنها بسیار آسان است. همچنین شما می توانید با انتخاب سنگ های طرح دار و زیبا برای دیوار پوش، آن را به نقطه کانونی اشپزخانه خود تبدیل کنید. سنگ مرمر یکی از بهترین گزینه ها برای دیوارپوش آشپزخانه است که به تنهایی می تواند جلوه و درخشش آشپزخانه را دو چندان کند. سنگ مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این بک اسپتش مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است.

 

 این مطلب را از دست ندهید: جذاب ترین مدل های دیوار پوش آشپزخانه های لوکس و شیک

 

*ترکیب رنگ سفید و متریال چوب در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

ترکیب رنگ سفید و متریال چوب در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

وقتی صحبت از محبوب ترین طرح های رنگی در آشپزخانه می شود، ترکیب چوب و سفید در صدر نمودارها قرار می گیرد و هم اکنون در دکوراسیون آشپزخانه 2020 نیز انجام می شود. پالت رنگی سفید و چوب همانند رنگ آبی بسیار انعطاف پذیر می باشد و حتی می توان در آشپزخانه هایی با فضاهای ساده و باز نیز از آن استفاده کرد. شما براحتی می توانید در یک آشپزخانه مدرن سفید با اضافه کردن متریال چوب در قالب جزیره، شلف و حتی کفپوش باعث ایجاد تضاد بافتی و بصری شوید. به تصویر بالا با دقت نگاه کنید. طراح توانسته است تا با اضافه کردن متریال چوب در این آشپزخانه مدرن سفید، علاوه بر ایجاد فضایی گرم وپر از حس خوب زندگی، نمایی زیبا و ظریف را نیز به آشپزخانه ببخشد.

 

*بیانیه قاب های پنجره در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

بیانیه قاب های پنجره در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

یکی از راه های ترسیم فضا و ایجاد افزایش بصری فضای داخلی آشپزخانه، استفاده از قاب های پنجره ای است که لمسی متفاوت از معمول دارند. در آشپزخانه سفید و چوبی، انتخاب قاب های پنجره سیاه رنگ، ایده ای کاملا هوشمندانه محسوب می شود در حالی که یک قاب پنجره ای جذاب تیره می تواند سبک صنعتی آشپزخانه را در فضای کاملا مدرن، برجسته کند. در سال جدید 2020 یک قاب پنجره ی متفاوت را امتحان کنید تا یک آشپزخانه روشن تر و چشم نوازتر داشته باشید.

 

*نورپردازی  با درخشش LED در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

بیانیه قاب های پنجره در دکوراسیون آشپزخانه 2020

 

مدتی است که لامپ های LED نورپردازی آشپزخانه ها را دگرگون ساخته و این ترند قرار است  که همچنان در سال 2020 نیز ادامه یابد. روشنایی نوار LED می تواند تاریک ترین گوشه های آشپزخانه را روشن کند و شما می توانید ضمن برجسته کردن ویژگی هایی که می خواهید، یک پس زمینه روشن ایجاد کنید. LED ها یا دیودهای نورافكن، منابع نوری هستند كه انرژی زیادی مصرف نمی‌كنند، دوام زیادی دارند، و دارای انعطاف‌پذیری زیادی برای پروژه طراحی شما هستند.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا