دکوراسیون آشپزخانه های شیک با جزایر دوست داشتنی

امروزه با مدرن سازی فضای آشپزخانه، کانترآشپزخانه و جزیره ها ی زیبا در جهت زیبا سازی آشپزخانه ساخته شده اند که علاوه بر حجم کم و اشغال فضای کمتر دارای زیبایی و قابلیت های بسیاری می باشند. با حرکت طراحان به سمت گسترش آشپزخانه باز، جزیره آشپزخانه به یک ضرورت تبدیل شده است.

طراحی یک آشپزخانه بسیار پیچیده و دشوار است و چگونگی طراحی یك جزیره برای مالكان خانه‌ها امری چالش‌برانگیز و گیج‌كننده می باشد. جزیره اشپزخانه پیشخوانی کاملا مستقل وجدا از سایر کابینت ها است که در وسط اشپزخانه قرار می گیرد. این قطعه چند کاره علاوه بر اینکه به کارایی اشپزخانه می افزاید، باعث زیبایی اشپزخانه نیز شده و می تواند نحوه کار در اشپزخانه را به کل تغییر می دهد. امروزه بیشتر آشپزخانه ها به سبک طراحی باز ساخته می شوند و جزیره عضو اصلی آشپزخانه محسوب می شود.

 

جزیره اشپزخانه

 

آشپزخانه جزیره قلب تپنده در خانه های امروزی و مدرن است و مهم ترین نقشی که این طراحی آشپزخانه دارد جمع کردن افراد خانواده دور هم است و علاوه بر این آشپزخانه های جزیره ای فضای مناسبی برای نگهداری وسایل و پخت و پز و سایر فعالیت هایی که در آشپزخانه انجام می شود را در اختیار شما قرار می دهد. جزیره ها به شکل های مختلفی مانند دراز و باریک، گرد و جمع و جور، بزرگ و پهناور و ... برای انواع متنوع سبک های دکوراسیون آشپزخانه طراحی می شوند.

متریال معمول مورد استفاده برای کانتر آشپزخانه جزیره ای، کورین یا کوارتز و یا مصنوعات چوب است. اجرای کورین و کوارتز بهترین انتخاب برای سنگ کابینت جزیره های مدرن و شیک می باشد. زیرا صفحه کابینت کورین و کوارتز در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. کورین بهترین سنگ از لحاظ زیبایی و استحکام می باشد. مقاومت خش ناپذیری بالا و آنتی باکتریال بودن آنها از ویژگیهای منحصر به فرد سنگ کورین است. با ما همراه شوید و از دیدن این جزیره های زیبا و دوست داشتنی لذت ببرید.

 

جزیره اشپزخانه پیشخوانی کاملا مستقل و جدا از سایر کابینت ها است که در وسط اشپزخانه قرار می گیرد. جزیره ها به شکل های مختلفی مانند دراز و باریک، گرد و جمع و جور، بزرگ و پهناور و ... برای انواع متنوع سبک های دکوراسیون آشپزخانه طراحی می شوند. اجرای کورین و کوارتز بهترین انتخاب برای سنگ کابینت جزیره های مدرن و شیک می باشد. زیرا صفحه کابینت کورین و کوارتز در برابر رطوبت سینک مقاوم بوده و عمر طولانی دارد.

 

 

جزیره اشپزخانه به سبک کاتیج

 

جزیره زیبای تصویر بالابه سبک کاتیج طراحی شده است. جزایر به سبک کاتیج، طراحی ساده و بدون تجمل دارند. طراح برای جذابیت بیشتر این جزیره، متریال چوب برای کانتر جزیره انتخاب می کند. فضای خالی زیر کانتر به کاربر اجازه می دهد تا از آن به عنوان میز غذاخوری نیز استفاده شود. کابینت ها و بک اسپلش سفید با کفپوش و کانتر چوبی آشپزخانه کنتراست و تضاد جذابی ایجاد کرده است. کانتر آشپزخانه چوبی زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای داخلی آشپزخانه شما می دهد. متریال چوب یک ماده ی طبیعی در یک طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ است که می تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های سنتی و مدرن می باشد. صفحات کابینت چوبی زیبایی و گرما دارند و استرس را از ما دور می کنند.

 

جزیره اشپزخانه

 

طراحی ساده این جزیره با کانتر مرمر درخشان و پر زرق و برق بسیار چشمگیر می باشد و با فضای این آشپزخانه کاملا هماهنگ است. کانتر جزیره مرمر با ظرافت کلاسیک خود آشپزخانه شما را فوق العاده زیبا می کند و زمانیکه با کابینت ها و دکوراسیون جدید ترکیب شود واقعا شگفت انگیز است. محبوبیت  اپن و کانتر جزره مرمر روز به روز افزایش می یابد و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. صفحه کابینت سنگ مرمر طیف غنی از رنگ دارد و زیبایی آن غافلگیر کننده است. علاوه بر این اپن و صفحه کابینت مرمر دارای دوام فوق العاده، مقاومت عالی در برابر گرما و برای بیشتر طراحی ها از کلاسیک تا مدرن مناسب است.

آویز فلزی با طراحی متفاوت بر زیبایی این جزیره ساده افزوده است. اگرچه انتخاب فلزات و ترکیب آنها یکی از ترفندهای دکوراسیونی آشپزخانه های مدرن است، اما می‌تواند نقش مهم و موثری در زیباترشدن آشپزخانه شما ایفا کند. ترکیب فلزاتی مانند نقره، طلا، برنج، آهن، مس و ... یک استراتژی عالی برای افزودن جذابیت بصری و عمق به فضای اشپزخانه به شمار می آید.

 

جزیره اشپزخانه

 

ترکیب رنگ ها و بافت های متضاد در دکوراسیون آشپزخانه، افزایش دید بصری را به دنبال خواهد داشت. کانتر چوبی صاف و یکدست بر روی بدنه ی سفید و طرحدار این جزیره، زیبا و چشم نواز است و صندلی های بار چرم با طراحی متفاوتشان زیبایی این جزیره را تکمیل می کنند. به یاد داشته باشید که نورپردازی جزیره ی آشپزخانه جدا از نورپردازی کل آشپزخانه می باشد. زیرا اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود و افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره ی آشپزخانه جمع می شوند. بنابراین لازم است که نورپردازی بالای جزیره کاربردی و اصولی باشد.

 

جزایر به سبک کاتیج، طراحی ساده و بدون تجمل دارند. کانتر آشپزخانه چوبی زیبایی غنی و خیره کننده ای را به فضای داخلی آشپزخانه شما می دهد. محبوبیت اپن و کانتر جزیره مرمر روز به روز افزایش می یابد و یکی از انتخاب های کلاسیک با کیفیت برتر می باشد. نورپردازی جزیره ی آشپزخانه جدا از نورپردازی کل آشپزخانه محسوب می شود باید به صورت کاربردی و اصولی طراحی شود.

 

جزیره اشپزخانه

 

این جزیره چوبی آنتیک با کانتر استیل به گونه ای طراحی شده است که همه ی نگاه ها را به خود جلب می کند. صفحه کابینت استیل یکی از انواع متریال ها برای اپن و صفحه کابینت آشپزخانه به شمار می رود. اپن و صفحه کابینت آشپزخانه استیل در برابر حرارت و گرما مقاوم است. صفحات استیل به طور کامل با هر نوع مشخصاتی قابل تنظیم می باشند و می تواند بدون درز نصب شوند. همچنین سطح بهداشتی کانتر استیل غیر متخلخل و به آسانی تمیزمی شود. جزیره آشپزخانه زیر علاوه بر داشتن سطح کارمناسب، در قسمت زیرین فضای بزرگ و بازی دارد که برای نگهداری ظروف کاربردی و دکوری بسیار مناسب است وکاربر می تواند از این فضا برای نگه داری از ظروف و حتی میوه استفاده کند.

 

جزیره اشپزخانه

 

جزیره چوبی چند منظوره با طراحی خاص و متفاوت از نقاط قوت این آشپزخانه معاصر می باشد. شاید مهم ترین نقشی که جزیره های آشپزخانه بازی می کنند دور هم جمع کردن خانواده است. بیشتر خانواده ها دوست دارند که در آشپزخانه به صرف غذا یا میان وعده دور هم جمع شوند و از کنار هم بودن لذت ببرند. آشپزخانه های جزیره ای امروزی چند منظوره هستند و در هر مدل و مطابق هر سلیقه و هر نوع فضا وجود دارند. اگر فضای آشپزخانه ی شما  اجازه دهد، یک جزیره طویل چند منظوره می تواند فرصتی طلایی برای طراحی و دکوراسیون چشمگیر و کاربردی آشپزخانه باشد. جزیره های دراز بهترین گزینه برای سرو غذا، پخت و پز و همچنین مکانی مناسب برای دورهمی های خانوادگی ودوستانه می باشند.

پنجره های بزرگ از ویژگی مهم این آشپزخانه معاصر به شمار می رود. به طور کلی آشپزخانه های نورگیر را به سبک معاصر و مدرن و آشپزخانه هایی که نور کافی ندارند به سبک کلاسیک طراحی می کنند. تابش نور خورشید و نورپردازی عالی باعث روشنی و دلبازی این آشپزخانه معاصر شده است.

 

جزیره اشپزخانه

 

جزيره آشپزخانه يو شکل در يک آشپزخانه‌ي اپن يکي از کاربردی ترين مدل هاي جزیره آشپزخانه است. رفت و آمد در اين مدل آشپزخانه نسبت به مدل‌هاي ديگر آسان‌تر است و معمولا فضاي روي کابينت زيادي در اختيار صاحب خانه قرار مي‌دهد تا کاربر به آساني بتواند چيدمان آن را به صورت کاربردي طراحي کند. آشپزخانه بالا، یک آشپزخانه کلاسیک بسیار جذاب است. تم اصلی آشپزخانه، سفید می باشد و طراح  این جزیره چوبی زیبا را به گونه‌اي طراحي کرده‌است که فضايي براي آماده سازی و سرو غذا داشته باشد و همچنین کاربر بتواند وسایل تزیینی و دکوری خود را به نمایش بگذارد. طراح با انتخاب کابینت های بلند سفید، جزیره و کانتر چوبی تیره ، آرامش را به این آشپزخانه زیبا آورده است و کفپوش تیره آشپزخانه با دکوراسیون کلاسیک به خوبی هماهنگ می باشد.

 

صفحه کابینت استیل یکی از انواع متریال ها برای اپن و صفحه کابینت آشپزخانه به شمار می رود که در برابر حرارت و گرما مقاوم است. آشپزخانه های جزیره ای امروزی چند منظوره هستند و در هر مدل و مطابق هر سلیقه و هر نوع فضا وجود دارند. جزيره يو شکل در يک آشپزخانه‌ي اپن يکي از کاربردی ترين مدل هاي جزیره آشپزخانه است زیرا فضای کافی برای آماده سازی و سرو غذا را دارا می باشد.

 

گروه تولیدی ایلکا در صنعت اجرای دکوراسیون با سنگ طبیعی (گرانیت) و مصنوعی( سنگ کوارتز و سنگ کورین) و در زمینه ی اجرای کورین، اجرای کوارتز، کانترتاپ آشپزخانه، کانترهای اداری، هتل ، بهداشتی وصفحه کابینت آشپزخانه فعالیت دارد. اگر قصد خرید دارید، می توانید با مشاورین خود در گروه تولیدی ایلکا در تماس باشید.

 

دیدگاه ها

ارسال نظر شما با موفقیت انجام شد
نام و نظر خود را وارد کنید
گروه تولیدی ایلکا