7 مدل طراحی زیبا آشپزخانه های سیاه و چوبی

آشپزخانه به عنوان قلب خانه شناخته شده و تقریبا مورد علاقه همه افراد خانواده است از این رو  ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا به بهترین شکل ممکن آنرا تزئین کنیم، علاوه بر این، ما به خوبی می دانیم که خوشمزه ترین غذاها در آشپزخانه پخته می شوند و زمان زیادی از روز، جایگاه اختصاصی افراد خانواده هستند.

تنوع مدل های طراحی آشپزخانه بسیار زیاد است ولی ما در این مطلب از ایلکا تصمیم داریم نمونه هایی زیبا از طراحی آشپزخانه های سیاه و چوبی را به نمایش بگذاریم که بسیار زیبا، خیره کننده و با هر سلیقه ای همخوانی دارد. فضای گرم و دنج آشپزخانه های سیاه و چوبی به قدری آرام بخش و دلنشین است که می تواند هر کسی را برای داشتن آن به وسوسه بیاندازد.

 

طراحی آشپزخانه سیاه و چوب

 

مشکی یک رنگ خنثی است که در هر مکانی خوب کار می کند. چوب نیز همین خاصیت را دارد، هر کجا که آن را بگذارید و به هر روشی که از آن استفاده کنید همیشه زیبا به نظر می رسد. اگر می خواهید یک آشپزخانه مرتب و ساده داشته باشید، طراحی مدرن بهترین انتخاب است چراکه بیشترین تمرکز آن بر روی عملکرد می باشد. اما سایر سبک های آشپزخانه نیز بسیار عالی هستند مانند مدل های روستیک و صنعتی.

در ادامه مطلب ما لیستی از آشپزخانه ها را با پالت سیاه و چوبی به شما نشان خواهیم داد که می تواند به همان اندازه که برای ما دوست داشتنی و زیباست برای شما نیز باشد و ذهن شما را به خود درگیر کند.

 

طراحی هایی زیبا از آشپزخانه های سیاه و چوبی

 

آشپزخانه سیاه و چوبی

 

نمونه ای زیبا از ترکیب رنگ سیاه و چوب را در این این آشپزخانه مدرن مشاهده می کنید. اگرچه بیشتر آشپزخانه های مدرن به رنگ سفید هستند ولی همانطور که می بینید ترکیب سیاه و چوب نیز بسیار چشم نواز است. سادگی و خطوط صاف و تمیز یکی از ویژگیهای بارز سبک مدرن است که ترکیب سیاه و چوب می تواند بر زیبایی فضا بیفزاید. در اینجا، ترکیب کابینت های سیاه و چوب، کنتراست جذابی با سقف و کفپوش آشپزخانه ایجاد می کند.

 

آشپزخانه جزیره ای سیاه و چوبی

 

کابینت های چوبی با کانتر مشکی ایده ای عالی برای طراحی آشپزخانه سیاه و چوبی است که احساس آرامش، لذت زندگی و گرما را به بیننده القا می کند. در طراحی این آشپزخانه مدرن، چوب متریال غالب است. برای کانتر آشپزخانه می توانید از متریال های مختلفی مانند سنگ ها، چوب، لمینت، شیشه، استیل و ... استفاده کنید ولی کانتر کورین مشکی انتخابی عالی برای کابینت و جزیره اشپزخانه چوبی است که درخشش و براقیت آن می تواند بر زیبایی آشپزخانه اضافه کند. استحکام، دوام، آنتی باکتریال و تنوع طرح و رنگ از ویژگیهای بارز کانتر کورین می باشد.

 

در این رابطه بخوانید: اجرای صفحه کورین مشکی برای کانتر کابینت و جزیره آشپزخانه

 

 

آشپزخانه جزیره ای

 

آنچه طراحی این آشپزخانه مدرن را منحصربه فرد کرده است سایبان مشکی است که تا انتهای دیوار امتداد دارد. کابینت های چوبی با کانتر سفید از دیگر ویژگیهای این اشپزخانه می باشدکه کنتراستی زیبا و جذاب با سایبان سیاه ایجاد کرده است. نورپردازی سقف نیز به نوبه خود قابل توجه است. لامپ های ال ای دی داخل سقف به اندازه کافی نور را در سطح آشپزخانه پخش می کنند.

 

آشپزخانه سیاه و چوبی

 

ایده جزیره چوبی با کانتر مشکی نیز یک ایده عالی است که نمونه آن را در اینجا مشاهده می کنید. این جزیره چوبی یک جزیره آشپزخانه چند منظوره است که سادگی طراحی آن بسیار چشم نواز است. طراح این جزیره به طور کاملا هوشمندانه ای کانتر را به خارج از بدنه جزیره امتداد داده تا بتوان از گستردگی سطح کانتر برای میز غذاخوری استفاده کرد. این مدل جزیره آشپزخانه برای اشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است زیرا فضای کانتر اضافی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

کابینت های چوبی و کانتر مشکی

 

درباره طراحی این آشپزخانه سیاه و چوبی چه می توانید بگویید؟ مطمئناً شما نیز با من موافقید که طراحی این آشپزخانه در عین نظم و سادگی یک آشپزخانه کامل است. کابینت های چوبی با کانتر مشکی که گرما و ارامش را به فضا القا می کنند و یک جزیره چند منظوره که مکانی عالی برا ی سرو غذا، دورهمی های دوستانه و خانوادگی است. نورپردازی جزیره از مقوله هایی است که در طراحی آشپزخانه باید حتما به ان توجه کنید.

 

در این رابطه بخوانید: نورپردازی آشپزخانه های جزیره ای

 

 

کابینت های مشکی و چوبی با جزیره مشکی

 

در این آشپزخانه مدرن اگرچه رنگ مشکی بر چوب غالب است ولی ترکیب کابینت های مشکی با چوب نیز ایده خوبی است که اگر تصمیم به بازسازی آشپزخانه خود دارید، می توانید به آن فکر کنید. کابینت ها و جزیره مشکی براق باعث شده است تا این منطقه لوکس و پیشرفته تر به نظر برسد. البته توجه داشته باشید که کابینت های مشکی برای اشپزخانه های بزرگ مناسب ترند ولی اگر اشپزخانه ای کوچک دارید و همچنان مصمم به استفاده از کابینت مشکی هستید، ما به شما توصیه می کنیم تا کابینت های هایگلاس مشکی البته از نوع براقش را انتخاب کنید زیرا کابینتهای مشکی براق، نور بیشتری را منعکس کرده و فضا را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد.

 

آشپزخانه سیاه و چوبی با بین کابینتی سبز

 

در این آشپزخانه سیاه و چوبی گذشته از کانترمشکی، شما می توانید رنگهای دیگری را در آشپزخانه مانند دیوارهای زرد و بین کابینتی سبز را نیز مشاهده کنید. از ترکیب رنگ ها نترسید، تنها کافیست بدانید چه می خواهید و آن را انجام بدهید. زیبایی ترکیب رنگ سبز سرد با زرد گرم در کنار رنگ های خنثی چوب و سیاه غیر قابل انکار است و می تواند ایده ای عالی برای آشپزخانه جدید شما باشد. جزیره ای که فضای اشپزخانه را از نشیمن جدا کرده از نوع جزیره دوبل می باشد که  می تواند به عنوان میز غذا خوری نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا