دکوراسیون آشپزخانه 2019

آشپزخانه یکی از جذاب ترین مکان های هر خانه محسوب می شود چراکه آشپزخانه قلب خانه است و قلب خانه در آن می تپد. بنابراین بسیار مهم است که افراد خانواده در آن احساس آرامش، راحتی و زیبایی کنند. بدون شک دکوراسیون و نحوه ی چیدمان آشپزخانه می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روحیه ی اهالی منزل داشته باشد. به یاد داشته باشید که دکوراسيون کل فضاي خانه تحت تأثير دکوراسيون آشپزخانه می باشد و اين موضوع مهمي است که چه رنگ ها، متريال ها و طراحي هايي را براي کابینت آشپزخانه،کانتر آشپزخانه و دیگر فضا هاي آشپزخانه در نظر بگيريد زیرا بر ترکيب رنگي کل فضاي خانه تأثيرگذار خواهد بود.

 

دکوراسیون آشپزخانه های 2019

 

 انتخاب مناسب طرح و رنگ کابینت، کانترآشپزخانه و نورپردازی عالی از تصمیمات مهم طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های مدرن به شمار می آید. کانتر آشپزخانه از قسمتهای مهم فضای داخلی آشپزخانه بدلیل کاربرد بالا می باشد و لذا باید زیبا و مستحکم باشد. سنگ از مقاوم ترین مصالح موجود برای دکوراسیون داخلی است که علاوه بر زیبایی، دوام آن نیز بر ارزشش می افزاید. تنوع رنگ و طرح انواع مختلف متریال های صفحه کابینت آشپزخانه با هر نوع سبکی از دکوراسیون آشپزخانه امکان پذیر می باشد.

 همان طور که با نزدیک شدن سال جدید رنگ لباس ها و لوازم شخصی مان مطابق با مد روز تغییر می کند، طراحان مد و دکوراسیون آشپزخانه هم دست به کار شده و از جدید ترین دکوراسیون آشپزخانه در سال ۲۰۱۹ رونمایی می کنند! طرح های آشپزخانه در سال ۲۰۱۹ شامل نمونه هایی است که انتظار می رود طراحان دکوراسیون در سال جدید میلادی از آن استفاده کنند. طبیعتا طرح های آشپزخانه در سال ۲۰۱۹ سرشار از ایده های مدرن بوده و می تواند الگوی خوبی برای دکوراتورها و صاحبان خانه باشد.

ایلکا در این مطلب قصد دارد این مقاله را به دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۱۹ اختصاص دهد. تا پایان این مقاله همراه باشید:

 

طرح های آشپزخانه در سال ۲۰۱۹ سرشار از ایده های مدرن بوده و می تواند الگوی خوبی برای دکوراتورها و صاحبان خانه باشد. دکوراسيون کل فضاي خانه تحت تأثير دکوراسيون آشپزخانه می باشد و اين موضوع مهمي است که چه رنگ ها، متريال ها و طراحي هايي را براي کابینت آشپزخانه،کانتر آشپزخانه و دیگر فضا هاي آشپزخانه در نظر بگيريد زیرا بر ترکيب رنگي کل فضاي خانه تأثيرگذار خواهد بود.

 

استفاده از رنگ آبی زیبا و آرامبخش :

 

دکوراسیون آشپزخانه های 2019

 

استفاده از رنگ آبی در تناژ های مختلف تیره و روشن نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه در سال 2019 دارد. طراحان معتقدند این رنگ متنوع و فراگیر است و می تواند طرفداران زیادی را به خود جذب کند. رنگ آبی می تواند برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه رنگی کاربردی و مدرن محسوب شود و اگر با سایر رنگ ها به درستی ترکیب شود می تواند در محیط آشپزخانه زیبایی و جذابیت خاصی را ایجاد کند. برای اثرگذاری بیشتر این رنگ می توانید آبی را به صورت ترکیبی با سایر رنگ ها در طراحی داخلی آشپزخانه به کار ببرید.

 برای کابینت های مدرن مانند تصویر بالا رنگ آبی می تواند بهترین انتخاب باشد. رنگ آبی روشن می تواند نور را جذب کند بنابراین برای آشپزخانه هایی که همیشه گرم و پرنور هستند، این رنگ می تواند برای کابینت ایده مناسبی باشد. این کابینت های آبی رنگ در کنار کفپوش چوبی و بک اسپلش سنگی سفید دکوراسیون این آشپزخانه مدرن را تکمیل کرده اند. کفپوش چوبی به عنوان یکی از ترفندهای دکوراسیونی آشپزخانه، زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای آشپزخانه شما می دهد. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های سنتی و مدرن می باشد و با هر نوع سبکی سازگار است.

 

استفاده از شلف های چوبی :

 

دکوراسیون آشپزخانه های 2019

 

شلف های چوبی کلاسیک به آشپزخانه های ما نمایی جذاب و شیک می دهند. به نظر می رسد این شلف های جذاب در دکوراسیون های جدید هم در آشپزخانه های ما رخ نمایی کنند. قفسه های چوبی باز نه تنها زیبایی را با خود به آشپزخانه ما می آورند بلکه از نظر عملکرد نیز بسیار کاربردی خواهند بود. شما می توانید لوازم پر مصرف آشپزخانه خود مانند سرویس ادویه یا سرویس قند شکر، بشقاب های پلو خوری، سرویس چای خوری و هر آن چه که لازم است را در این شلف های چوبی قرار دهید. شلف های چوبی مکان مناسبی هم برای اشیاء تزئینی و لوکس خواهند بود. حتی شما می توانید گلدان های کوچک سبزیجات را بر روی آن ها قرار دهید. در هر صورت شلف های چوبی، بسیار زیبا و پرکاربرد خواهند بود و می توانند بخش جذابی دکوراسیون آشپزخانه جدید ما باشند.

 

استفاده از رنگ سیاه مات :

 

دکوراسیون آشپزخانه های 2019

 

تقریبا تمام طراحان و متخصصین صنعت مد به استفاده از رنگ سیاه مات و رنگ های تیره در سال 2019 باور دارند. همانطور که در این تصویر می بینید می توان رنگ سیاه مات را در کنار رنگ طلایی به کار برد تا ظاهر زیبایی ایجاد شود. همچنین ترکیب رنگ سبز و مشکی نیز در سال 2019 بسیار پر طرفدار است. بدون شک سياهي در آشپزخانه مي‌تواند نهايت زيبايي را به همراه داشته باشد؛ نمادي از تجمل، شكوه و مدرنيته!  ترکیب سفید و سیاه، از محبوب‌ترین ترکیب رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه به سبک های مختلف مانند مدرن، معاصر محسوب می شود. دکوراسیون سیاه و سفید از جمله دکوراسیون های است که علاوه بر به روز بودن در زمان های مختلف شما را هیچ گاه دچار خستگی از دکوراسیون آشپزخانه خود نمی کند. به کار بردن رنگ سیاه مات در آشپزخانه چیز عجیبی نیست اما این یک روند طراحی محسوب می‌شود که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. این نوع دکوراسیون برای آشپزخانه های مدرن براق و پرزرق و برق بسیار مناسب است.

 

استفاده از رنگ آبی در تناژ های مختلف تیره و روشن نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه در سال 2019 دارد. طراحان معتقدند این رنگ متنوع و فراگیر است و می تواند طرفداران زیادی را به خود جذب کند. شلف های چوبی مکان مناسبی هم برای اشیاء تزئینی و لوکس خواهند بود. بدون شک سياهي در آشپزخانه مي‌تواند نهايت زيبايي را به همراه داشته باشد؛ نمادي از تجمل، شكوه و مدرنيته! 

 

استفاده از صندلی نیمکتی :

 

دکوراسیون آشپزخانه های 2019

 

یکی دیگر از جلوه های مد سال 2019 دردکوراسیون آشپزخانه قرار دادن نیمکت برای نشستن است. می توانید از صندلی و نیمکت های هال یا پذیرایی استفاده کنید یا اینکه نیمکت های مخصوص آشپزخانه خریداری کنید. صندلی های نیمکتی دارای بارهای ذخیره سازی پنهان هستند که می توانند با صندلی های ناهارخوری شما هماهنگ باشد. قرار دادن صندلی نیمکتی  فضای آشپزخانه را به یک فضای زیبا و دیدنی تبدیل می کند و یک راه حل شیک برای دورهمی های شام دوستانه و خانوادگی می باشد.

در سال های اخیر، آشپزخانه و اتاق ناهارخوری به طور چشمگیری تبدیل به یک فضا برای دورهمی افراد خانواده و مهمانان شده است. جزیره های کوچک در آشپزخانه شامل میز اصلی یا میز کار می باشند، مکانی که خانواده ها و کودکان می توانند با یکدیگر در حال غذا خوردن به صحبت بپردازند.  چیزی که از همه بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه مورد توجه قرار می گیرد، میز آشپزخانه است. این عنصر در فضای آشپزخانه با نیمکت های اطراف آن محبوب شده است. زیرا صندلی های نیمکتی بسیار برای فضا مناسب است و در ذخیره سازی آن کمک شایانی می کند. مخصوصا در اشپزخانه های کوچکتر بسیار کاربردی تر هستند.

 

استفاده از ترکیب فلزات :

 

دکوراسیون آشپزخانه های 2019

 

استفاده از ترکیب فلزات با بافت و سبک های مختلف در دکوراسیون آشپزخانه از ویژگی بارز طراحی مد ۲۰۱۹ به شمار می رود. اگرچه انتخاب فلزات و ترکیب آنها یکی از ترفندهای دکوراسیونی آشپزخانه های مدرن است، اما می‌تواند نقش مهم و موثری در زیباترشدن آشپزخانه شما ایفا کند. ترکیب فلزاتی مانند نقره، طلا، برنج، آهن، مس و ... یک استراتژی عالی برای افزودن جذابیت بصری و عمق به فضای اشپزخانه به شمار می آید. کاربران همواره به فضاهای دارای بافت، لایه‌دار و گلچین شده علاقه مند هستند و ترکیب فلزات با هم یک راه آسان برای ایجاد این تصور است که لوازم فضایتان را طی چندین سال جمع‌آوری نموده‌اید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید طراح برای زیباتر شدن طراحی آشپزخانه از لوازم تزیینی مسی، دیوار کوب های برنجی و کانتر سنگ مرمر جزیره در کنار یکدیگر بهترین بهره را برده است.

 

استفاده از کاشی هایی با بافت هندسی در دیوارپوش آشپزخانه :

 

دکوراسیون آشپزخانه های 2019

 

دیوارپوش هایی با بافت هندسی از دیگر ویژگی های بارز مد سال 2019 در زمینه دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود. استفاده از یک دیوارپوش خوب با طراحی مناسب، یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تغییر اساسی در فضای آشپزخانه است. کاشی های هندسی در محیط آشپزخانه به دلیل اینکه مشابه الگوهای خطی عمل می کنند، هماهنگی به وجود می آورند. با این روش می توانید رنگ های متفاوتی را نیز بدون اینکه با هم تداخل داشته باشند، به دکوراسیون آشپزخانه وارد کنید. خطوط ایجاد شده از ملات بین کاشی ها، طبیعت اشکال هندسی را برجسته تر نشان می دهند و تضاد ایجاد شده باعث می شود رنگ خود را بهتر نشان دهد.

 

قرار دادن صندلی نیمکتی فضای آشپزخانه را به یک فضای زیبا و دیدنی تبدیل می کند و یک راه حل شیک برای دورهمی های شام دوستانه و خانوادگی می باشد. اگرچه انتخاب فلزات و ترکیب آنها یکی از ترفندهای دکوراسیونی آشپزخانه های مدرن است، اما می‌تواند نقش مهم و موثری در زیباترشدن آشپزخانه نیز ایفا کند. کاشی های هندسی در محیط آشپزخانه به دلیل اینکه مشابه الگوهای خطی عمل می کنند، هماهنگی به وجود می آورند.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا