دکوراسیون آشپزخانه با وسایل سیاه و سفید با طراحی زیبا

دکوراسیون آشپزخانه سفید مشکی بی شک می توان با وسایل آشپزخانه سفید مشکی به نتایج شگفت انگیزی در دکوراسیون آشپزخانه رسید. سیاه و سفید، دو رنگ متداول برای وسایل آشپزخانه است که در بین طراحان و مردم به دلیل قابلیت تطبیق پذیری باورنکردنی و بی نظیرش شناخته شده است.

وسایل آشپزخانه سفید همواره فضایی مناسب برای استفاده از رنگ های مختلف و ایجاد تضاد در دکوراسیون را ایجاد می کند. رنگ سفید، از جمله رنگ هایی است که نسبت به سایر رنگ ها بیشتر مورد توجه طراحان و ایده پردازان دکوراسیون قرار می گیرد. این رنگ به علت روشنایی ذاتی که در خود دارد، در عین سادگی باعث دلباز شدن فضای آشپزخانه می شود.

 

وسایل اشپزخانه سفید

 

رنگ مشکی در دکوراسیون آشپزخانه؛ از قرنیزها گرفته تا کانتر آشپزخانه جلوه ای برجسته و ویژه به فضا می دهد. به کار بردن وسایل آشپزخانه مشکی چیز عجیبی نیست اما این یک روند طراحی محسوب می‌شود که امروزه بسیار پرطرفدار شده است.

روش های بسیار خوبی برای کار با سرویس آشپزخانه سفید مشکی در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و جدید وجود دارد. به این معنا که می توان آنها را به عنوان یک رنگ متضاد و یا هماهنگ با رنگ کابینت یا کانتر آشپزخانه ترکیب کرد، اما گزینه های الهام بخش دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. تا پایان ما را در ایلکا همراهی کنید و از ایده های زیر برای زیباتر کردن دکوراسیون آشپزخانه سفید مشکی خود استفاده کنید.

 

دکوراسیون آشپزخانه با وسایل سفید شیک

 

 

وسایل اشپزخانه سفید

 

وسایل اشپزخانه سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک است و برای دکوراسیون آشپزخانه های روشن و باز چه راهی بهتر است از انتخاب کردن وسایل سفید که کاملاً با رنگ های دیگر مانند سیاه ترکیب می شوند. این یک استراتژی طراحی ساده است که در بسیاری از موارد مؤثر واقع می شود.

 

وسایل آشپزخانه سفید مشکی

 

وقتی وسایل آشپزخانه سفید با متریال های دیگر به رنگ های نرم و روشن درگیر می شوند، ترکیبی زیبا شکل می گیرد. به عنوان مثال در تصویر بالا، این آشپزخانه کوچک دارای کابینت های خاکستری روشن است و طراح به جای انتخاب وسایل استیل ضد زنگ و متضاد با رنگ کابینت ها از وسایل اشپزخانه سفید استفاده کرده است. اگرچه دو رنگ سفید و خاکستری هر دو از رنگ های خنثی محسوب می شوند ولی ترکیب آنها خیره کننده و آرام بخش است.

 

آشپزخانه با وسایل مشکی

 

لوازم سفید همچنین به روشن تر و دلباز شدن آشپزخانه ها کمک می کنند، به خصوص انتخاب آنها در آشپزخانه های فاقد پنجره و نور طبیعی بسیار عالی و کاربردی می باشد. در این تصویر کابینت های چوبی رنگ در ترکیب با کانتر های سفید براق، زیبا به نظر می رسند. طراح برای نورپردازی این اشپزخانه از لامپ های سقفی ال ای دی و آویز های زیبا در بالای کانتر جزیره استفاده کرده است.

این آشپزخانه به گونه ای طراحی شده است که بسیار روشن و مدرن به نظر می رسد. درحقیقت زیبایی شناسی از طریق عناصر مختلف حاصل می شود. در این تصویر ما شاهد یک آشپزخانه با وسایل سفید کامل نیستیم. طراح در کنار کابینت ها،کانتر آشپزخانه و لوازم سفید از کفپوش سیاه مات در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرده است. همچنین دستگیره های تیره کابینت جزیره کنتراست جذابی با جزیره سفید ایجاد کرده است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

 

در این رابطه بخوانید: ایده های مختلف و مدرن طراحی جزیره آشپزخانه

 

 

وسایل آشپزخانه مشکی

 

حتی اگر در طراحی آشپزخانه تمام کابینت ها، جزیره، کانتر و لوازم خانگی به رنگ سفید انتخاب شوند، باز هم آشپزخانه خسته کننده و بی رنگ و حل دیده نمی شود. حال اگر دوست ندارید فضایی کاملا سفید داشته باشید، می توانید مانند این تصویر از کفپوش چوبی به رنگ روشن استفاده کنید.

کفپوش های چوبی زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای آشپزخانه شما می دهد. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های سنتی و مدرن می باشد. اگر شما عاشق زیبایی های طبیعی هستید و قصد استفاده از یک متریال طبیعی برای کفپوش خود دارید، بهترین و مناسب ترین گزینه چوب می باشد.

 

دکوراسیون آشپزخانه با وسایل مشکی شیک

 

 

سرویس آشپزخانه سفید مشکی

 

اگرچه وسایل و لوازم خانگی سفید زیباتر هستند و طرفداران بیشتری دارند ولی لوازم خانگی مشکی نیز چیزی از آنها کم ندارد. شما می توانید ترکیب سرویس آشپزخانه سفید مشکی را در این آشپزخانه با کابینت های چوبی تیره مشاهده کنید که چقدر نفیس و شیک به نظر می رسد.

 

آشپزخانه ای سنتی با جزیره مشکی

 

فرقی نمی کند که دکوراسیون آشپزخانه شما از چه سبکی باشد، شما با خیال آسوده می توانید از وسایل آشپزخانه مشکی در فضا استفاده کنید. زیرا لوازم خانگی مشکی به دلیل ظاهر کلاسیکی که دارند، گزینه های خوبی برای انواع سبک ها می باشند. به این آشپزخانه سنتی خوب نگاه کنید. طراح در کنار کابینت های های چوبی تیره، کانترگرانیتی و دیوارپوش تراورتن از لوازم خانگی مشکی در تکمیل دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرده است و به نظر می رسد که همه چیز در جای خودش قرار دارد.

 

این مطلب را از دست ندهید: ایده هایی زیبا برای طراحی دیوار پشت سینک و گاز

 

 

وسایل آشپزخانه مشکی

 

وسایل آشپزخانه سفید مشکی به فضای این آشپزخانه جلوه ای شیک و چشمگیر بخشیده است. ترکیب آنها با کابینت های خاکستری، کفپوش چوبی و دیوارپوش سفید بسیار زیبا و چشمگیر می باشد. دکوراسیون خاکستری سفید این آشپزخانه، ترکیب رنگی آرام و به دور از هیجان است. انتخاب کابینت های خاکستری با کانتر سفید توانسته است فضای دکوراسیون را تا حد زیادی روشن کند. استفاده از رنگ چوب در کنار این ترکیب تا حد زیادی تعادل را در فضای آشپزخانه شما ایجاد می کند.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
نوین کابین گفته که : یکشنبه, 28 مهر 1398

سلام و وقت بخیر مطلب خیلی مفید و خوبی درباره رنگ کابینت بود می تونه خیلی به مخاطب ها کمک کنه. لذت بردیم از مطالبتون

مدیریت سایت در پاسخ گفته که : پنجشنبه, 2 آبان 1398

خوشحالیم که مفید بوده

گروه تولیدی ایلکا