5 آشپزخانه جزیره ای زیبا که ارزش سرمایه گذاری را دارند!

شاید از خود پرسیده باشید که آیا طراحی آشپزخانه های جزیره ای ارزش سرمایه گذاری را دارند یا خیر؟ وقتی صحبت از طراحی آشپزخانه می شود، همه می دانیم که استفاده از هر اینچ مربع از فضا چقدر مهم است. کابینت ها، کانتر آشپزخانه، وسایل و نورپردازی همه باید با دقت لازم انتخاب و به گونه ای طراحی شوند تا ما بتوانیم از حداکثر فضا برای رسیدن به اهداف عملی و بصری خود در طراحی آشپزخانه جزیره ای استفاده کنیم. جزیره می تواند یک راه حل کلیدی باشد زیرا شما می توانید با اشغال فضای کمی از کف، بیشترین فضای باز و فضای ذخیره سازی را ایجاد کرده و البته با بهره گیری از سبک های مختلف بر زیبایی بیشتر طراحی آشپزخانه خود بیافزایید.

 

آشپزخانه جزیره ای

 

جزیره نه تنها می تواند نقطه کانونی آشپزخانه شما باشد بلکه دارای کاربردهای متنوعی نیز می باشد. جزیره یک فضای عالی برای میان وعده های غذایی، چت، گفتگوهای خانوادگی و دوستانه، لذت بردن از قهوه صبحگاهی و خواندن اخبار روزمره می باشد. همچنین جزیره در هنگام پخت و پز، یک سطح بزرگ برای آماده سازی مواد غذایی و به دلیل داشتن فضای ذخیره سازی، یک را حل عالی برای مرتب کردن فضای آشفته آشپزخانه محسوب می شود.

به جرات می توان گفت همانطور که آشپزخانه قلب خانه است، جزیره نیز قلب آشپزخانه است. پس اگر به آشپزخانه های جزیره ای علاقه مندید با ایلکا همراه شوید. مطمئنا آشپزخانه های جزیره ای زیر با طراحی های زیبا و ویژگیهای متفاوت می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند و برای شما لذت بخش باشد.

 

جزیره یک فضای عالی برای میان وعده های غذایی، چت، گفتگوهای خانوادگی و دوستانه، لذت بردن از قهوه صبحگاهی و خواندن اخبار روزمره و یک را حل عالی برای مرتب کردن فضای آشفته آشپزخانه می باشد.

 

آشپزخانه جزیره ای مرمر

 

آشپزخانه های جزیره ای که ارزش سرمایه گذاری را دارند

 

شاید کمتر کسی باشد که از داشتن یک جزیره مرمر در آشپزخانه خود رضایت نداشته باشد. سنگ مرمر نمونه ای زیبا از سنگ های لوکس به شما می رود که می توان برای ساخت جزیره و کانتر آشپزخانه از آن استفاده کرد. ناخالصی های موجود در سنگ مرمر به مرور زمان به رنگ های دیگر تغییر شکل می دهند که به زیبایی ظاهری آنها می افزاید.

جزیره مرمر با هر سبک از دکوراسیون داخلی آشپزخانه تطبیق پذیر می باشد و به علت ایجاد نمای بسیار زیبا و خیره کننده در آشپزخانه، در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. در تصویر بالا نمونه ای زیبا از طراحی یک آشپزخانه جزیره ای را مشاهده می کنید که جزیره مرمر آن به نقطه کانونی آشپزخانه تبدیل شده است. همچنین در دکوراسیون این آشپزخانه لوکس از متریال مرمر برای کانتر آشپزخانه و دیوار پوش پشت گاز استفاده شده است. در تصویر می بینید که چگونه کانتر مرمر سفید کنتراست جذاب و دراماتیکی با کابینت های چوبی ایجاد می کند.

 

آشپزخانه جزیره ای سیاه و سفید

 

آشپزخانه های جزیره ای که ارزش سرمایه گذاری را دارند

 

یک امر بدیهی است که بیشتر میهمانان دوست دارند تا در آشپزخانه دور هم جمع شوند و گپی دوستانه بزنند. این طراحی مدرن آشپزخانه تک رنگ ما را ترغیب می کند تا بر روی جزیره بیشتر سرمایه گذاری کنیم تا افراد بتوانند از بودن در این فضا و معاشرت در آن لذت ببرند. در تصویر بالا یک طراحی مدرن از یک جزیره زیبا در آشپزخانه سیاه و سفید می بینیم. صندلی های بار چرم و گیاهان سبز، جلوه ی زیبایی به این جزیره سیاه و سفید بخشیده اند.

در چند سال اخیر کانترهای مشکی کابینت و جزیره در دکوراسیون آشپزخانه جایگاه ویژه ای در بین دکوراتورها پیدا کرده اند. کانتر جزیره و صفحات کابینت مشکی یک انتخاب جسورانه هستند و به نظر می رسد با هر نوع سبکی مطابقت داشته باشند. وقتی که کابینت و جزیره شما به رنگ سفید است، رنگ تیره کانتر می تواند به خوبی یک تضاد و کنتراست جذابی در آشپزخانه ایجاد کرده و فضا را زیباتر نماید. اما پیشنهاد ما این است که صفحه کابینت و کانتر جزیره را به رنگ مشکی انتخاب کنید و بدون تردید سنگ کورین بهترین انتخاب از انواع متریال صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه می باشد. سنگ های کورین از لحاظ زیبایی و استحکام بهترین هستند و از لحاظ رنگ، بافت و شکل دارای تنوع زیادی می باشند.

 

جزیره مرمر با هر سبک از دکوراسیون داخلی آشپزخانه تطبیق پذیر می باشد و به علت ایجاد نمای بسیار زیبا و خیره کننده در آشپزخانه، در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. بی تردید سنگ کورین بهترین انتخاب از انواع متریال صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه می باشد.

 

آشپزخانه جزیره ای با طراحی متفاوت

 

آشپزخانه های جزیره ای که ارزش سرمایه گذاری را دارند

 

سادگی، پادشاه این آشپزخانه روشن و دلباز است، جایی که طراح متفکر آن فضایی بی نظیر و راحت را برای افراد خانواده ایجاد کرده است. جزیره متفاوت این آشپزخانه به گونه ای طراحی شده که علاوه بر داشتن فضای باز برای قرار گرفتن صندلی های بار در زیر آن، فضایی را نیز برای ذخیره سازی اختصاص داده است. جذابیت تضاد و کنتراست صندلی های چرم تیره دوست داشتنی با جزیره سفید آشپزخانه، دیدنی و خیره کننده می باشد. پنجره های بزرگ، نورپردازی عالی و تم سفید آشپزخانه باعث شده است که احساسی سرشار از آرامش و زندگی در آن موج بزند و بودن در این فضا برای افراد این خانواده بسیار لذت بخش باشد.

 

آشپزخانه جزیره ای چوبی شیک

 

آشپزخانه های جزیره ای که ارزش سرمایه گذاری را دارند

 

دکوراسیون شیک این آشپزخانه جزیره ای ما را به یاد کافه های قدیمی و دوست داشتنی می اندازد. ترکیب جزیره چوبی و کانتر بتنی در این آشپزخانه جزیره ای بی نظیر است و همین بس برای تکمیل یکدیگر کافی می باشند. صندلی بلند بار کنار جزیره شما را ترغیب می کند که با نشستن بر روی آن و خوردن قهوه، طلوع و غروب آفتاب را نظاره گر باشید و لذت آن را از خود دریغ نکنید.

 نورپردازی عالی و مناسب بالای جزیره از دیگر ویژگی این آشپزخانه جزیره ای می باشد. نورپردازی یکی از گزینه های فوق العاده مهم در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه است. منظور از نورپردازی آشپزخانه ای جزیره ای، صرفا استفاده از لوسترها و چراغ های خیلی گرانقیمت و فانتزی نیست بلکه منظور، به کارگیری یک نورپردازی صحیح و مناسب در آشپزخانه است که با طراحی داخلی آشپزخانه هماهنگ باشد و به زیبایی و وقار آشپزخانه بیافزاید.

 

آشپزخانه سنتی با جزیره مدرن

 

آشپزخانه های جزیره ای که ارزش سرمایه گذاری را دارند

 

این جزیره مدرن کاملا سفید به نقطه قوت و کانونی در این آشپزخانه سنتی تبدیل شده است. آویزه های بزرگ و سفید در بالای جزیره، زیبایی و جلوه ی بی نظیر این جزیره مدرن را دوچندان کرده اند. صندلی های کنار بار ما را تشکیل دور همی های صمیمانه و گپ و گفت های دوستانه دعوت می کنند. همچنین فضای باز و بسته کنار جزیره، بهترین مکان برای نشان دادن وسایل آنتیک و مخفی کردن وسایل اضافی می باشد. سقف و کفپوش چوبی به خوبی توانسته است انرژی و گرما را به این آشپزخانه خنثی بیاورد.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا