کابینت مشکی، جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه های لوکس

آشپزخانه فضایی است که بیشترین وقت از عمرمان در آنجا می گذرد، آشپزخانه ای که اصلی ترین بخش خانه و زندگی را تشکیل داده و قلب یک خانه محسوب می شود. امروزه دیگر از آشپزخانه های تنگ و تاریک و جدا از فضاهای دیگر خانه خبری نیست، در گذشته که آشپزخانه ها به دور از فضاهای دیگر منازل بودند، شاید دکوراسیون و یا انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه، نوع کابینت‌ها و رنگ و جنس متریال کانتر آشپزخانه دارای اهمیت چندانی نبود. اما امروزه که خانه ها مدرن شده اند و آشپزخانه ها دارای دید کامل به نشیمن و دیگر فضاهای خانه هستند، اهمیت استفاده از رنگ و حتی جنس کابینت بر دکوراسیون کل منزل بیش از پیش بیشتر شده است.

کابینت آشپزخانه از انواع تجهیزاتی است که می تواند چهره ای جذاب و متفاوت به دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدهد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه، بیشتر افراد و مالکان خانه تمایل دارند تا با تعویض کابینت آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر داده و از کابینت های مدرن وشیک برای تزئین آشپزخانه ی جدید خود استفاده کنند. از آنجا که جنس و رنگ های کابینت های آشپزخانه بسیار متنوع است، معمارها و طراحان داخلی با توجه به سلیقه مشتری و فضای آشپزخانه، کابینت آشپزخانه را انتخاب می کنند.

 

آشپزخانه هایی با کابینت مشکی

 

البته اگر جسور و شجاع هستید و از زیبایی لذت می برید، کابینت مشکی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. به هیچ عنوان به انتخاب خودتان شک و تردید نداشته باشید زیرا رنگ مشکی هرگز از مد نمی افتد و یکی از فضاهایی که خیلی از آن استفاده می شود، آشپزخانه است. رنگ مشکی بسیار انعطاف پذیر است و آن را می توان با طرح های بسیاری هماهنگ کرد.  این موضوع می تواند فوق العاده چشمگیر باشد و به عنوان یک سبک منحصر به فرد عمل کند. مشکی تنها یک رنگ مشکی نیست!

برخی از طراحان دکوراسیون داخلی، اغلب آشپزخانه با کابینت مشکی را پیشنهاد می‌کنند. با ایلکا همراه شوید و از دیدن این آشپزخانه های زیبا با کابینت مشکی لذت ببرید و ایده بگیرید.

 

کابینت آشپزخانه از انواع تجهیزاتی است که می تواند چهره ای جذاب و متفاوت به دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدهد. انتخاب رنگ و حتی جنس کابینت آشپزخانه در دکوراسیون کل آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد. رنگ مشکی هرگز از مد نمی افتد و یکی از فضاهایی که خیلی از آن استفاده می شود، آشپزخانه است. رنگ مشکی بسیار انعطاف پذیر است و آن را می توان با طرح های بسیاری هماهنگ کرد.  

 

آشپزخانه هایی با کابینت مشکی

 

در تصویر بالا، آشپزخانه ای بسیار زیبا با کابینت های مشکی بلند با دستگیره های نقره ای مشاهده می کنید. کانتر سفید مرمر تضاد و کنتراست جذابی با کابینت های مشکی به وجود آورده است و بر زیبایی این آشپزخانه لوکس افزوده است. طراحی کابینت بلند تا سقف یکی از ترفندهای دکوراسیونی برای آشپزخانه های شیک و مدرن است. فراموش نکنید که کابینت ها منحصرا اجزایی برای قرار دادن وسایل آشپزخانه به شمار نمی آیند، بلکه شما باید به جزییات دیزاین کابینت ها نیز دقت کنید تا بتوانید دکوراسیونی متفاوت و ایده آل را در فضای آشپزخانه خود به وجود آورید. کابینت‌های امروزی همه بلند بوده و نزدیک به سقف هستند. اگر سقف آشپزخانه شما بلند است و شما نگران این هستید که نمی توانید از کابینت های بالا به خوبی استفاده کنید، می توانید قسمت بالا کابینت ها را مانند تصویر بالابه صورت ویترین شیشه ای طراحی کنید.

 

آشپزخانه هایی با کابینت مشکی

 

شاید شما نیز مانند بیشتر افراد در هنگام انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه سنتی خود به رنگ مشکی فکر نکنید و انتخاب آن را گزینه ای مناسب ندانید. ولی همانطور که در تصویر بالا می بینید این کابینت های مشکی زیبا به خوبی با سبک سنتی دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ می باشد. کانتر چوبی جزیره و آویز فلزی با طراحی قدیمی در کنار این کابینت های زیبا، فضای آشپزخانه را سنتی کرده است. طراح این آشپزخانه لوکس با انتخاب کفپوش چوبی، دکوراسیون آشپزخانه سنتی خود را می کند.  

کفپوش چوبی آشپزخانه زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای آشپزخانه شما می دهد. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های سنتی و مدرن می باشد و با هر نوع سبکی سازگار است. اگر شما عاشق زیبایی های طبیعی هستید و قصد استفاده از یک متریال طبیعی برای کفپوش و کانتر آشپزخانه خود دارید، بهترین و مناسب ترین گزینه چوب می باشد. صفحات چوبی زیبایی و گرما دارند و استرس را از ما دور می کنند.

 

آشپزخانه هایی با کابینت مشکی

 

ترکیب کابینت های مشکی با طراحی ساده و لوازم استیل بسیار جذاب است و بر زیبایی دکوراسیون این آشپزخانه لوکس افزوده است. کانتر و بک اسپلش براق سنگی از دیگر ویژگیهای این آشپزخانه شیک به شمار می رود. بک اسپلش یکی از بهترین فضاها ی داخلی آشپزخانه برای استفاده از طراحی زیبا و جذاب می باشد. انتخاب بک اسپلشی با طراحی خاص و متفاوت می تواند نمای آشپزخانه شما را متحول سازد و مطمئنا دکوراسیون آشپزخانه شما با بک اسپلش، جذاب و ایده آل می شود. اجرای سنگ مرمر بدلیل زیبایی و استحکام یکی از گزینه های مناسب بک اسپلش به شمار می رود.

 

طراحی کابینت بلند تا سقف یکی از ترفندهای دکوراسیونی برای آشپزخانه های شیک و مدرن است. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های سنتی و مدرن می باشد و با هر نوع سبکی سازگار است. انتخاب بک اسپلشی با طراحی خاص و متفاوت می تواند نمای آشپزخانه شما را متحول سازد و مطمئنا دکوراسیون آشپزخانه شما با بک اسپلش، جذاب و ایده آل می شود.

 

آشپزخانه هایی با کابینت مشکی

 

دکوراسیون این آشپزخانه لوکس بر پایه ی سیاه و سفید طراحی شده است. بک اسپلش سیاه و سفید با طراحی هندسی در کنار کابینت مشکی آشپزخانه بسیار چشمگیر می باشد. کانتر مرمر سفید بر روی کابینت های مشکی باعث افزایش دید بصری آشپزخانه شده است. کانتر مرمر با ظرافت کلاسیک خود  آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت  اپن و صفحه کابینت آشپزخانه مرمر روز به روز  افزایش می یابد و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این اپن و صفحه کابینت مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است و در مقابل صفحه کابینت سنگ مرمر متخلخل است، در برابر مواد اسیدی مانند آب گوجه فرنگی مقاومت زیادی ندارد و توسط اقلام سنگین شکسته و یا ترک خورده می شود.

 

آشپزخانه هایی با کابینت مشکی

 

اگر به دنبال یک سبک شیک و پر زرق و برق هستید، ما به شما رنگ مشکی براق را پیشنهاد می کنیم که باعث انعکاس نور به کف و سقف می شود و بهتر است برای کف از یک متریال روشن استفاده کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراحی این کابینت های مشکی براق با کانتر های سیاه و سفید، دکوراسیون این آشپزخانه را بسیار رویایی و سحرانگیز نشان می دهد. ترکیب سفید و سیاه، از محبوب‌ترین ترکیب رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه به سبک های مختلف مانند مدرن، معاصر محسوب می شود. دکوراسیون سیاه و سفید از جمله دکوراسیون های است که علاوه بر به روز بودن در زمان های مختلف شما را هیچ گاه دچار خستگی از دکوراسیون آشپزخانه خود نمی کند. به کار بردن رنگ های مشکی در آشپزخانه چیز عجیبی نیست اما این یک روند طراحی محسوب می‌شود که امروزه بسیار پرطرفدار شده است. این نوع دکوراسیون برای آشپزخانه های مدرن براق و پرزرق و برق بسیار مناسب است.

 

 

آشپزخانه هایی با کابینت مشکی

 

کنتراست و تضاد کابینت های مشکی با جزیره سفید در این آشپزخانه سنتی، مجموعه ای منحصر به فرد، چشم نواز و به یاد ماندنی است. این ویژگی نه تنها برای طراحی متفاوت رنگ آن، بلکه به دلیل انتخاب اکسسوریهای قدیمی وافسانه ای می باشد. آویزهای قدیمی و زیبا در بالای جزیره از دیگر ویژگی دکوراسیون این آشپزخانه سنتی به شمار می رود. به یاد داشته باشید که نورپردازی جزیره ی آشپزخانه جدا از نورپردازی کل آشپزخانه می باشد. زیرا اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود و افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره ی آشپزخانه جمع می شوند. بنابراین لازم است که نورپردازی بالای جزیره کاربردی و اصولی باشد.

 

 

محبوبیت  اپن و صفحه کابینت آشپزخانه مرمر روز به روز  افزایش می یابد و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. ترکیب سفید و سیاه، از محبوب‌ترین ترکیب رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه به سبک های مختلف مانند مدرن، معاصر محسوب می شود. کنتراست و تضاد کابینت های مشکی با جزیره سفید در آشپزخانه سنتی، مجموعه ای منحصر به فرد، چشم نواز و به یاد ماندنی است.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا