دکوراسیون آشپزخانه هایی شیک با کانتر چوبی

تا همین اواخر، طراحان استفاده از متریال چوب را در فضاهایی که رطوبت بالایی دارند مانند آشپزخانه و حمام را مناسب نمی دانستند. اما امروزه با توجه به نوع چوب انتخابی و سیلر دیگر لازم نیست نگران باشید و می توانید از زیبایی و گرمای کانترهای چوبی در آشپزخانه خود لذت ببرید. ظاهر زیبا و شخصیت دادن به فضای داخلی آشپزخانه از مهم ترین ویژگی کانتر چوبی به شمار می رود.

متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های سنتی و مدرن می باشد. اگر شما عاشق زیبایی های طبیعی هستید و قصد استفاده از یک متریال طبیعی برای کابینت آشپزخانه، کفپوش و کانتر آشپزخانه خود دارید، بهترین و مناسب ترین گزینه چوب می باشد. زیرا استفاده از چوب طبیعی در آشپزخانه به خصوص برای کانتر، می‌تواند به زیباتر شدن و گرم شدن ظاهر و فضای آشپزخانه کمک کند.

 

دکوراسیون آشپزخانه هایی شیک با کانتر چوبی

 

کانترهای چوبی از لحاظ ظاهری و اقتصادی مزایای فراوانی دارند. صفحات کابینت چوبی زیبایی و گرما دارند و استرس را از ما دور می کنند. متریال چوب کاملا بادوام است و به ما دهها سال خدمات ارائه می دهد. مسلما اقتصادی بودن و به صرفه بودن از مهمترین مزیت کانترهای چوبی ‌می باشد. چوب شاید متریالی گران محسوب شود، اما در مقابل متریال هایی مانند سنگ های طبیعی مرمر و گرانیت و یا حتی سنگ های مهندسی شده کورین و کوارتز بسیار ارزان‌تر می باشد.

به یاد داشته باشید استفاده از سیلر بر روی سطح کانتر چوب در بازه های زمانی منظم بسیار مهم است. زیرا اگر این کار به درستی انجام نگیرد، کانترچوبی در مقابل آسیب دیدگی قرار گرفته و جرم می گیرد.

 

ظاهر زیبا و شخصیت دادن به فضای داخلی آشپزخانه از مهم ترین ویژگی کانترهای چوبی به شمار می رود. صفحات کابینت چوبی زیبایی و گرما دارند و استرس را از ما دور می کنند. استفاده از چوب طبیعی در آشپزخانه به خصوص برای کانتر، می‌تواند به زیباتر شدن و گرم شدن ظاهر و فضای آشپزخانه کمک کند.

 

در ادامه با ایلکا همراه شوید و از دیدن دکوراسیون این آشپزخانه های زیبا با کانترچوبی لذت ببرید.

 

دکوراسیون آشپزخانه هایی شیک با کانتر چوبی

 

چوب متریالی رایج و محبوب در دکوراسیون داخلی آشپزخانه های سنتی می باشد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید دکوراسیون داخلی این آشپزخانه به سبک سنتی است. کانتر چوبی ضخیمی بر روی جزیره رنگی آشپزخانه قرار گرفته که دارای فضای ذخیره سازی زیادی می باشد. در این آشپزخانه ترکیبی جالب از مواد، پوشش ها و رنگ ها را می بینید. اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود. اینکه آیا شما آشپزخانه ای کوچک و یا بزرگ دارید مهم نیست، بلکه نکته این جاست که  جزیره ای حتی کوچک با یک رنگ متضاد با کابینت ها و یا تم اصلی آشپزخانه می تواند کنتراست زیبایی در آشپزخانه ی شما به وجود آورد.

 

دکوراسیون آشپزخانه هایی شیک با کانتر چوبی

 

در اینجا یک آشپزخانه سنتی، اما با طراحی و دکور بسیار متفاوت مشاهده می کنید. از ویژگی های بارز این آشپزخانه، استفاده از متریال چوب مشابه در کانتر و کفپوش آشپزخانه می باشد. ترکیب این دو در کنار دیوارهای رنگی بژ و لوازم استیل براق، فضایی گرم و جذاب را ایجاد کرده است. کابینت های سفید با کانتر چوبی، جذابینتی منحصربه فرد به فضای آشپزخانه داده است. رنگ سفید کابینت آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پر طرفدار و محبوب می باشد. اگرچه رنگ سفید درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده ی تمیزی و پاکی است اما سردی و بی روحی را نیز به محیط القا می کند.

 

دکوراسیون آشپزخانه هایی شیک با کانتر چوبی

 

در تصویر بالا،نمونه ای دیگر از دکوراسیون داخلی آشپزخانه با متریال چوب را مشاهده می کنید. اگرچه سبک این آشپزخانه همانند دیگر نمونه های بالا سنتی است ولی انتخاب چوب تیره تر و دراماتیک تر آن را از دیگران متمایز ساخته است. این آشپزخانه تقریبا به طور کامل از چوب پوشانده شده است. کفپوش، کانتر، دیوارها ، سقف و حتی مبلمان همگی از چوب ساخته شده اند.

اگرچه ممکن است کمی فضای آشپزخانه دلگیر به نظر برسد ولی پنجره های بزرگ و نورپردازی مناسب سقف و بالای جزیره این مشکل را تو حدودی حل کرده است. نورپردازی یکی از ترفندهای دکوراسیون آشپزخانه های شیک و مدرن به شمار می آید. نورپردازی در طراحی هر فضایی بسیار مهم است، اما نورپردازی بالای جزیره آشپزخانه بدلیل درخشش، زیبایی و کارایی بیشتر امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد. حتی اگر آشپزخانه شما از یک نورپردازی خوب و کامل برخوردار باشد، باز هم لازم است که در بالای جزیره ی آشپزخانه خود، چراغ های اضافی مانند یک آویز زیبا نصب کنید.

 

چوب متریالی رایج و محبوب در دکوراسیون داخلی آشپزخانه های سنتی می باشد. اگرچه رنگ سفید درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده ی تمیزی و پاکی است اما سردی و بی روحی را نیز به محیط القا می کند. نورپردازی در طراحی هر فضایی بسیار مهم است، اما نورپردازی بالای جزیره آشپزخانه بدلیل درخشش، زیبایی و کارایی بیشتر امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد.

 

دکوراسیون آشپزخانه هایی شیک با کانتر چوبی

 

طراحی و دکوراسیون این آشپزخانه بسیار ظریف و ساده است. درواقع طراح از ترکیب دو سبک سنتی و مدرن در دکور آن بهره برده است. کانتر چوبی روشن بر روی جزیره تیره جذابیتی متفاوت دارد. این جزیره مدرن با پایه های زیبا به عنوان یک میز غذا خوری و  منطقه کار عالی به نظر می رسد. جزیره آشپزخانه پیشخوانی کاملا مستقل وجدا از سایر کابینت ها است که در وسط آشپزخانه قرار می گیرد. این قطعه چند کاره علاوه بر اینکه به کارایی آشپزخانه می افزاید، باعث زیبایی آشپزخانه نیز شده و می تواند نحوه کار در آشپزخانه را به کل تغییر می دهد.

امروزه بیشتر آشپزخانه ها به سبک طراحی باز ساخته می شوند و جزیره عضو اصلی آشپزخانه محسوب می شود. جزیره ها فضای مناسبی برای نگهداری وسایل و پخت و پز و سایر فعالیت هایی که در آشپزخانه انجام می شود را در اختیار شما قرار می دهد.

 

دکوراسیون آشپزخانه هایی شیک با کانتر چوبی

 

دکوراسیون این آشپزخانه نیز تلفیقی از سبک مدرن و سنتی می باشد. طراح این آشپزخانه را با لوازم مدرن ولی به سبک سنتی دکور کرده است. کانتر چوبی بسیار زیبای جزیره آشپزخانه از متریال طبیعی است و خطوط ظریف و نازکی دارد. کابینت های بلند سفید یکدست با طراحی دستگیره های ساده با فضای دکوراسیون سنتی آشپزخانه هماهنگ است.

مسلما نورپردازی مناسب به فضای آشپزخانه و اندازه، سبک و ظاهر آشپزخانه شما بستگی دارد. به عنوان مثال، آشپزخانه هایی با سقف بلند و دکوراسیون آشپزخانه با کانتر آشپزخانه و کفپوش تیره به نور بیشتری نیاز دارند. بنابراین طراح از لامپ های LED برای سقف آشپزخانه استفاده کرده است واز آنجا که سقف این آشپزخانه بلند است، طراح این آشپزخانه ی زیبا ترجیح داده است تا از آویز های بلند در بالای جزیره ی آشپزخانه استفاده کند. این نوع آویزها به تنهایی جذاب به نظر می رسند ولی در قالب چندتایی جذابیت بیشتری نیز پیدا می کنند.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا