معجزه رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه های سفید همواره فضایی مناسب برای استفاده از رنگ های مختلف و ایجاد تضاد در دکوراسیون را ایجاد می کند. رنگ سفید، از جمله رنگ هایی است که نسبت به سایر رنگ ها بیشتر مورد توجه طراحان و ایده پردازان دکوراسیون قرار می گیرد. این رنگ به علت روشنایی ذاتی که در خود دارد، در عین سادگی باعث دلباز شدن فضای آشپزخانه می شود. همچنین استفاده از دکوراسیون رنگ سفید در آشپزخانه نیز از ایده های پرکاربرد و جذاب دنیای دکوراسیون ها به شمار می آید.

رنگ سفید شامل طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد. مانند سفید ساده که به دو صورت براق و مات به کار می رود و یا شیری، استخوانی که به مقدار کمی مایل به زرد است و همچنین سفید عاجی، سفید مرمری، سفید صدفی و … که استفاده از این ترکیبات رنگی سفید در کنار رنگ هایی مثل نقره ای، قهوه ای، طلایی و … جذابیت خیلی زیادی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کند.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سفید

 

انتخاب مناسب طرح و رنگ کابینت، کانترآشپزخانه و نورپردازی عالی از تصمیمات مهم و بزرگ در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه به شمار می رود. تنوع رنگ و طرح انواع مختلف متریال های صفحه کابینت آشپزخانه با هر نوع سبکی از دکوراسیون آشپزخانه امکان پذیر می باشد. انواع صفحه کابینت آشپزخانه و کانترتاپ سفید آشپزخانه به خوبی با سبک های مختلف طراحی و دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ شده و تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما خواهند داشت.

بهتر است بدانید که رنگ سفید یکی از مناسب ترین رنگ ها برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های بزرگ و کوچک می باشد زیرا این رنگ زیبا در عین سادگی باعث ایجاد حس پاکی و نشاط در فضای آشپزخانه می شود. همانطور که می دانید از آنجا که رنگ سفید نور را به خوبی منعکس می کند،  بهتر است در دکوراسیون آشپزخانه های بزرگ و کوچک که فاقد پنجره هستند از رنگ سفید استفاده شود.

رنگ سفید از انواع رنگ های خنثی و مناسب برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های مدرن و کلاسیک است و افراد زیادی تمایل دارند برای دکوراسیون آشپزخانه منزل خود از این رنگ استفاده کنند. یکی از ویژگی های مهم رنگ سفید این است که  قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها را دارد، بنابراین بهتر است آشپزخانه های خود را با تم سفید طراحی کنید تا بتوانید از سایر رنگ های مورد علاقه خود نیز در فضای آشپزخانه تان استفاده کنید. در ادامه ی مطلب نمونه هایی از دکوراسیون آشپزخانه با تم سفید را ارائه می دهیم.

 

آشپزخانه های سفید همواره فضایی مناسب برای استفاده از رنگ های مختلف و ایجاد تضاد در دکوراسیون را ایجاد می کند. رنگ سفید شامل طیف گسترده ای از رنگ ها می باشد و استفاده از دکوراسیون رنگ سفید در آشپزخانه نیز از ایده های پرکاربرد و جذاب دنیای دکوراسیون ها به شمار می آید زیرا رنگ سفید نور را به خوبی منعکس می کند.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سفید

 

سقف بلند و پنجره های بزرگ باعث می شود تا پرتو های نور بیشتری به این آشپزخانه سفید وارد شود و فضا را روشن و دلباز تر کند. از دیگر ویژگی های مهم این آشپزخانه سفید، کابینت های بلند و سفید می باشد. استفاده از کابینت آشپزخانه سفید آن هم از نوع ساده، مدرن بودن دکوراسیون آشپزخانه شما را تضمین می کند. رنگ سفید در سبک مدرن و البته مینیمال جایگاه ویژه ای دارد.

از ویژگی های مثبت کابینت آشپزخانه سفید این است که شما می توانید براحتی آن را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید و همچنان مدرن بودن فضای آشپزخانه خود را حفظ کنید. اگرچه رنگ سفید درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده ی تمیزی و پاکی است ولی سردی و بی روحی را نیز به محیط القا می کند. به همین دلیل طراح این آشپزخانه سفید تلاش کرده است تا با قرار دادن جزیره چوبی تیره و کفپوش چوبی روشن، رنگ و رویی تازه به آشپزخانه ببخشد و فضا را از حالت بی حالی خارج کند.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سفید

 

دکوراسیون آشپزخانه سفید بالا به سبک کاتیج کلاسیک می باشد. آشپزخانه های به سبک کاتیج، طراحي شاد، ساده و بدون تجمل دارند و بسيار دنج و راحت هستند. اين سبک از آشپزخانه احساس سادگي را به کاربران منتقل مي کند و خيلي سخت گيرانه طراحي نمي شود. در واقع هدف اين سبک بيشتر استفاده از طرحهاي شاد و ايجاد احساس راحتي در هنگام استفاده از آشپزخانه است. استفاده زیاد از وسایل تزیینی چه وسایل مدرن امروزی و یا وسایل عتیقه و حتی لوازم سمساری از دیگر ویژگیهای سبک کاتیج می باشد. کابینت های سفید ساده، جزیره سفید زیبا با طراحی ساده، قفسه های باز و کفپوش چوبی از ویژگیهای چشمگیر این آشپزخانه سفید می باشد.

ظروف نقره و شیرآلات مدرن از ویژگیهای بارز این آشپزخانه می باشد. بهتر است بدانید که رنگ نقره ای انرژی زیادی را به بیننده انتقال می کند و تاثیرات مثبت زیادی بر بدن و سلامت آن دارد. ظروف نقره به دلیل درخشندگی و تشعشع خود نقش زیادی بر زیبایی و شکوه آشپزخانه شما دارد. شما نیز می‌توانید همانند تصویر بالا از زیبایی و ظرافت چشمگیر ظروف نقره در دکوراسیون آشپزخانه خود بهره برید.

LED ها یا دیودهای نورافكن، منابع نوری هستند كه انرژی زیادی مصرف نمی‌كنند، دوام زیادی دارند، و دارای انعطاف‌پذیری زیادی برای پروژه طراحی شما هستند. همانطور که در تصویر بالا می بینید طراح برای دکوراسیون این آشپزخانه زیبا از لامپ های LED در سقف آشپزخانه استفاده کرده است.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سفید

 

اگرچه انتخاب فلزات و ترکیب آنها یکی از ترفندهای دکوراسیونی آشپزخانه های مدرن است، اما می‌تواند نقش مهم و موثری در زیباترشدن آشپزخانه شما ایفا کند. ترکیب فلزاتی مانند نقره، طلا، برنج، کروم، مس و ... یک استراتژی عالی برای افزودن جذابیت بصری و عمق به فضای اشپزخانه به شمار می آید. آویزهای از جنس کروم با طراحی منحصر به فرد و کفپوش چوبی، درخشش و زیبایی این آشپزخانه سفید را چندین برابر کرده است. همچنین طراح تلاش کرده است تا با استفاده از صندلی های بار آبی-قهوه ای در کنار جزیره سفید شادابی و نشاط را به آشپزخانه بیاورد.

از دیگر ویژگی این آشپزخانه کلاسیک، کانتر مرمر جزیره می باشد. صفحه کابینت مرمر با ظرافت کلاسیک خود  آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت کانتر و صفحه کابینت مرمر روز به روز  افزایش می یابد و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. صفحه کابینت مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این اپن و صفحه کابینت مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سفید

 

دکوراسیون این آشپزخانه سفید و زیبا به سبک معاصر است. طراحی‌های جسورانه، استفاده از فناوری و متریالهای جدید از ویژگی های مهم در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های معاصر می باشد. به یاد داشته باشید که هیچ چیز مانند بک اسپلش رنگی زیبا و خیره کننده یک آشپزخانه سفید را گرم نمی کند. در تصویر بالا دیوار سبز پشت گاز واقعا نفس گیر است و به خوبی با کابینت های سفید هماهنگ می باشد.

همانطور که قبلا گفتیم آشپزخانه یکدست سفید فضایی بسیار مناسب برای استفاده از عناصر رنگارنگ و ایجاد تضاد در دکوراسیون فراهم می کند. طراح این آشپزخانه نیز تلاش کرده تا با انتخاب و نصب بک اسپلش زیبا به رنگ سبز، فضای آشپزخانه را از حالت خنثی خارج کرده و احساس شادی و سرزندگی را به کاربر القا کند. علاوه براین کفپوش چوبی بر جذابیت دکوراسیون معاصرآشپزخانه افزوده است.

نورپردازی آشپزخانه یکی از هیجان‌انگیزترین جاها برای استفاده از فلزات است. دراین آشپزخانه، طراح از آویز زیبا با روکش طلایی در بالای جزیره سفید استفاده کرده است و از آنجا طلا جزو فلزات گرم به شمار می رود می تواند جذابیت بصری آشپزخانه سفید شما را افزایش بدهد.

 

آشپزخانه های به سبک کاتیج، طراحي شاد، ساده و بدون تجمل دارند و بسيار دنج و راحت هستند. ترکیب فلزاتی مانند نقره، طلا، برنج، کروم، مس و ... یک استراتژی عالی برای افزودن جذابیت بصری و عمق به فضای اشپزخانه به شمار می آید. طراحی‌های جسورانه، استفاده از فناوری و متریالهای جدید از ویژگی های مهم در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های معاصر می باشد.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سفید

 

قفسه های باز، آویزهای آهنی زیبا با طراحی خاص و کفپوش چوبی از ویژگی های چشمگیر این آشپزخانه سفید با دکوراسیون متقارن می باشد. نورپردازی در طراحی هر فضایی بسیار مهم است، اما در آشپزخانه، نورپردازی بالای جزیره بدلیل درخشش، زیبایی و کارایی بیشتر امری مهم و اجتناب ناپذیر می باشد. حتی اگر آشپزخانه شما از یک نورپردازی خوب و کامل برخوردار باشد، باز هم لازم است که در بالای جزیره ی آشپزخانه خود، چراغ های اضافی مانند یک آویز زیبا نصب کنید. همانطور که در تصویر بالا می بینید طراح با آویزهای آهنی زیبا، جزیره آشپزخانه را به خوبی نورپردازی کرده است.

قفسه های متقارن بر روی دیوارپوش سنگی همانند تصویر بالا، یک طراحی ایده آل و کاربردی در آشپزخانه محسوب می شود. زیرا  قفسه های باز فضای مناسبی را برای قرار دادن ظروف تزیینی و ظروفی که در طول روز بیشتر با آنها سر و کار داریم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

دکوراسیون آشپزخانه های سفید

 

طراحی و دکوراسیون این آشپزخانه سفید نیز به سبک کاتیج می باشد. امروزه در طراحی بیشتر آشپزخانه های شیک و مدرن از سبک های اروپایی با طراحی های کاتیج استفاده می شود که این نوع سبک می تواند فضای متفاوتی را در درون آشپزخانه برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه به وجود آورد. اگر شما نیز به دنبال طراحی خاص و زیبایی چشمگیر برای دکوراسیون آشپزخانه خود هستید، سبک کاتیج می تواند برای شما انتخابی ایده آل و مناسب باشد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید طراح برای نورپردازی این آشپزخانه از لامپ های ال ای دی در سقف و از آویز های کوچک با نور کم در بالای جزیره استفاده کرده است. ال ای دی ها یا دیودهای نورافكن، منابع نوری هستند كه انرژی زیادی مصرف نمی‌كنند، دوام زیادی دارند، و دارای انعطاف‌پذیری زیادی برای پروژه طراحی شما هستند.

مدل کابینت شیشه ای از انواع کابینت ها با طراحی لوکس و متفاوت است که شما می توانید با نصب این کابینت ها دکوراسیون زیبا و مدرنی را در فضای آشپزخانه خود بوجود آورید. اگر شما نیز مانند بیشتر افراد تمایل دارید که ظروف و وسایل لوکس را در دکوراسیون آشپزخانه خود به نمایش بگذارید بهتر است از کابینت های شیشه ای با شیشه شفاف استفاده کنید. این مدل کابینت ها فضای آشپزخانه را دلباز و روشن تر می کنند و برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک می توانند گزینه مناسبی باشند.

 

قفسه های متقارن بر روی دیوارپوش سنگی همانند تصویر بالا، یک طراحی ایده آل و کاربردی در آشپزخانه محسوب می شود. ال ای دی ها یا دیودهای نورافكن، منابع نوری هستند كه انرژی زیادی مصرف نمی‌كنند، دوام زیادی دارند، و دارای انعطاف‌پذیری زیادی برای پروژه طراحی شما هستند. مدل کابینت شیشه ای از انواع کابینت ها با طراحی لوکس و متفاوت است که شما می توانید با نصب این کابینت ها دکوراسیون زیبا و مدرنی را در فضای آشپزخانه خود بوجود آورید.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا