مدل آشپزخانه اپن با طراحی های شیک و مدرن

امروزه در طراحی داخلی بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها از آشپزخانه اپن استفاده می شود. این مدل طراحی بدلیل محبوبیت و کاربرد بالایی که دارد، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.  

مدل اپن آشپزخانه می تواند برروی زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی منزل شما نیز موثر باشد. اپن آشپزخانه فضای بین پذیرایی و آشپزخانه را از هم جدا می کند. فراموش نکنید نحوه چیدمان آشپزخانه های اپن اهمیت زیادی دارد زیرا فضای این آشپزخانه ها از مکان های مختلف منزل مانند پذیرایی و اتاق نشیمن قابل رویت است.

 

مدل آشپزخانه اپن با طراحی های شیک و مدرن

 

در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه، موارد زیادی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید و گزینه های بسیاری که باید از بین آنها بهترین ها را انتخاب کنید. انتخاب سبک و رنگ کابینت، نوع متریال روی کانترآشپزخانه و نوع کابینت آشپزخانه عوامل بسیار مهمی هستند، زیرا دکوراسیون و عملکرد فضا را مشخص می کنند. سنگ روی کابینت آشپزخانه بدلیل کاربرد بالا باید زیبا و مستحکم باشد. سنگ از مقاوم ترین مصالح موجود برای دکوراسیون داخلی است که علاوه بر زیبایی، دوام آن نیز بر ارزشش می افزاید.

اجرای سنگ کورین برای طرح اپن سنگی بهترین انتخاب است. زیرا صفحه کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. کورین بهترین سنگ  از لحاظ زیبایی و استحکام می باشد. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین است. این سنگها تنوع بسیار زیادی در نوع رنگ، بافت و شکل دارند.

با ایلکا همراه شوید و از دیدن انواع مدل سنگ اپن آشپزخانه با طراحی های شیک و مدرن لذت ببرید.

 

اپن آشپزخانه با سنگ برروی زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی منزل بسیار تاثیرگذار است. اجرای سنگ کورین برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه بهترین گزینه می باشد. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین به شمار می رود.

 

مدل اپن آشپزخانه باز

 

مدل اپن آشپزخانه باز

 

در آشپزخانه هایی که با مدل اپن باز طراحی می شوند، فضای داخل آشپزخانه به خاطر نوع طراحی دیوارها و کابینت های آشپزخونه، به طور کامل از خارج آشپزخونه قابل دیدن است. طراحی اپن آشپزخانه باز، فضای داخل خانه را بسیار بزرگ و دلباز نشان می دهد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید آشپزخانه توسط اپن جزیره باز از نشیمن خانه جدا شده است.

نورپردازی مناسب، یکی از نکات ضروری در هنگام طراحی اپن جزیره آشپزخانه می باشد. به یاد داشته باشید که نورپردازی جزیره ی آشپزخانه جدا از نورپردازی کل آشپزخانه می باشد. زیرا اپن باز جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود و افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره آشپزخانه جمع می شوند. بنابراین لازم است که نورپردازی بالای جزیره کاربردی و اصولی باشد. نورپردازی در طراحی هر فضایی بسیار مهم است، اما در آشپزخانه، نورپردازی بالای جزیره بدلیل درخشش، زیبایی و کارایی بیشتر امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد.

 

مدل اپن آشپزخانه با دو جزیره مجزا

 

مدل اپن آشپزخانه با دو جزیره مجزا

 

با حرکت طراحان به سمت گسترش آشپزخانه باز، جزیره آشپزخانه به یک ضرورت تبدیل شده است. حتی اگر شما در آشپزخانه خود فضای گسترده و باز بیشتری دارید، می توانید با یک طرح هوشمند و نصب دو جزیره مجزا، جریان و عملکرد ترافیک آشپزخانه خود را بهبود بخشید. جزیره هایی که از طراحی هوشمندانه بهره ببرند علاوه بر اینکه جلوه ای بی نظیر به دکوراسیون آشپزخانه می بخشند، با انجام چند وظیفه در یک زمان، پخت و پز در فضای آشپزخانه را هم بسیار آسان تر از مدل های بدون جزیره می کنند. شاید مهم ترین نقشی که جزیره های آشپزخانه بازی می کنند دور هم جمع کردن خانواده است. بیشتر خانواده ها دوست دارند که در آشپزخانه به صرف غذا یا میان وعده دور هم جمع شوند و از کنار هم بودن لذت ببرند.

این آشپزخانه مدرن و زیبا به وسیله دو جزیره مجزا از نشیمن خانه جدا شده است. جزیره سفید با کانتر چوبی کنتراست و تضاد جذابی را ایجاد کرده است. طراح از آویز های زیبا و لامپ های LED برای نورپردازی آشپزخانه انتخاب کرده است. دکوراسیون سفید آشپزخانه، نورپردازی مخفی و آویزهای زیبای بالای اپن جزیره باعث دلباز و روشن تر شدن آشپزخانه شده اند.

 

مدل اپن آشپزخانه چوبی

 

مدل اپن آشپزخانه چوبی

 

اگرچه مدل اپن چوبی این آشپزخانه به صورت یکپارچه است ولی قسمت فضای غذا خوری از دیگر قسمت های اپن آشپزخانه جدا شده است. طرح اپن چوب یکی از شیک‌ترین طرح‌ها برای اپن و دکوراسیون به شمار می رود و طرفداران مخصوص به خود را دارد. طراح این آشپزخانه از متریال چوب برای کابینت ها، اپن، صندلی های بار و کفپوش استفاده کرده است. از آنجا که چوب متریالی است که گرمای خاصی به فضا بخشیده و محیط را صمیمی‌تر نشان می دهد از محبوبیت زیادی در بین طراحان و صاحبان خانه برخوردار است.  

 

طراحی اپن آشپزخانه باز، فضای داخل خانه را بسیار بزرگ و دلباز نشان می دهد. نورپردازی بالای جزیره بدلیل درخشش، زیبایی و کارایی بیشتر امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد. مهم ترین نقشی که جزیره های آشپزخانه بازی می کنند دور هم جمع کردن خانواده است. طرح اپن چوب یکی از شیک‌ترین طرح‌ها برای اپن و دکوراسیون به شمار می رود و طرفداران بسیاری دارد.

 

مدل اپن آشپزخانه مدرن

 

مدل اپن آشپزخانه مدرن

 

مدل اپن آشپزخانه مدرن و کابینت های بلند چوبی تیره نشان از به روز بودن طراحی و دکوراسیون این آشپزخانه زیبا دارد. در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه مدرن، کابینت هایی با رنگ تیره بسیار محبوب هستند. رنگ هایی با تن اسپرسو و مات، به کابینت ها روح و گرما می بخشند. اغلب در آشپزخانه های مدرن تضاد و کنتراست به وفور یافت می شود و این ویژگی منحصربه فرد بر زیبایی دکور آشپزخانه می افزاید.

 

مدل اپن آشپزخانه با کانتر سنگی

 

مدل اپن آشپزخانه با کانتر سنگی

 

بسیار مهم است که انتخاب مدل آشپزخانه با فضای طراحی خانه متناسب باشد. طراح با ذوق این خانه لوکس با انتخاب این مدل اپن آشپزخانه با سنگ مرمر دکوراسیون این آشپزخانه شیک را تکمیل کرده است. از قدیم تا به امروز سنگ های طبیعی یکی از بهترین و مناسب ترین انواع متریال های کانترآشپزخانه بوده  است. چرا که سنگ طبیعی یک متریال زنده است و بدلیل تنوع رنگ بالا نظر آرشیتکت ها و طراحان را به خود جلب می کند.

انواع صفحه کابینت و کانترتاپ سفید آشپزخانه به خوبی با سبک های مختلف طراحی و دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شده و تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما خواهند داشت. اگر شما نیز به صفحه کابینت سفید علاقه دارید، می توانید از بین متریال های مختلف مانند گرانیت، کورین، کوارتز و دیگر متریال ها یکی را انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که نه تنها ظاهر و رنگ کانترتاپ مهم است، بلکه شما باید متریالی را انتخاب کنید که با دکوراسیون آشپزخانه ی شما کاملا مناسب باشد.

 

مدل اپن آشپزخانه های پر ترافیک

 

مدل اپن آشپزخانه های پر ترافیک

 

طراحی این آشپزخانه به گونه ای است که فضای خالی وسط آشپزخانه محل ترافیک و رفت و آمد به جاهای دیگر خانه است. بنابراین طراح با استفاده از دو اپن مجزا هم فضای آشپزخانه را از نشیمن جدا کرده است و هم محل رفت و آمد از وسط آشپزخانه را برای افراد خانواده بازگذاشته است. طراح توانسته است تا با قرار دادن دو جزیره دوبل در داخل آشپزخانه فضای مناسب برای دور همی خانوادگی و دوستانه فراهم کند. جزایر دوبل عناصری مفید و کاربردی در آشپزخانه های بزرگ محسوب می شوند. این عناصر چند کاره با عملکرد بالا علاوه بر اینکه به کارایی آشپزخانه می افزایند، باعث زیبایی آشپزخانه نیز شده و می تواند نحوه کار در آشپزخانه را به کل تغییر می دهد.

 

در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه مدرن، کابینت هایی با رنگ تیره بسیار محبوب هستند. از قدیم تا به امروز سنگ های طبیعی یکی از بهترین و مناسب ترین انواع متریال های کانترآشپزخانه بوده است. قرار دادن جزیره دوبل در داخل آشپزخانه فضای مناسب را برای دور همی خانوادگی و دوستانه فراهم می کند.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا