دکوراسیون آشپزخانه های سبز، آرام بخش و زیبا

آشپزخانه یا به عبارتی قلب خانه، فضایی دلچسب برای پخت و پز و یادآور غذاهای دوست داشتنی و خوشمزه است. از آنجا که محیط آشپزخانه به دلیل پخت و پز ابداً سرد نیست بنابراین باید رنگ هایی را در دکوراسیون آشپزخانه به کار ببریم که این احساس گرما را کم کند و حس خنکی در محیط آشپزخانه به وجود آورد. رنگ سبز ترکیبی از دو رنگ سرد و گرم زرد و آبی است که منجر به ایجاد ویژگی های متمایز در آن شده است.

دکوراسیون آشپزخانه های سبز به خاطر زیبایی، آرامش و دلنشین بودن بسیار پر طرفدار هستند. رنگ سبز را می توان در کابینت ها، دیوار، اپن جزیره و لوازم آشپزخانه استفاده کرد و از تاثیرات متفاوت و بی نظیر آن در دکوراسیون آشپزخانه نهایت استفاده را برد. احساس آرامش، امید و برطرف کننده ی خستگی از جمله خصوصیات بارز دکوراسیون آشپزخانه های سبز به شمار می روند.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سبز، آرام بخش و زیبا

 

رنگ سبز رنگی ایده آل برای آشپزخانه محسوب می شود و بهتر است از این رنگ زیبا برای دیوارها، بک اسپلش، کابینت آشپزخانه، کانتر آشپزخانه و ... به طور انتخابی و ترکیب با رنگ های دیگر استفاده شود.

 

به این نکته توجه داشته باشید که رنگ سبز در عین زیبایی و آرامش بخش بودن می تواند بعد از طولانی مدت کسل کننده شود. بنابراین طراحان توصیه می کنند برای رهایی از حس کسل کنندگی آن بهتر است از رنگ های مکمل و رنگ سبز با درجه ایده آل و مقدار مناسب در دکوراسیون آشپزخانه استفاده شود. رنگ های خاکستری، سفید، قهوه ای و البته رنگ قرمز از جمله رنگ هایی هستند که می تواند مکملی مناسب برای رنگ سبز باشد.

اگر از طرفداران رنگ سبز هستید با ایلکا همراه شوید. در ادامه مطلب چند ایده جالب و خلاقانه از دکوراسیون آشپزخانه ی سبز را به شما عزیزان ارائه می دهیم تا شاید الهام بخش دکوراسیون آشپزخانه شما باشد.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سبز، آرام بخش و زیبا

 

طراح از رنگ های زیبای سبز، طلایی و قهوه ای برگ های پاییزی برای دکوراسیون این آشپزخانه پر انرژی الهام گرفته است. بک اسپلش موزاییکی سفید و سبز با تناژهای مختلف در نظر بیننده بسیار چشمگیر و خیره کننده می باشد. جزیره سبز با کانتر قهوه ای و پنجره های بزرگ با قاب طلایی بر زیبایی این آشپزخانه افزوده است. نورپردازی مناسب بالای جزیره از دیگر ویژگی های بارز این دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سبز، آرام بخش و زیبا

 

کابینت آشپزخانه خانه مهمترین و اولین چیزی است که در بدو ورود به آشپزخانه به چشم می آید و چنانچه رنگ سبز برای آن در نظر بگیرید، این رنگ به آسانی تبدیل به رنگی غالب در آشپزخانه شما می شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید رنگ سبز پسته ای کابینت ها فضا را بسیارخوشایند و دلپذیر کرده و باعث افزایش دید بصری آشپزخانه شده است. کانتر گرانیتی به رنگ بژ انتخابی مناسب و هوشمندانه برای این کابینت های سبز می باشد. چراکه هارمونی متفاوت و زیبای بین آنها،کابینت ها را به نقطه کانونی آشپزخانه تبدیل می کند.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سبز، آرام بخش و زیبا

 

با استفاده از طرح و رنگ های شجاعانه یک طراحی فوق العاده و تاثیرگذار برای دکوراسیون آشپزخانه خود خلق کنید. یکی از دکورهایی که می تواند زیبایی بخش آشپزخانه شما باشد دیوار پشت سینک ظرفشویی و گاز( بک اسپلش) است. در تصویر بالا دیوار سبز پشت گاز پر انرژی و نفس گیر است و به خوبی با کابینت ها و جزیره سفید آشپزخانه هماهنگ می باشد. طراح تلاش کرده است تا با استفاده از لوازم تزیینی زرد و نارنجی در طولانی مدت فضای شاد و پرانرژی آشپزخانه را حفظ کند.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سبز، آرام بخش و زیبا

 

آرامش و سادگی را با مشاهده دکوراسیون این آشپزخانه با تمام وجود احساس خواهید کرد. جذابیت کنتراست بین کابینت های سبز با کانتر گرانیت مشکی بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه افزوده است. گلدان های کوچک و سبز پشت پنجره و روی کانتر آشپزخانه حس زندگی و شادابی را به فضای آشپزخانه القا می کند. جزیره کوچک دست ساز با فضای سنتی آشپزخانه هماهنگی خوبی دارد. این مدل جزیره برای آشپزخانه های کوچک مناسب است. زیرا علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کند، شما می توانید از فضای خالی زیر جزیره برای قرار دادن وسایل اضافی به بهترین نحو استفاده کنید.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سبز، آرام بخش و زیبا

 

آشپزخانه ی بالا نمونه ای زیبا از دکوراسیون یک آشپزخانه معاصر را نشان می دهد. طراحی‌های جسورانه، استفاده از فناوری و متریالهای جدید از ویژگی های مهم در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های معاصر می باشد. طراحان در دکوراسیون معاصر از متریال های جدید مانند سنگ گرانیت، سرامیک پرسلان و کورین برای کانتر و پیشخوان آشپزخانه استفاده می کنند.

 ترکیب بک اسپلش و صفحه کابینت گرانیت سیاه با کابینت های سبز، خیره کننده و چشم گیر می باشد. نورپردازی مناسب و تابش نور خورشید از پنجره بر زیبایی و درخشش کابینت ها افزوده است و فضای آشپزخانه را روشن و دلباز نشان می دهد.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا