انواع مدلهای خیره کننده جزیره آشپزخانه های جدید با طراحی خلاقانه

امروزه مدل های جدید جزیره آشپزخانه طوری طراحی می شوند که نه تنها برای فضاهای کوچک قابل استفاده و کاربردیست بلکه می تواند نظر آن دسته از افرادی که تصور می کنند جزیره تنها فضای آشپزخانه را تنگ می کند را نیز به سمت خود جلب کند. بیشتر طراحان داخلی بر این باورند جزیره هایی که به طور خلاقانه و هوشمندانه طراحی شده اند علاوه بر اضافه کردن جلوه ای بی نظیر و خیره کننده به دکوراسیون آشپزخانه، با انجام چند وظیفه در یک زمان، پخت و پز در فضای آشپزخانه را بسیار آسان و لذت بخش تر می کنند. مطمئنا استفاده از اپن جزیره آشپزخانه مدرن و خلاقانه در طراحی دکوراسیون داخلی تصور شما از یک آشپزخانه رویایی را به حقیقت تبدیل می کند.

 

 

 در طراحی جزیره های مدرن امروزی, اصولاً از سبک های ترکیبی در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی جزیره با ترکیبی از چوب، فلز و سنگ ساخته می شود اما نکته ایی که باید به آن توجه شود، ارتباط بین رنگ ها در سطح نهایی جزیره و دیگر بخش های آشپزخانه می باشد. همانطور که پیشتر در مقالات بیان کردیم،کانتر جزیره از قسمتهای مهم فضای داخلی آشپزخانه بدلیل کاربرد بالا می باشد و لذا باید زیبا و مستحکم باشد.

 

 اجرای کورین و اجرای کوارتز برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه بهترین انتخاب است. زیرا سنگ کابینت کورین در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارند.

 

در این مطلب با جزیره هایی آشنا خواهید شد که تعریف جدیدی از آشپزی و طراحی را برای شما کاربر عزیز تداعی می کنند. پس با ایلکا همراه شوید.

 

 

جزیره مرمر با طراحی زیبا و خلاقانه به نقطه کانونی این آشپزخانه مدرن تبدیل شده است. ترکیب رگه های خاکستری سنگ مرمر در کانتر آشپزخانه و دیوارپوش آشپزخانه با کابینت های خاکستری بسیار زیبا، خیره کننده و دیدنی می باشد. البته نمی توان تاثیر زیاد صندلی های بار جزیره با طراحی متفاوتشان را در زیبایی بیشتر جزیره نادیده گرفت. اگرچه صفحات کابینت مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب هستند ولی فراموش نکنید که سنگ مرمر متخلخل است و در برابر مواد اسیدی مانند آب گوجه فرنگی مقاومت زیادی ندارد.

 

 

جزیره بزرگ با گوشه های گرد و لبه های اریب دراین آشپزخانه مدرن بسیار تماشایی است و نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. ترکیب کابینت های سفید و تمیز با وسایل استیل براق شگفت انگیز است. کابینت های بدون قاب و ساده، وسایلی فلزی و براق و همچنین استفاده از وسایل تزئینی اندک از ویژگیهای بارز آشپزخانه های مدرن می باشد. فراموش نکنید کابینت ها ستون اصلی آشپزخانه مدرن هستند و اندازه و طرح ها پیکربندی کابینت ها را تشکیل می دهند. در طراحی کابینت های مدرن علاوه بر رعایت این اصول، به یکپارچگی درب ها و قرارگیری آن ها در یک قاب مشخص نیز تاکید می شود. به این صورت که زمانیکه درب ها ی کابینت بسته است مرزی بین کابینت ها به چشم نمی خورد و فقط خط باریکی بین پنل های افقی درب هاست که ابعاد کار را نشان می دهد.

 

 

طراحی این جزیره ساده با کانتر بزرگ چوبی بسیار زیبا و کاربردی می باشد. جذابیت ترکیب کانتر چوبی با بدنه آبی جزیره بسیار دیدنی و غیر قابل انکار است تا جاییکه آن را به عنوان نقطه کانونی این آشپزخانه می شناسند. ابزار نورپردازی بالای جزیره کاملا با سبک جزیره مطابقت دارد. این مدل جزیره بیشتر برای افراد دوستدار طبیعت مناسب می باشد چراکه متریال چوب طبیعی صندلی های بار و کانتر جزیره در کنار گلدان هایی از گیاهان طبیعی بر روی کانتر و بالای آن به فضای آشپزخانه احساس شادابی و سرزندگی القا می کند. طراحی این جزیره به گونه ایست که می توان از آن در آشپزخانه های به سبک مدرن و سنتی استفاده کرد.

 

 

اگر در جستجوی جزیره ای مناسب برای آشپزخانه مینیمالیست خود هستید، این جزیره زیبا می تواند انتخابی ایده آل و شایسته باشد. این جزیره زیبا به شکل هندسی و کاملا از متریال سنگ درست شده است. تصویر رگه های سیاه سنگ جزیره در کنار صندلی های سیاه بار در نظر بیننده بسیار دیدنی و شگفت انگیز  می باشد. سبک دکوراسیون مینیمال از انواع سبک های ساده است که با حذف جزئیات اضافی باعث ایجاد فضایی آرامش بخش و دلنشین در آشپزخانه می شود. چیدمان ساده، استفاده از وسایل با شکل هندسی خاص و حفظ تعادل از انواع اصول سبک دکوراسیون مینیمال به شمار می رود. در دکوراسیون آشپزخانه های مینیمال از رنگ سفید به عنوان رنگ پایه استفاده می شود و این رنگ می تواند پیوستگی را بین دیوار و کفپوش و مبلمان مورد استفاده در فضای آشپزخانه ایجاد کند و علاوه بر این رنگ سفید می تواند سادگی و آرامش را به فضای آشپزخانه القا کند.

 

 

جزیره این آشپزخانه نمونه ای زیبا و مدرن از یک جزیره دراز( طویل) می باشد. اگر فضای آشپزخانه ی شما  اجازه دهد، یک جزیره طویل می تواند فرصتی طلایی برای طراحی و دکوراسیون چشمگیر و کاربردی آشپزخانه باشد. جزیره های طویل آشپزخانه مزایای زیادی دارند. مهم ترین مزیت این جزیره ها این است که شما می توانید فضای بین آشپزخانه و نشیمن خانه را با جزیره های دراز از هم جدا کنید. بسیار مهم است که نورپردازی بالای جزیره زیبا و کاربردی باشد. منظور از نورپردازی در آشپزخانه، صرفا استفاده از لوسترها و چراغ های خیلی گرانقیمت و فانتزی نیست بلکه منظور، بکارگیری یک نورپردازی صحیح و به جا در آشپزخانه است که با طراحی داخلی آشپزخانه هماهنگ باشد و به زیبایی و وقار آشپزخانه بیافزاید. جزیره های دراز بهترین گزینه برای سرو غذا، پخت و پز و همچنین مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی ودوستانه می باشند.  

 

اگر قصد خرید، اجرا و یا مشاوره در زمینه کورین را دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا تماس بگیرید. گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیتی طولانی دارد.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا