دکوراسیون آشپزخانه ای شاد و پر انرژی به رنگ قرمز

بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی، از رنگ‌های خنثی مانند سفید و کرم در دکوراسیون آشپزخانه استفاده می‌کنند. ولی واقعا هیچ اجباری در استفاده از این رنگ‌ها برای آشپزخانه نیست. رنگ‌های شاد و روشن می‌توانند فضای آشپزخانه شما را زیبا و متفاوت کنند. پس بهتر است برای انتخاب رنگ آشپزخانه شاد مدرن خانه‌ خود کمی جسور باشید و با دیدی متفاوت به آن فکر کنید.

آیا از دوستداران رنگ قرمز هستید و آشپزخانه قرمز شاد می خواهید؟ قرمز چه تاثیری در آشپزخانه ی شما دارد؟ اگر بخواهیم صادق باشیم، قرمز یک رنگ قوی و زیباست، رابطه ی آن با غذاها غیرقابل انکار است و حس گرمی غذاهای تازه و خوشمزه را می دهد. بنابراین، داشتن آشپزخانه ای با وسایل آشپزخانه قرمز،اپن جزیره، کابینت آشپزخانه، لوازم یا دیوار قرمز چیز عجیب غریبی نیست. شما می توانید از ترکیب رنگ های دیگر با قرمز استفاده کنید، مانند آشپزخانه قرمز و سفید، کابینت رنگ قرمز و مشکی، و یا فقط چند دکور مشکی و قرمز قرار دهید.

 

کابینت رنگ قرمز و مشکی

 

آشپزخانه بخشی از خانه است که به انرژی آتش نیاز دارد و رنگ قرمز این انرژی را القا می کند. قانون استفاده از رنگ قرمز در آشپزخانه نیز مانند اتاق خواب است، یعنی به جای رنگ کردن کل اتاق به رنگ قرمز، تنها از بعضی دکوری های قرمز رنگ استفاده کنید. مگر آنکه آشپزخانه شما در قسمت جنوبی یا جنوب غربی خانه قرار گرفته باشد، در این صورت می توانید از رنگ قرمز برای کل اتاق استفاده کنید. استفاده از وسایل دکوری، صندلی نهارخوری یا نورپردازی قرمز ساده ترین روش برای استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون آشپزخانه می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه قرمز انتخابی مناسب برای کسانی است که ترجیح می دهند در فضای آشپزخانه خود احساسات عمیق و شور و هیجان موج بزند. قرمز رنگ قدرتمندی است که باعث افزایش اشتها می شود وبه همین دلیل رنگ قرمز را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین رنگ ها برای دکوراسیون آشپزخانه به شمار آورد. با انتخاب دکوراسیون آشپزخانه قرمز  فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنید و از آنجایی که آشپزخانه قلب خانه است با طراحی و ایجاد دکوراسیونی جذاب و دوست داشتنی برای آشپزخانه، منزل را به مکانی زیبا و مناسب تبدیل کنید. با ایلکا همراه باشید و جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه با رنگ قرمز را مشاهده کنید چراکه هر یک می تواند انتخابی مناسب برای آشپزخانه شما باشد.

 

کابینت قرمز مشکی می‌تواند فضای آشپزخانه شما را زیبا و متفاوت کنند. پس بهتر است برای انتخاب رنگ آشپزخانه مدرن خانه‌ خود کمی جسور باشید و با دیدی متفاوت به آن فکر کنید. قرمز رنگ قدرتمندی است که باعث افزایش اشتها می شود وبه همین دلیل رنگ قرمز را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین رنگ ها برای دکوراسیون آشپزخانه به شمارآورد.

 

کابینت رنگ قرمز

 

کابینت آشپزخانه مهمترین و اولین چیزی است که در بدو ورود به آشپزخانه به چشم می آید و با توجه به نوع دکوراسیون طراح، ممکن است که کابینت ها همه فضای دیوار و یا بخشی از فضای دیوار آشپزخانه را اشغال کنند. از این رو انتخاب رنگ کابینت از اولویت های بسیار مهم در آشپزخانه محسوب می شود. ممکن است همه افراد برای انتخاب رنگ مناسب کابینت آشپزخانه، به سراغ رنگ‌ قرمز نروند. ولی شاید رنگ قرمز برای اضافه کردن روح و نشاط به آشپزخانه، مناسب باشد. در آشپزخانه بالا، ترکیب کابینت قرمز در کنار لوازم جانبی استیل بر جذابیت و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه معاصر افزوده است و تابش نور خورشید از پشت پنجره های بزرگ، فضای آشپزخانه را بسیار روشن و درخشان نشان می دهد.

درب های شیشه ای مات کابینت در طراحی معاصر آشپزخانه محبوبیت زیادی دارد. همانطور که در تصویر بالا می بینید طراح از درب های شیشه ای مات در دکوراسیون این آشپزخانه معاصر استفاده کرده است. مدل کابینت شیشه ای از انواع کابینت ها با طرح های لوکس و متفاوت است که شما می توانید با نصب این کابینت ها دکوراسیون زیبا و مدرنی را در فضای آشپزخانه معاصر خود بوجود آوریداین مدل کابینت ها فضای آشپزخانه را دلباز و روشن تر می کنند و برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک می توانند گزینه مناسبی باشند.

 

دکوراسیون آشپزخانه های قرمز

 

جزیره قرمز با طراحی ساده این آشپزخانه بسیار چشم نواز و خیره کننده است. مهم نیست که شما آشپزخانه ی شما کوچک و یا بزرگ باشد، بلکه نکته این جاست که  جزیره ای حتی کوچک با یک رنگ متضاد با کابینت ها می تواند کنتراست زیبایی در آشپزخانه ی شما به وجود آورد. بهتر است جزیره آشپزخانه خود را با رنگهایی متفاوت و حتی از رنگ‌های جسورانه انتخاب کنید. زیرا جزیره رنگی آشپزخانه فضای کاری خیره کننده و بی نظیری را در آشپزخانه های مدرن و معاصر ایجاد می کند. جزیره آشپزخانه زیر علاوه بر داشتن سطح کارمناسب، در قسمت زیرین فضای بزرگ و بازی دارد که برای نگهداری ظروف کاربردی و دکوری بسیار مناسب است. کاربر از این فضا برای نگه داری از ظروف و حتی میوه استفاده کرده است.

شاید بهترین مدل های جزیره آشپزخانه، آنهایی باشد که برای فضاهای کوچک و تنگ طراحی شده است. اگر آشپزخانه کوچکی دارید دلیلی ندارد که قید استفاده از جزیره حتی با قفسه باز را بزنید. حتی جزیره های بسیار کوچک هم می توانند با قفسه های باز طراحی شوند. شاید عجیب باشد اما این کار باعث می شود فضای بسته آشپزخانه شما به نوعی جادار، باز و شیک به نظر بیاید.

 

دکوراسیون آشپزخانه های قرمز

 

کابینت قرمز سفید مدرن از ویژگیهای بارز این آشپزخانه بزرگ محسوب می شود. طراحی این کابینت ها بسیار بزرگ و جادار می باشد. کانترتاپ خاکستری کوارتز تضاد جذاب و چشمگیری با جزیره قرمز آشپزخانه ایجاد کرده است تا جاییکه به نقطه کانونی آشپزخانه تبدیل شده است. سنگ کوارتز یکی از سخت ترین متریال های در دسترس  برای صفحه کابینت و اپن جزیره آشپزخانه است و علاوه بر اینکه دهها سال زیبایی خود را حفظ می کند عمر طولانی و دوام زیادی دارد. مهم ترین مزایای کانتر تاپ کوارتز تنوع زیاد رنگ، الگو و بافت، دوام فوق العاده، آنتی باکتریال و مقاومت زیاد در برابر خراش می باشد.

طراح با انتخاب کفپوش مرمر دکوراسیون این آشپزخانه قرمز و سفید زیبا را به خوبی تکمیل کرده است. کفپوش های مرمر بسیار جذاب و براق هستند و هزینه ی بسیار بالایی دارند. شفافیت سنگ مرمر باعث می شود تا جذابیت آنها در زیر چراغ و لوستر چندین برابر شود.  با وجودی که این سنگ بسیار زود خش بر می دارد و سریع نیز لک می شود، ولی سنگی است دارای شخصیت و هویت که به آشپزخانه شما جمال و شکوه خاصی می بخشد که هیچ عنصر دیگری قادر به چنین کاری نیست.

 

ترکیب کابینت مشکی قرمز در کنار لوازم جانبی استیل بر جذابیت و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه معاصر افزاید. جزیره آشپزخانه خود را با رنگهایی متفاوت و حتی از رنگ‌های جسورانه انتخاب کنید. زیرا جزیره رنگی آشپزخانه فضای کاری خیره کننده و بی نظیری را در آشپزخانه های مدرن و معاصر ایجاد می کند. مهم ترین مزایای کانتر تاپ کوارتز تنوع زیاد رنگ، الگو و بافت، دوام فوق العاده، آنتی باکتریال و مقاومت زیاد در برابر خراش می باشد.

 

 

کابینت قرمز و سفید

 

انتخاب کابینت رنگ قرمز مات با تناژ صورتی در این آشپزخانه کلاسیک بسیار هوشمندانه می باشد. طراح تلاش کرده است تا با انتخاب کابینت قرمز و سفید شاد و گرم در برابر جزیره و کفپوش چوبی تضاد و کنتراست زیبایی را ایجاد کند. از آنجا که نورپردازی یکی از گزینه های فوق العاده مهم در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به شمار می آید، طراح توانسته است با نصب آویزهای مسی با طراحی متفاوت، گرما و نشاط بیشتری به این آشپزخانه کلاسیک زیبا ببخشد. خاصیت انعکاسی آن ها به آینه شبیه است و باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر به‌نظر بیاید. از آن‌جایی که این نوع فلزات نور را منعکس می‌کند، برای استفاده در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است. به یاد داشته باشید که رنگ مسی یک از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای فلزات به شمار می آید.

 

کابینت قرمز و سفید

 

دکوراسیون این آشپزخانه زیبا ترکیبی از سبک وینتیج و رترو می باشد. طراح از رنگ های سفید، سیاه و قهوه ای برای پس زمینه آشپزخانه استفاده کرده است که از رنگ های شایع در سبک وینتیج می باشد. طراح تلاش کرده است با انتخاب صندلی های بار سفید و قرمز، آویز قرمز آتشین در بالای جزیره و کاغذ دیواری های طرحدار به سبک کلاسیک دکوراسیون این آشپزخانه را به سبک رترو تکمیل کند. همانطور که در مقالات قبل گفتیم سبک وینتیج، یک سبک کلاسیک محسوب شود اما آنچه که امروز به طور کلی در ذهن مردم نقش بسته، این است که وینتیج سبکی نوستالژیک با عناصر کهنه و قدیمی است که یادآور خاطرات سالهای دور و گذشته می باشد و قاعده و الگوی خاصی ندارد. در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک وینتیج، استفاده از چوب مانند کفپوش، جزیره و مبلمان چوبی بسیار مرسوم است.

 

کابینت رنگ قرمز

 

ترکیب رنگ قرمز و مشکی، ترکیبی لوکس و سحر انگیز در دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود. تصویر بالا، نمونه ای زیبا و خیره کننده از یک آشپزخانه معاصر قرمز و مشکی می باشد. اگر چه افراد زیادی هستند که برای انتخاب رنگ مناسب کابینت آشپزخانه، به سراغ رنگ‌ قرمز نمی روند ولی شاید رنگ قرمز برای اضافه کردن گرما و صمیمیت به دکوراسیون آشپزخانه گزینه ای مناسب باشد. ولی به یاد داشته باشید که نباید تمام کابینت های آشپزخانه را به رنگ قرمز انتخاب کرد. زیرا اگر چند واحد کابینت را به این رنگ اختصاص دهید، جلوه و تاثیر بسزایی در دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد داشت. کابینت ها، صندلی های بار و کفپوش مشکی و جزیره قرمز از ویژگی های این آشپزخانه معاصر به شمار می رود. همچنین جزیره قرمز آشپزخانه نقطه قوت و کانونی این آشپزخانه معاصر محسوب می شود. 

 

انتخاب کابینت رنگ قرمز مات با تناژ صورتی در دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک بسیار هوشمندانه می باشد. در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک وینتیج، استفاده از چوب مانند کفپوش، جزیره و مبلمان چوبی بسیار مرسوم است. اگر چه افراد زیادی هستند که برای انتخاب رنگ مناسب کابینت آشپزخانه، به سراغ رنگ‌ قرمز نمی روند ولی شاید رنگ قرمز برای اضافه کردن گرما و صمیمیت به دکوراسیون آشپزخانه گزینه ای مناسب باشد.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا